-Bekir'in Anlatımı-
Başımı elimle kapatmış korkuluğa yaslanmış bir şekilde sabah yaşanılanları düşünüyordum.
Kalbim sadece Zübeyde ile yaşadığım güzel anlarda kalmak istese de o adamın geldiği anlar ve konuşmamız aklımdan çıkmıyordu.
Kapıya çekip konuştuğumda karşımda bulduğum karakter tipine aşinaydım. Tabiri caizse arsız denilebilirdi.
Elimden alınmayacak haldeyken bile pisçe sırıtıp konuşmaya devam etmişti.
Konu kapandı desemde kapanmamıştı ama ben kapatırdım. O an sadece Zübeyde ile geçirdiğim güzel anlar bozulmasın diye konuyu kapatmıştım.
Yarın tekrar soracaktım. Mesaj atıyorsa bu sefer elimden kimse alamazdı.
Evet, parçalamak üzereyken arkadaşım Bora oradan geçiyordu ve adamın arsızlığı sırasında parçalamama engel olmuştu.
Elimle yüzümü sıvazladım. Bu adam gerçekten sinirimi bozmuştu. Dediklerine de takılmak istemiyordum ama Zübeyde'nin beni sevdiğinden emin değildim.
Elimde şu an sadece "Sen varsın, varlığın bana iyi geliyor" cümlesi dışında hiç bir şeyim yoktu.
Bu da seviyor anlamına denk gelen cümle değildi.
"Zübeyde de beni seviyor. Yanlışlar yaptım, şimdi de o intikam alıyor." dedi pis pis sırıtarak hızlıca onu tekrar duvara çarptığımda hala gülmeye devam ediyordu.
"Onu rahatsız ediyorsun, seni istemiyor"
"Her zaman beni ister. Şu an sadece sinirli, Zübeyde'yi tanıyor musun? Tanıyorsan sinirlenince intikamcı olduğunu bilirsin. Sende intikam malzemesisin."
İntikam malzemesi kısmına inanmadım. Gerçekten onu anlatması için zorlamıştım ve rahatsız olduğunu birazda korktuğunu hissetmiştim.
İnanmak istemeyip aklımı kurcalayan kısım ise "Her zaman beni ister" demesiydi.
Belki de bu tatlı intikam oyunları, hırslı halleri sadece bana özel değildi.
Yanıma birinin yaklaştığını fark ettim. Ardından omzuma bir el dokundu "İyi misin?" dendi. Gelen Bora'ydı.
"İyiyim"
"O tarz tipler bellidir. Bir şeyler söylemiş ve kafana takmış gibisin" dedi Bora.
"İnanmıyorum ama aksini iddia edecek elimde bir şey yok. Beni sevmiyor."
"Her şeyin hemen olmasını istiyorsun kıza zaman vermiyorsun. Yüzünün güldüğü bir çok zamana denk geldik. Bu kadar kısa sürede sana şans verdiği anlar olduğunu söyledin"
Haklı olabilirdi. Ben çok aceleci davranıyor olabilirdim.
Dediklerini düşündüğümü anladığı için Bora daha fazla yorum yapmadı ama "Kızlar eğlenmeye gitmiş"
"Hepsi mi?" dedim. Zübeyde'nin aralarına katılması, arkadaş edinmiş olması beni mutlu ediyordu ama bu sefer aralarında olmasa iyi olurdu.
"Hepsi" dedi Bora sıkıntılı bir nefes dışarı bırakarak. Didem'de onlarla beraberdi.
İntikamcı, kalbi kırık Gizem ve Çisil'in yanlarında sürükleniyorlardı.
Elime telefonu aldım ve Zübeyde'ye mesaj attım.
Siz: Yanındakilerin biraz sinirden gözü dönmüş olabilir ama onlara uyma Atarlım
Siz: Sen sakin sakin oturmalısın bence
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAVUNMA ATEŞİ
ChickLitElinde olduğunu fark edemediğim çiçeği kulağıma takmıştı. Dikkat ettiğimde yine pembe gül olduğunu gördüm. Bu bana verdiği üçüncü pembe güldü. " Ben seni çok özleyeceğim Atarlım o yüzden sen de beni özle demiştim. Her günüm seni özleyerek geçti, sen...