Sürpriz Telefon

62 9 5
                                    

Aradan 10 sene geçmiştir. 18 yaşına gelen Barış, Leyla ve Onur birbirlerine sımsıkı bağlı şekilde mahalledeki ve okuldaki herkesi kıskandıran arkadaşlıklarına sahip çıkarak büyümüşlerdir.

Barış grubun lideri ve koruyup kollayan kişisidir. Sarıyer'de basketbol oynayıp ilerde Milli bir basketbolcu olmayı hayal etmektedir. Sarışın, mavi gözlü, uzun boylu ve yakışıklı bir gençtir. Kendini bildi bileli en yakın arkadaşı Onur'dur.

BARIŞ

Onur grubun haylaz çocuğudur

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Onur grubun haylaz çocuğudur. Üzüntüleri şakaya vurmayı seven çok zeki biridir. "Zeki ama çalışmıyor"un tam karşılığı olarak derslerine önem vermez ama her sınavdan da geçer not almayı bilir. Şıpsevdi ve çapkındır. Öyle ki aynı anda 3 kıza birden ilanı aşk etmişliği vardır.

ONUR 

Leyla, Onur ve Barış'tan bir yaş küçük olmasına rağmen babası hepsi bir sınıfta okusun diye onu okula erken yazdırmıştır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Leyla, Onur ve Barış'tan bir yaş küçük olmasına rağmen babası hepsi bir sınıfta okusun diye onu okula erken yazdırmıştır. O günden beri de Leyla, Onur ve Barış'ın en hassas noktası olmuş, her zaman onu koruyup kollamışlardır. Gerçi Leyla'nın kimsenin korumasına da ihtiyacı yoktur da neyse... İnatçı, erkek gibi kavga eden, lafını sakınmayan bir kızdır. 

LEYLA

Üçünün de lise mezuniyeti olmuş ve üniversite sınavı bitmiş beraber tatil planı yaptıkları yaz başlamıştır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üçünün de lise mezuniyeti olmuş ve üniversite sınavı bitmiş beraber tatil planı yaptıkları yaz başlamıştır. Ama bir sorun vardır....

Barış sevgilisi Sude ile ayrılmış ve depresyona girmiştir....

Barış odasında kendi kendine konuşmaktadır:

BARIŞ: Bugün tam 21 gün oldu. Bir şeye alışmak için o şeyi 21 gün boyunca yapmak gerekiyormuş. (ciddi bir sesle) Instagram keşfette okumuştum. Ben de kendimi bugüne kadar avutabildim. Sude'siz 21 gün. Ama 21 gün geçmesine rağmen alışamadım.

Leyla ve Onur Barış'ın odasına girerler.

ONUR: N'apıyosun kardeşim burada niye gelmedin bir saattir seni bekliyoruz sahilde. Hava mis, kızlar desen üff bombala zombala.. Gel de biraz rekabet gelsin kardeşim ortama, böyle bütün kızlar benim peşimde bunalıyorum.

LEYLA: Aynen bütün kızlar peşinde, fotoğrafını çekip sapık diye ifşalamak için hepsi peşinde geziyor.

ONUR: Ya sen ne komik bir kız oldun büyüyünce zilli seni hahaha

BARIŞ: Off başlamayın yine. Tamam boşverin beni, iyiyim ben böyle.

Neriman kapıya iki kez vurup içeri girer.

NERİMAN: Hadi sofra hazır, bir şeyler yiyin öyle çıkarsınız.

ONUR: Allaaahh, benim kraliçe bir haftadır yemek yapmıyordu Neriman teyze valla süpersin.

BARIŞ: Niye abi?

ONUR: İnternetten inek tavuk alıp besliyor, kalkmıyor bilgisayar başından. Boğazımdan ev yemeği geçmiyordu.

Onur içeri doğru koşar, Leyla Barış'a bakar.

LEYLA: Yazmadı dimi? (Sude'yi kastederek)

BARIŞ: Yok, sıfır mesaj. Göndermeli post bile atmıyor.

LEYLA: Sen yazdın mı?

BARIŞ: Yok. Kendisi istedi ayrılmayı. Barışmak istese yazardı zaten. (Duraksar) Yazmalı mıydım sence o yüzden mi sordun?

LEYLA: Hayır tabii ki saçmalama. Ne kadar üzerine gidersen o kadar uzaklaştırırsın kendinden. Bırak yazma, merak etsin.

BARIŞ: Kudursun.

LEYLA: (Gülerek) Kudursun hahaha. Sen çok mu Demet dinledin son günlerde?

Gülerek salona doğru Barış'ın annesinin yaptığı yemekleri yemeye geçerler.

ONUR: Abi sen bu yemeklere rağmen nasıl depresyona giriyosun yaa (ağzından dökülen dolmaları toplayarak cümlesini bitirmeye çalışır)

BARIŞ: Olum yavaş lan boğulacaksın

NERİMAN: Onur, Aynur nasıl hala çıkmıyor mu evden? Aradım açmadı da valla iyice bağımlı oldu herhalde şu oyuna.

ONUR: Hiç sorma Neriman teyze. Sabah akşam pizza yemekten midem taş gibi oldu. Varsa yoksa inekleri, buğdayları... Her sabah kalkıyor çilek tarlamda işim var diye koşa koşa bilgisayara bir geçiyor akşam geliyorum aynı koltukta... Bazen bana veriyor şu tarlamı toparla, bu ineğimi sağ diye ırgat gibi çalışıyorum evde valla.

LEYLA: Kadını biraz sahile götürsene hava alsın.

ONUR: Ya diyorum da yeni civcivleri olmuş onları yalnız bırakamazmış...

NERİMAN: Ben yarın bir uğrayayım. Eee çocuklar siz Barış'ı almaya geldiniz herhalde dimi? (Onur'a kaş göz yapar)

ONUR: Evet evet.. bütün sene ders ders ders tam yaz geldi sınavlar bitti biraz nefes alalım dedik adam kendini depresyona soktu.

LEYLA: (mırıldanarak) değse bari...

BARIŞ: Kafamı toplamam lazım...

ONUR: Kardeşim kafanı tek başına toplama gel beraber toplayalım. Sahilde kızlar bekliyor gel onlar toplasın...

LEYLA: Herkesi kendin gibi sanma!

ONUR: Ohooo başladık günlük Leyla Hanım dozumuza... Hadi be kaplan bırakma şu kardeşini Leyla ile. Yanımda tek kız varken sahilde kızlar bakmıyor başım bağlı sanıyor.

LEYLA: Ay kim benim seninle sevgili olacağıma inanır be offf

BARIŞ: Tamam didişmeyin yine. Yemeği bitirelim çıkarız beraber pes ediyorum.

ONUR: Kaplansın kaplannn!

Yemeklerinin bitirir bitirmez sahile doğru yürüyüşe başlarlar. Yolda Onur konuşmaya girer.

ONUR: Dostlar size bir şey itiraf etmem lazım.

LEYLA: Biliyordum sonunda birinin seni ifşalayacağını...

ONUR: Hayır be kızım dur öyle bir şey değil.

Bir süre sessizlik olur...

ONUR: Dün babam aradı....

---

Onur'un babası ne istiyordu? Ne konuşmuşlardı bunca sene sonra?

Ayrıca Barış'ın Yağmur için yollara düşme macerası da 1-2 bölüm içinde başlayacak.

Yorumlarınızı bekliyorummm :)

Buluşma GünüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin