Hyunjin bütün gün boyunca kafasını sırasından kaldırmamıştı ve birazdan son derse gireceklerdi ama hâlâ Minho'nun söylediklerini düşünüyordu nereden çıkmıştı ki birden bire bu öpücük meselesi?
Gözlerini kapattı şu an bunu düşünmek istemiyordu. Her zaman ki Minho'ydu işte her şeyi şakaya vururdu o, emindi Hyunjin'i öpmek gibi bir derdi falan yoktu. Hem Hyunjin böyle bir şeye izin vermezdi arkadaştı onlar daha fazlası olmayacaklardı hiçbir zaman.
Omzunun dürtülmesiyle uyandı Hyunjin uykusundan "Ne uyudun be oğlum bir an öldün sandım" Hyunjin Chan'ın söylediklerine gülümseyip omzuna vurdu. "Diğerleri nerede?" Chan sıkıntılı bir nefes verdi. Hyunjin'in arıza çıkartacağını biliyordu. "Minho'nun çok önemli bir işi varmış ona gitti gelemeyecekmiş bu akşam" Hyunjin duyduklarıyla kafasını salladı aralarında Minho'yu en iyi tanıyan oydu Minho her zaman ki gibi olayları şakaya vurmuş ardından da sevgilisinin yanına gitmişti kesin emindi Hyunjin.
Hyunjin cevap vermeyince Chan tekrar seslendi Hyunjin'e "Hop burada mısın oğlum" Hyunjin düşüncelerinden sıyrılıp Chan'ı cevapladı "Buradayım be oğlum Minho bey önemli işine baksın biz gidelim hadi" Chan arıza çıkmamasına şaşırsa da bir şey demeden eşyalarını toplamaya başladı. Chan eşyalarını toparlayınca sınıftan çıktılar birlikte. Changbin hariç hepsi gelmişti "Changbin nerede?" Jeongin Chan'ın sorusunu cevapladı "Hocaları bırakmamış biraz daha buradayız. Ama isterseniz siz gidin biz arkanızdan geliriz" Jeongin diğerlerinin cevabını bekledi beklentiyle. Diğerleri birbirine baktıktan sonra Chan cevapladı "Yok ya bekleriz zaten Minho ekti bizi Changbin'ide alıp öyle geçelim" Hyunjin titreyen telefonuna baktı.
Minho
Özür dilerim çok önemli işim çıktı söz telafi edeceğimHyunjin
Önemli değil işine bak sen
İyi yiyişmeler sanaMinho
Saçmalama işim çok acildi başka bir gün telafi ederim
Söz
(İletildi 17.05)
HYUNJİNHyunjin telefonunu sessize almıştı ki Changbin sınıftan çıktı. "Nerede kaldın be oğlum ağaç olduk seni beklemekten bak bu adam" Jisung Chan'ı gösterdikten sonra sözlerine devam etti "Gencecikti seni beklerken ihtiyarladı" Chan duyduklarından sonra Jisung'un üzerine yürümeye başladı "Yaşlı ha? Sana yaşlıyı göstereyim mi?" Jisung Chan'ın söylediklerinden sonra çığlık atarak merdivenlerden inmeye başladı. Diğerleri yavaşça merdivenlerden inmeye devam etti. Elbet Chan bir yerde Jisung'u yakalayacaktı.
Sonunda okul bahçesinden çıktıklarında Jisung bir ağacın arkasına saklanmıştı gördükleri bedenle kahkaha atmaya başlamışlardı. Gerçekten salak bir arkadaşları vardı. "JİSUNG! Hadi gel bir şey yapmayacağım" Jisung saklandığı ağacın arkasından çıkıp diğerlerinin yanına ilerledi "Söz mü?" Chan sabır dilenerek cevapladı "Söz hadi gel" Jisung Felix'in arkasına saklandı kısık sesle Felix'e seslendi "Beni koru tamam mı?" Felix kahkaha atmamak için kendini zor tutarken başını sallamakla yetindi.
Herkes tamamlandığında Chan konuşmaya başladı "Nereye gidiyoruz? En müsait Minho'nun eviydi yavşak herif ekti bizi" diğerleri düşünürken Hyunjin sıkıntıyla iç çekti yarın zaten tüm gün sevgiliyle olacaktı ne vardı bugün birlikte olsalardı? "İptal edelim o zaman" Chan sıkıntıyla derin bir nefes verdi. Artık sıkılmıştı onların bu durumundan ya Minho sorun çıkartıyordu ya da Hyunjin "Yine ne oldu Hyunjin bir kere sorun çıkarmayın bir kere" Chan sinirlenip çekip gitti. Bebek pışpışlar gibi onları ikna etmeye uğraşmayacaktı. İsteyen istediğini yapardı bundan sonra. Chan'ın peşinden diğerleri de gitti teker teker bir tek Changbin kaldı.
Changbin elini Hyunjin'in omzuna koyup konuşmaya başladı "Eğer istersen bize gidelim annem işte zaten babam da iştedir muhtemelen Hyubin'i kovarım istersen evden?" Son cümlesini gülerek söyledi "Gerek yok ya zaten sınavlar yaklaşıyor ders çalışmam lazım sonra plan yaparız olur mu?" Changbin kafa sallayıp onayladı ardından da Minho'nun evine doğru gitti. Sorun her neyse çözecekti bugün. Onların aptal triplerinden sıkılmıştı.
Hyunjin yavaş adımlarla eve gitmeye başladı. Anahtarı cebinden çıkartırken telefonu de yere düşmüştü ufak bir küfür mırıldanıp telefonu eline aldı. Açılan ekrandan bildirimlere bakmaya başladı. Minho'nun mesajlarını es geçip mesaj gönderen diğer kişiye baktı. Bu ibne hangi hakla ona mesaj gönderiyordu ki?
Bilinmeyen
Hyunjin selam ben Yeonjun
Ben şey için yazmıştım
Grup ödevi vardı ya birlikte yapmamız gereken onun için
Müsaitsen konuşabilir miyiz
(17.49)Hyunjin
Müsait değilim sen yap işte uğraştırma beniYeonjun
Ama hoca birlikte yapın demişti
Hyunjin lütfen bu ödev benim için çok önemli bu derstten kalamam
Söz veriyorum kimse bir araya geldiğimizi bilmez
Hoca kanıt istedi
Hyunjin lğtebHyunjin
Müsait değilim dedim
Uzatma Yeonjun
Bir daha da sakın bana yazma anladın mıYeonjun
Anladım özür dilerim seni rahatsız ettim
(Görüldü)Hyunjin sinirle eve girmiş ardından da telefonunu tamamen kapatmıştı. Kendi derdi yetmezmiş gibi bir de bu aptal grup ödeviyle uğraşamazdı. Hoca ne diye onu bir ibneyle eşleştirdiyse sanki sınıfta başka kimse yoktu. Evde kimsenin olmamasının rahatlığıyla eşyalarını odasına fırlatmış ardından da abur cubur paketlerini açıp kendine bir film açmıştı internetten.
Filmdeki başrol kız en yakın arkadaşına aşıktı bir sevgilisi olmasına rağmen ama bunu hiçbir zaman ona söyleyemiyordu aralarının bozulmasını istemediği için onun diğer kızla mutlu olmasına izin veriyordu. En yakın arkadaşı ise kızı sadece arkadaş olarak görüyordu kız sadece uzaktan izlemekle yetiniyordu onu.
Hyunjin filmin sonunu izleyemeden uyuyakalmıştı. Rüyasında kimsenin olmadığı ıssız bir ormandaydı ne kadar bağırırsa bağırsın kimse onu duymuyordu tam umudunu kaybedeceği sırada arkasında batan güneşle birlikte Minho belirivermişti ona yardım etmek için elini uzatıyordu Hyunjin eli tutacağı zaman ondan önce davranarak Yeotun Minho'nun elini tutmuş ve birlikte ormandan kurtulmuşlardı Hyunjin ise sonsuza kadar ormanda kalmaya mahkum bırakılmıştı.
Hyunjin gördüğü rüyayla nefes nefese uyandı telefonuna uzanıp telefonunu açtı telefonundan gelen art arda bildirim sesleriyle telefonu eline aldı. Minho'dandı.
Minho
Sana bir işim çıktığını söylemiştim değil mi Hyun
Ne diye arıza çıkartıyorsun biz sadece arkadaşız bunu bana sen söylemiştin değil mi
Kapıma bir daha kimseyi yollama hiç kimseyi
Arkadaşlarım yerine sevgilimle vakit geçirmem benim suçum değil
Ayrıca umarım bugünkü öpücük olayını ciddiye alıp hayaller kurmamışsındır biz sadece arkadaşız
Şu hoşlandığın kişiyle keşke tanışsaydık
(Görüldü 3.45)Hyunjin gördüğü mesajlarla derin bir iç çekip yatağına yattı. Onlar arkadaştı ve hep arkadaş kalacaklardı daha fazlası olamayacaklardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Arkadaşız||Hyunho
FanfictionSınıfın homofobik ikilisi olan Hyunjin ve Minho'nun bir oyun sonucu zamanla birbirlerine hisleri oluşmaya başlar. "Sana çok azdım bir öpücük yolla bana Hyunjin" Hyunjin sınıftakilerin bakışlarını umursamadan Minho'ya döndü sonuçta onlar arkadaştı bu...