14🌪️

938 82 21
                                    

‘တက္ကသိုလ်‌နောက်ဆုံးနှစ်~’

နှစ်တွေလတွေရက်တွေအလီလီပြောင်းသွားခဲ့သည်...ဘာလိုလိုနဲ့ သူတောင် ကျောင်းပြီးတော့မည်....သူငယ်ချင်းအပေါင်းအသင်း နည်းနည်းနှင့် အသိမိတ်ဆွေ‌တွေရှိလာပြီဆိုသော်လည်း ယခုအချိန်အထိသူ့နှလုံးသားထဲတွင်နေရာယူထားသော သူငယ်ချင်းဆိုသည့်သူမှာ Gemini Norawit အမည်ရသော ကောင်ချောလေးတစ်ယောက်သာ~ကောင်းကင်ကြီးကိုငေးကြည့်ရင်း တွေးမိသည်...ထိုလူသားဟာအခုဘာတွေများလုပ်နေမှာလည်း..အဆင်ရောပြေနေတယ်မဟုတ်လား?နေရောကောင်းရဲ့လား?အစားအသောက်ကော ကျန်းမာရေးနဲ့ညီညွတ်တာတွေစားနေရဲ့လား..

*မလိမ်တမ်းပြောရမယ်ဆိုရင်..ငါမင်းကိုအရမ်းလွမ်းတယ် Gem~*

"Hey Fourth ဘာတွေငေး"

အပြုံးချိုချိုတစ်ခုပြုံးပြရင်း ဆိုလာသော satang အား ပြန်လည်ပြုံးပြလိုက်သည်။

"အင်း ဘာရယ်မဟုတ်ပါဘူးကွာ ဒီတိုင်းဘဲ"

"ဟုတ်ပါပြီ... ဒီနေ့ project ထပ်ရမယ်နော် မင်းပြီးပြီလား"

"အင်းပြီးပြီ..ငါလိုအပ်ချက်လေးတွေနည်းနည်းလောက်ကိုမင်းဖြည့်ပေးနိုင်မလား?"

Satang ဆီသို့ file ကမ်းပေးလိုက်ရင်းပြောတော့ ခေါင်းငြိမ့်ပြကာ လက်ထဲမှ fileကိုဆွဲယူသွားခဲ့သည်..

အခုဆိုရင်သူ့မှာရင်ဖွင့်စရာ၊ယုံကြည်အားကိုးစရာဟူ၍ satang kittiphop တစ်ယောက်သာရှိသည်... Gemini မရှိသည့်နောက်ပိုင်းတွင် satang ဟာသူ့ကိုအမြဲအားပေးစကားပြောခဲ့သည်..သူဖြစ်ချင်တာတွေကိုလုပ်ပေးသည် သူသွားချင်တာကိုလိုက်ပို့သည်..တစ်ခါတစ်လေ အတူတူ shopping ထွက်ကြသည်... satangကတစ်ကယ်ကိုသူငယ်ချင်းကောင်းပီသပါသည်...သို့သော်လည်း satang ဟာ Gemini နဲ့ယှဉ်လိုက်ရင်တော့ ဒုတိယနေရာမှာပင်.....

"ခနနေအတန်းတက်တော့မှာ မင်းကောအတန်းရှိလား?"

ဘေးလွယ်အိတ်ကိုကောက်လွယ်ကာ စိစစ်ထားသော file ကိုကမ်းပေးရင်းမေးသည်...

"ဟင့်အင်း...မင်းကရှိတာလား"

"အွန်း ငါ့အထင် ဒီအတန်းက နည်းနည်းနောက်ကျလိမ့်မယ်"

𝕯𝖎𝖋𝖋𝖊𝖗𝖊𝖓𝖙ˡᵒᵛᵉ ☠︎︎Where stories live. Discover now