Pikini'ler hazırsa tatil başlasın

35 3 0
                                    

Leyla'dan sonra Onur ve Barış da kalkıp evlerine doğru yola çıkmıştır. O sırada annelerinin yaptıkları plandan hiçbirinin haberi yoktur. Neriman, bir an gaza gelip de olur dedim arayayım şunları da vazgeçelim diyeyim diye düşünürken Serap ise çoktan eşyalarını hazırlamıştır bile. Aynur, gergin şekilde Onur'dan gizli nasıl evden gideceğini düşünüyordur. Bu yaştan sonra çocuklara rezil olacağız diye geçirir içinde. "Hep bu Serap'ın Neriman'ı gaza getirmesi" diye düşünüp sinirlenecekken bir anda sinirleri bozulur gülmeye başlar. "Amaaan" der içinden, ne zamandır hayatlarında böyle mutlu ve umutlu bir yolculuk da olmadığı için fena da olmaz hani diye düşünür. Yatağın üstündeki cep telefonunu alıp Serap'ı arar:

AYNUR: Serap yine ne yaptın ne ettin buldun saçma sapan bir şey (sinirlidir ama gülmemek için de kendini zor tutuyordur)

SERAP: Fena mı oldu Aynur? Bak günlerdir sen de ben de eve tıkılıp kaldık. Biz gitmesek çocuklar zaten tatile yollayacaktı bizi.

AYNUR: Ay neyse tamam tamam... 3-4 gün sürer herhalde dimi gitmemiz gelmemiz? Neler aldın bir sorayım da çantamı hazırlayayım dedim.

SERAP: İşte kırmızı pikinilerimi..

AYNUR: Hahahah pikini ne kız

SERAP: İnternetten söylemiştim geçen sene çok genç işi diye giyememiştim ya hatırlıyor musun?

AYNUR: Allah canını almasın onları mı koydun? Nerede giyeceksin onları Leyla giyer anca onu.

SERAP: Kırma hevesimi ayol kız kıza tatile gidiyoruz.

AYNUR: Tatile Maldivler'e mi gidiyoruz sen kafayı mı yedin? Aydın halk plajında seni ana haber bültenine çıkarırlar o pikinlerini giyersen. Başka ne aldın?

SERAP: Bronzlaştırıcı..

AYNUR: Arkadaşım, senin kafanda nasıl bir tatil var? Neriman'ın bekarlığa vedasına mı gidiyoruz?

SERAP: E öyle de denebilir hahahaha

AYNUR: Yarabbim tövbeler olsun. Sandalet ne aldın, şu parmak arası gibi olanlardan mı üstü kapalılardan mı?

SERAP: Topuklu terliklerden aldım canım

AYNUR: Serap sen en son düğününde giymişsindir topuklu bir şey. Vallahi yuvarlanıp gidersin o hızla peşinden de yakalayamayız Midilli adasından buluverirler seni.

SERAP: Ay sen makyaj malzemelerini de almazsın şimdi, ben Leyla'nın bu saçına şekil veren saç şekillendiricisiyle rujlarından da bir iki tane atıverdim çantaya valla.

AYNUR: Sen çantaya iki de viski at Serap yolluk yap, giderken bir benzinlikte durup kafaları da çekeriz.

O sırada Onur eve girmiş, salonda ve mutfakta annesini aramış göremeyince de uyuyor herhalde diye düşünüp odasına geçmiştir. Üstünü değiştirip yatağına uzanır uzanmaz annesinin kahkahalarını duyup meraklanır. Kalkıp annesinin odasına doğru ilerlerken konuşmaların bir kısmına misafir olup kapıyı tıklatır.

Tık tık tık..

Aynur panikleyip Serap'ın yüzüne telefonu acele bir şekilde kapatır.

ONUR: Anne...

Buluşma GünüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin