1🌪️

3.6K 155 21
                                    

၁၂တန်းစတက်တဲ့နေ့....

"သေနာကောင် မင်းအခုမှမထရင်ငါမင်းကို‌ထားခဲ့မှာနော်!"

မနက်၆နာရီလောက်ထဲကပွစိပွစိလုပ်နေသောသူငယ်ချင်းဖြစ်သူအား လက်ခလယ်ထောင်ပြလိုက်ရင်း စောင်ကိုခေါင်းထိဆွဲခြုံပစ်လိုက်သည်...

"အောင်း! မသာ Gemမထဘူးလား ထစမ်း"

ပေကပ်ကပ်လုပ်နေသော Gemအား ခုတင်ပေါ်မှ ကန်ချလိုက်သည်...မှတ်ကရော Fourth Nattawat ကိုလာမစမ်းနဲ့!

"သူတောင်းစား!!! မင်းအလုံးကနာရီကြည့် ၇နာရီတောင်မခွဲသေးဘူး လီးဖြစ်နေတာလား!!"

နာကျင်သွားသောခါးကိုပွတ်လိုက်ရင်း လက်ပိုက်ကာ သူ့အားထသတ်တော့မတတ်ကြည့်နေသည့် ရှေ့မှ Fourth အား အသားကုန်အော်ထည့်လိုက်သည်...

"ဘောကိုလာအော် မြေနိုးသားလေး ဒီနေ့ပထမနေ့နော်!!"

"ဘာနေ့ကြီးဖြစ်ဖြစ်လေ ၈နာရီမှသွားရမဲ့ဟာကို လီးလိုတွေ ၆နာရီလောက်ထဲကစောက်နားလာညီးနေတာလေ ကျောင်းနဲ့ကွန်ဒိုကအတော်ဝေးနေတာဆိုတော့!!"

"သူတောင်းစား!!!! မင်းငါ့ရှေ့ကနေထွက်သွားစမ်း ငါမနက်စာပြင်ပြီးပြန်ဝင်လာလို့ မင်းအဆင်သင့်မဖြစ်ရင် မင်းသေမင်းနဲ့တွေ့ဖို့သာပြင်ထား!!ဘောဘဲ‌"

ရှူးရှူးရှဲရှဲဖြင့်ဒေါသတကြီးအော်ကာ အခန်းအပြင်ထွက်သွားသော Fourth..

'ဒုန်း!'

"အမေ့!"

တံခါးကိုစောင့်ပိတ်သွားသည်မှာ သူပင်လန့်သွားလောက်သည်အထိ... ဘယ်လိုတောင်လဲ ဒီအသေးကောင်က!

Fourth ပြောသလိုပင် သေမင်းနဲ့ရင်မဆိုင်ချင်တာမို့ အိပ်ချင်မူးတူးဖြင့် ပြုတ်ကျနေသောစောင်ကြီးအား ကောက်တင်လိုက်ရင်း ရေချိုးခန်းထဲသို့ တဘက်တစ်ထည်ဖြင့်ဝင်လာခဲ့ပါတော့သည်...

ကိုယ်လက်တွေကိုက်ခဲနေသည်မို့ရေနွေးနွေးလေးဖြင့် ခဏတာရေစိမ်နေလိုက်သည်။

သူနဲ့ Fourth ဟာမွေးကတည်းကအတူနေ အတူစား အတူသွား အတူလာခဲ့ကြတာပါ...တစ်ယောက်နဲ့တစ်ယောက် အမြဲတမ်းကြမ်းတမ်းစွာပြောဆိုဆက်ဆံနေကြပေမဲ့ တစ်ယောက်ထိရင်နောက်တစ်ယောက်ကမခံပေ...သူတို့ဒီလောက်ထိရင်းနှိးနေရတာဟာ.မိဘတွေဟာလည်းသူငယ်ချင်းအရင်းခေါက်ခေါက်တွေဖြစ်နေတာကြောင့်ပါသလို Fourth Nattawat ဟာငယ်စဉ်ကတည်းကချစ်မွှေးပါတာကြောင့် သူသဘောကျခင်တွယ်မိသွားတာလည်းပါသည်...သူတို့၁၂တန်းတက်ဖို့အတွက် Fourth ကသူသွားလာရလွယ်ကူရန်ကျောင်းနဲ့နီးတဲ့ ကွန်ဒိုတိုက်ခန်းအားအဖေဖြစ်သူကိုပူဆာလေတော့သည်..သို့သော်ငြားလည်း အငယ်ဆုံးဖြစ်သော Fourth အား အကိုMix နှင့်အမLoveတို့ရောမိဘတွေကပါစိတ်မချကြပေ...ဒါကြောင့်ပင်မိဘများတိုင်ပင်လျက် သူ့ကိုပါ Fourth နဲ့လိုက်နေရန်တောင်းဆိုလာကြသည်...အစကတော့ ငြင်းပယ်လိုက်သော်လည်း Fourth Nattawat ၏ချွဲပြလာသည့်ပုံစံမျိုးစုံလှည့်ကွက်တွေအား သူမလွန်ဆန်နိုင်ခဲ့ပေ...ဒါကြောင့်ပင် ယခုအခါ၌ မနက်စောစောစီးစီးပင်ထဖိုက်နေရသည်လေ...အစထဲကအသေငြင်းခဲ့ရမှာ ချီးဘဲ!

𝕯𝖎𝖋𝖋𝖊𝖗𝖊𝖓𝖙ˡᵒᵛᵉ ☠︎︎Where stories live. Discover now