3🌪️

1.1K 106 15
                                    

"........"

Gemini ပြောလိုက်သောစကားကြောင့်သူဆွံ့အသွားမိသည်...ဒီကောင်ငယ်ငယ်ကစောက်ကျင့်တွေပြန်ပေါ်လာတာလား!!!

"ဘာဖြစ်သွားတာလဲ အသေးကောင် ဟမ်?"

ရုတ်ချည်းဆိုသလိုသူ၏ဂုတ်ပိုးအားထိပါးလာသည်ကြောင့် အမြန်ပြင်အဝေးသို့အားဖြင့်တွန်းထုတ်လိုက်မိသည်..

"အ့! Ai Fourth"

တွန်းလိုက်သည့်အရှိန်ခပ်ပြင်းပြင်းကြောင့် ခုံစောင်းနှင့်ကြောပြင်ရိုက်မိကာ ကြောပြင်တစ်ခုလုံးအောင့်ထွက်သွားသည်အထိ...

"ဒါငါ့ကိုရိသဲ့သဲ့လာလုပ်တာရောတက်နင်းတာရောအတွက်ကလဲ့စားဘဲ...နောက်ခါဆင်ခြင်နေ မအေဘေး!"

လက်ညိုးထိုးရင်းပြောလိုက်ပြီးမတ်တပ်ပင်မရပ်နိုင်တော့သောသူ့ရှေ့မှလူအားဆက်မကြည့်နိုင်တော့သည့်အတွက် မျက်နှာလွှဲချကာ အခန်းပြင်သို့ထွက်လာခဲ့မိသည်...

Gemini အားယူရင်းမတ်တပ်ရပ်လိုက်ကာထွက်သွားသောကျောပြင်ငယ်လေးအားကြည့်ရင်း....

"မင်းခုထိမှတ်မိနေတုန်းဘဲပေါ့ Fourth...ငါမင်းမေ့သွားပြီထင်ခဲ့မိတာ~ငါတို့ကတိကိုလည်းမင်းမှတ်မိသေးလောက်ရောပေါ့ အသေးကောင်"

...........................

ဟင့်အင်းမဖြစ်နိုင်ဘူး!

Fourth ရဲ့အတွေးတစ်ချို့ဟာ အတိတ်ဆီသို့ပြန်ရောက်သွားသည်...၁၄နှစ်သားလောက်တုန်းကပေါ့~

"Gem!!!ငါတို့အပြင်သွားကစားရအောင်"

"အိုး သားသားလေး သားသူငယ်ချင်းအထဲမှာကွဲ့ ကိုယ်နည်းနည်းပူနေလို့ကွယ်အပြင်မထွက်ခိုင်းထားတာ သွားကြည့်လေသားသား"

"ဟုတ်ဟုတ် အန်တီ သားသူ့ကိုသွားကြည့်ပါ့မယ်ဗျ"

အပြုံးချိုချိုနှင့်ကြိုဆိုလာသော အန်တီKonအား နှုတ်ဆက်ရင်း သူငယ်ချင်း၏အခန်းရှိရာဒုတိယအထက်သို့အပြေးကလေးတက်လာခဲ့လိုက်သည်...အခန်းတံခါးကိုအသာအယာဖွင့်လိုက်ရင်းဝင်ကာ ပြန်လည်ပိတ်ခဲ့လိုက်သည်...

"Yoo Gemမင်းဖျားနေတာဆို"

ပုံမှန်လိုပင် Gemအိပ်နေသည်အထင်နှင့်ကုတင်ပေါ်တက်လိုက်ရင်း ဘေးတစ်စောင်းလှဲနေသောသူအား လှုပ်နှိုးလိုက်သည်...သို့သော် သူ့အထင်ဟာမှန်မနေခဲ့ပါ..ရုတ်ချည်းဆိုသလို အပေါ်မှအုပ်မိုးခံလိုက်ရပြီး အနမ်းပါခံလိုက်ရတာကြောင့် ခနတော့ကြောင်သွားမိသည်....သတိပြန်ဝင်လာလေတော့ Gemဟာသူ့လက်နှစ်ဖက်အားချုပ်ကိုင်ကာ နှုတ်ခမ်းများအားစုပ်ယူနမ်းရှိုက်နေတာကြောင့် အားကုန်ရုန်းထွက်မိသည်...

𝕯𝖎𝖋𝖋𝖊𝖗𝖊𝖓𝖙ˡᵒᵛᵉ ☠︎︎Where stories live. Discover now