13.Bölüm- Sevmek

1.1K 115 9
                                    


"Kalbime ektiğin umut tohumlarını sabah umarım parçalamazsın" dedim.

"Ne tohumu?" dedi.

Sarhoş olduğunu tekrardan belli etti. Elinden anahtarı alıp kapıyı açtım. İçeriye girdiğimizde "Evim evim güzel evim" dedi ve çantasını yere fırlattı.

Koltuğa kendini attığında düşüyordu ve hızlıca yanına gidip tuttum.

"Ben sana demiştim" dedi göz kırparak.

"Ne demiştin?"

"Ben senin kollarına atılmıyorum senin kolların beni bırakamıyor"

"Bırakayımda düş istersen"

"Yok bırakma düşmeyeyim canım acır" dedi dudaklarını büzerek.

Sarhoş Zübeyde aşırı alıngan ve çocuksuymuş bunu öğrendim. Her halini tanımaya başlıyordum ve öyle bir çekim vardı ki her haline aşık oluyordum.

"Düşmene izin vermem" dedim ve karşısındaki koltuğa oturdum.

Başını yastığa koydu ve bana bakmaya başladı "Seni izleyebilir miyim?" diye sordu.

"Her zaman" dedim sorusuna gülmeden edemedim.

"Şimdi izleyeyim ayılınca yapamam"  dedi.

Ayılınca başa sarmak istemiyordum. Unutursa ne yaparım onu da bilmiyorum.

"Neden?"

"O zaman çatışıyorum kendimle sevmez seni diyorum"

"Severim, seviyorum. Niye öyle düşünüyorsun?" dedim. Olayın temelini bilirsem onu çözmeye çalışırdım.

"Bilmem. İmkansız gibi geliyorsun. Ya da çok ihanete uğradım artık kendime güvenime kaybettim"

"Ben seni her zaman seveceğim Atarlım ve sen kendine güveni olan başarılı, güçlü bir kadınsın,  insanların yanlış ve hatalı davranışlarını kendinle bağdaştırmamalısın"

"Haklısın" dedi ve yastığını düzeltti ardından "Beni övmen çok hoşuma gidiyor. Egolu değilim yani sadece senin söylemen hoşuma gidiyor."

"Sana değer verdiğimi belli etmeye çalışıyorum. Haklısın dediğine göre seni sevdiğime inandın değil mi?"

"Beni sevmek istediğine emin misin?"

"Zaten seviyorum"

"Emin misin bak benim çok isteğim var"

"Ne istersen"

"Çok seveceksin"

"Çok severim"

"Fazla ilgili isterim, bıkarsın"

"O kadar çok ilgi gösteririm ki sen bıkarsın"

"Bıkmam ki, hadi ilgilen benimle sarılsana bana, midem bulanıyor belki geçer" dedi yattığı yerden kalkmıştı ve kollarını açmıştı.

Ben bu manzaraya ömrümü veririm.

"Alakayı çözemedim ama fırsatımı bulmuşken hayır demem" dedim ve yanına oturup ona sıkıca sarıldım.

Hayal ettiğim bir anı yaşıyordum. Sevdiğim kadına sarılıyordum. Kokusunu rahatça içime çekebiliyordum. Hala hayal gibi geliyordu.

"Bahane buldum"  dedi.

"Buna gerek yok Atarlım, sen yeter ki iste ben sana bir ömür sarılırım" dedim.

Kollarını benden çektiğinde bu güzel anın bittiğini düşünürken ellerini belime sıkıca sararak göğsüme doğru yattı.

SAVUNMA ATEŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin