26 Haziran Bodrum - Olaylı Gece

0 1 0
                                    

Onur hazırlanınca Leyla'nın odasına gider ve kapıyı çalar. Leyla çok güzel giyinip süslenmiş şekilde kapıyı açar. Onur, Leyla'yı görür görmez kalbi hızlı atmaya başlar. Kendini ve heyecanını ele vermemek için hızlıca konuyu şakaya vurur her zamanki gibi.

ONUR: Leyla Hanım'a bakmıştım ama?

LEYLA: Off Onur ya...

ONUR: Hadi bakalım kuzu, gidelim masamız hazır.

Leyla ile Onur restorana gelirler, iki kişi olduklarını söyleyince üç kişilik masa yerine çift masalarından birine oturturlar ikisini. Masada güller ve mum vardır. Oturduktan sonra masaya gelen garson ikisinin yanına gelip "hoş geldiniz, özel bir kutlama mı?" diye sorunca Onur kızarır ama Leyla hemen arkadaş olduklarını söyler hızlı ve panik bir ses tonuyla. Onur buna biraz bozulur ama neden bozulduğunu da anlayamaz, sonuçta evet arkadaştırlar. İki yakın arkadaş..

Onur yine her zamanki gibi Leyla'yı güldürür, güzel bir akşam yemeği geçirirler ama Leyla'nın aklının Barış'ta olduğu bellidir. Bir an sessizlikte Onur konuyu açar.

ONUR: Merak etme, başının çaresine bakar o.

LEYLA: Özür dilerim. Barış'a bu yüzden kızdın yani tatilimizi kendimiz için yaşayalım anın tadını çıkaralım istedin biliyorum bense şurada yemeğin tadını çıkarmana izin vermiyorum.

ONUR: Özür dilemene gerek yok. Benim için gayet keyifli bir akşam yemeğiydi.

Onur aynısını Leyla'nın da söyleyeceğini umarak geceden ne kadar keyif aldığını söylese de Leyla son derece üzgün görünüyordur. Onur elini ceketinin cebine atar, Leyla'ya aldığı kolyeyi çıkarıp verecektir. Elleri titriyordur. Tam kolyeyi çıkaracakken masada Leyla'nın telefonu çalar. Arayan Leyla'nın teyzesidir. Serap'a gün boyu ulaşamadığı için merak etmiştir, bu sırada Leyla gördüğü fotoğrafı hatırlar ama telaşlandırmamak için teyzesine söylemez. Telefonu kapayınca Onur'a gördüğü fotoğrafı anlatır ve Onur'a annesiyle konuşup konuşmadığını sorar. Onur o telefon görüşmesine şahit olduğundan beri annesiyle konuşmadığını söyler ama ikisi de meraklanır. Leyla annesini arayıp sormaya karar vermiştir ki Barış'la yaşananları anlatmak istemediği için şimdilik bu konuyu pas geçer.

Onur kolyeyi cebine geri koyar, hesabı isteyip mekandan kalkarlar. Bu sırada Cenk barlar sokağının girişinde Leyla ve Onur'u görme umuduyla beklemektedir. Bir süre sonra Leyla ve Onur'u fark eder ama onlar Cenk'i fark etmez. İkili bir bara girer.

Leyla ve Onur içeri girip birer içki söyler ama Onur Leyla'nın kafasının Barış'ta olduğunu ve o yüzden hiç eğlenemediğini fark eder.

ONUR: Leyloş, bu gece bendesin. Benim bu son. Sen içmene bak. Ben taşırım seni otele, eğlen kafana göre.

LEYLA: Yok ya benim hiç eğlenme havam yok. Sen iç, takıl. Bak şurada 5 kişilik kız grubu var. Şansın yüksek.

ONUR: Ooo evet gördüm. (Onur ilgileniyor gibi yapar)

LEYLA: Ben ayarlarım sana istersen.

ONUR: O nasıl olacak?

LEYLA: E biraz sarhoşluğun yardımıyla hızlıca kaynaşıp seni överim o gruba.

ONUR: Hahahaha tamam anlaştık. O zaman içkiler benden, içmesi senden. Bize 10 tekila shot.

Leyla çok alkol tüketen biri olmadığı için birkaç shot sonra yalpalamaya ve saçmalaya başlamıştır. Onur onun bu halleriyle dalga geçerken Leyla'nın da geceden keyif almaya başladığını görünce sevinir. Bir süre sonra Leyla, o kız grubunun masasına gidip kızlarla dans edip sohbet etmeye başlar. Onur onu gülerek izliyordur. Leyla hiç olmadığı kadar neşeli ve kontrolsüzdür. Onur günler sonra Leyla'yı bu denli neşeli görünce sevinmiştir. Bu sırada Cenk bara gelmiş ve onları uzaktan izliyordur. Onur kalkıp tuvalete giderken Leyla'nın yanından geçip "Leyla ben bir lavaboya gidiyorum, kızlar Leyla size emanet beş dakika" diyerek Cenk'e aradığı fırsatı vermiştir.

Cenk, Onur oradan uzaklaşır uzaklaşmaz kızların masasına gidip Leyla'yı tesadüfen görmüş gibi yapar.

CENK: Aaaa Leylaa

LEYLA: Aaaa otostop çocuk hahahah

CENK: N'aber güzelim

LEYLA: Barış'la Onur nerede?

CENK: Onlar üst kata çıktı seni arıyorlardı gel gidelim biz de.

Cenk, Leyla'nın kolundan tutup onu barın üst katına çıkarır. Bu sırada Onur geri döner ve kızların masasına doğru baktığında Leyla'yı göremez. Kızların masasına doğru gidip kızlara Leyla'yı sorar. Kızlardan biri Leyla'nın arkadaşıyla gittiğini söyler. Onur panikle mekanda bağırarak insanları ite ite Leyla'yı aramaya başlar.

ONUR: LEYLAAAAA!!! Dışarı mı gitti ki? LEYLAAA!!! Barış mı geldi? Arkadaşı kim ya deliricem.

Onur kızların yanına geri dönüp sorar.

ONUR: Arkadaşı kim söyledi mi? Nereye gittiler?

Kızlardan biri eliyle üst katı işaret eder. Onur insanları ite ite üst kata doğru çıkmaya başlar. Bu sırada Cenk, Leyla ile oldukça yakın bir şekilde dans ediyordur. Leyla'nın kulağına odaya gitmeyi teklif eder. Leyla kendinde değildir. Merdivenlerden çıkan Onur uzaktan Cenk ve Leyla'yı sarmaş dolaş görünce delirir. Koşarak ikisini ayırıp Cenk'e yumruk atar. Onları görenler çığlık çığlığa bağırmaya başlar. İki güvenlik görevlisi hemen müdahale edip ikisinin de kolundan tutup mekanın dışına sürükler. Mekanın dışında Cenk, Onur'u yola doğru itip Leyla'yı kendine çeker. Onur çok kötü düştüğü için kendini hemen toparlayamaz. Leyla ne olduğunu anlayamamış ve bilincini toparlayamamışken Cenk hemen bir taksi durdurup Leyla'yı taksiye sokar. Tam kendisi binecekken bir el Cenk'i kolundan tutup fırlatır ve üstüne çullanıp burnunu kırana kadar yumruklar. Cenk'in ağzı yüzü kan içinde kalmıştır. Onur zar zor toparlanıp o tarafa doğru koşarken Leyla taksiden inip bağırır: BARIŞŞŞŞŞŞ!!!! Duuur Barışşşşş yapma!!!

Buluşma GünüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin