26 Haziran Bursa - Altın Kızlar Yollarda

3 1 0
                                    

Çocukları İzmir'e doğru uğurladıktan sonra Neriman, Serap ve Aynur kendi yolculuklarının planını yapmışlardı. Ayvalık'ta bir süre tatil yaptıktan sonra Aydın'a geçmeye karar vermişlerdi ama ilk durak olarak Bursa'da da bir gün geçirip ertesi gün kendilerini Ayvalık'a atacaklardı. Serap yıllardır çok nadir araba  kullanıyordu ama bir cesaret şoför koltuğuna o geçecekti. O yüzden olabildiğinde bol mola vererek, yavaş yavaş gitmeyi hedefliyorlardı. 

Eşyaları arabaya yüklediler, artık yola çıkmaya hazırlardı ama Neriman ve Aynur hala bu kararlarından şüpheliydi. Serap ise ağzına takılan bir şarkıyı mırıldanarak keyifli keyifli şoför koltuğuna yerleşti.

SERAP: Hazır mısınız kızlaaarr?

AYNUR: Ay bir gören olmadan çıkalım hadi şu mahalleden.

SERAP: Gören görsün canım ne oluyor? Beraber atlamışız arabaya yola çıkıyoruz ayıp bir şey mi?

NERİMAN: Valla nereye gittiğimizi bilseler öyle bir ayıp ki...

AYNUR: Uyduk senin aklına bu yaştan sonra. Onur da aramadı dünden beri aklım onlarda mı olsun kendi halime mi yanayım biemedim.

SERAP: Kızlar böyle yola çıkamayız ama aaaaa!! Siz iyice "Altın Kızlar" olmuşsunuz, gören 70-80 yaşında zanneder. Ruhunuz çürümüş sizin. Hadi biraz modunuzu yükseltin ayol!

Serap arabadaki müziğin sesini sonuna kadar açarak şarkıya bağıra bağıra eşlik edip arabayı çalıştırır.

NERİMAN: Aaaa bu iyice delirdi şekerim..

SERAP: DİNLETTİN BOYNU BÜKÜK ŞARKIIILAAARR

AYNUR: Hadi hadi kimse bunlar ne yapıyor diye dönüp bakmadan uzaklaşalım bir an önce.

SERAP: SEN YOKSAN ÖLÜMDEN NE FARKI VAAAR GEL ETMEE DÖN ARTIK ÜZÜLECEK MARTILAAR 

Böylece mahalleden uzaklaşarak yolculuğa başlarlar. Yolda Serap o kadar yavaş gidiyordur ki normalde 2 saat süreceği için Bursa'ya kadar durmayacaklarını söylemiş olsalar da Gebze'yi geçer geçmez mola verirler. 

SERAP: Ayyy yol hiç bitmedi kızlar ya bu Bursa ne uzakmış.

NERİMAN: Yani Serap demeyeyim demeyeyim diyorum ama evden tempolu yürüyerek çıksam Bursa'ya varmıştım arkadaşım.

AYNUR: Aman aman böyle gidelim bir şey olmaz. Başımıza bir şey gelse kimseye açıklayamayız, kazasız belasız gidelim böyle. 

SERAP: Ben bir sıtarbacıka gideceğim kahve almaya istiyorsanız gelin biraz dinleniriz.

AYNUR: Sıtarbacık ne kız? Allah iyiliğini versin.

SERAP: Ay şimdiki gençler alıyor ya değişik kahveler fıraçinö mıraçino falan böyle değişik kahveler.

AYNUR: Onu biliyorum da orası Starbucks şekerim hahahaha.

SERAP: Çok biliyorsan gel de bana güzel bir kahve seç.

AYNUR: Hadi düş önüme tamam. Neriman sen istiyor musun bir şey?

NERİMAN: Yok ben bir çocukları arayayım, siz gidin gelin.

Neriman Barış'a ulaşamayınca Leyla'yı arar. Leyla o sırada benzinlikte alışveriş yapıyordur. Arabanın tekerleğinin patladığını söylemez panikletmemek için, her şeyin yolunda olduğunu ve tatilin gayet güzel geçtiğini anlatır. Neriman da çarşıya çıktığını o yüzden dışarda olduğunu söyleyerek yollara düştüklerini çocuklardan gizler. Çok geçmeden elinde kahvesiyle Serap ve Aynur gelir. 

NERİMAN: Afiyet olsun Seroş. Bizimkilerle konuştum iyilermiş merak etmeyin.

AYNUR: Onur niye açmıyor acaba benim telefonumu? Neyse iyilerse tamam canım.

SERAP: Aynur, beni şöyle elimde kahveyle doğal çeksene.

Serap güneş gözlüğünü takıp uzaklara bakarak poz verir.

AYNUR: Serap bunun nesi doğal Allah aşkına? Gebze'de benzinlikte takmışsın güneş gözlüklerini kamyonculara bakıyorsun?

SERAP: Of, Neriman sen çeksene bak şöyle sanki yanımdakiyle konuşuyormuş gibi çek beni.

NERİMAN: Dur tamam çekeyim de Serap yanında kim olacak burada bu nasıl poz? Kimle sohbet ediyor olabilirsin bu hiçliğin ortasında? Pompacıyla mı?

SERAP: Of bu kahve de çok güzelmiş. Enerjinizi topladınız mı kızlar yola hazır mısınız?

NERİMAN: Hazırız, hadi bakalım Bursa'ya yolu yarıladık. 5 saate varmış oluruz...

Serap bu sırada çektiği kahveli fotoğraflardan birini Instagram ve Facebook hesabında paylaşıp altına da not yazmıştır: "Altın kızlar yollarda". 

Hepsi tekrar arabaya binip yola çıkarlar. Bu sırada benzinlikte az önce Neriman'la konuşmuş olan Leyla, Onur ve Barış'ın yanına doğru yürürken Serap'ın attığı fotoğrafı görür. 

LEYLA: Serap teyze nerede ya? Altın kızlar yollarda mı? Ne karıştırıyor bunlar?




Buluşma GünüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin