Hyunjin ve Minho birbirlerini çocukluktan beri tanıyorlardı. Onlar için arkadaş demek çok basit kalırdı birbirlerinin her şeylerini biliyorlardı. İlk kavgalarını birlikte etmişlerdi, birbirlerinin omuzlarında başkalarını için de ağlamışlardı onlar birbirleri için hep arkadaşlardı ve hep öyle kalacaklardı bundan daha fazlası olmazdı. İkisi de bunun dışında bir şey düşünmemişlerdi zaten. İhtiyaçları da yoktu Minho'nun çok güzel giden bir ilişkisi vardı Hyunjin'de bugün uzun zamandır hoşlandığı kıza açılmayı düşünüyordu.
Hyunjin yanında çıplak yatan bedenin omzuna bir öpücük kondurdu "Ben duşa giriyorum çok oyalanmadan kalk sende derse geç kalmayalım" Minho yanından kalkan ve üstünde sadece boxerı olan bedenin kalçasına bir tokat atıp onayladı onu. "Duşta sana yardım etmemi ister misin?" Hyunjin Minho'ya sevimli olduğunu düşündüğü bir gülümseme verip onu reddetti arkadaşıyla birlikte duşa giremezdi sonuçta.
Hyunjin duştan çıkmış üstünü giyinmek için odasına geri dönmüştü. Minho hâlâ yatakta yarı çıplak biçimde yatıyordu. Hyunjin Minho'ya göz devirip konuşmaya başladı "Hadi geç kalacağız kalk da duş al." Minho Hyunjin'in söylenmelerinden sonra ayağa kalktı. "Çok gerginsin bu sabah, gerginliğini almamı ister misin?" Hyunjin'in çıplak göğsüne bir öpücük kondurdu "Nasıl alacakmışsın gerginliğimi?" Minho öpücükler kondurduğu göğüsten kafasını kaldırmış Hyunjin'in yüzüne bakmaya başlamıştı. "Nasıl alacağımı çok iyi biliyorsun hmm? Almamı ister misin?" Ellerini Hyunjin'in belindeki havlusuna götürdü. Hyunjin Minho'nun eline vurup kendini geri çekti "Pislik yapma hayvan herif git de duş al annem aşağıda bizi bekliyordur"
Minho Hyunjin'e gülümsemiş ve duşa doğru yürüyordu. Onunla uğraşmayı seviyordu bu onlar için klasik bir sabahtı. Her arkadaş arasında olabilirdi bu tarz şeyler. Duştan çıkmış Hyunjin'in odasına doğru yürüyordu. Hyunjin üstünü giyinmiş yatağına doğru uzandığını görüne üstüne uzandı Hyunjin'in açıkta kalan boynuna öpücükler kondururken konuştu " Yeotun'un doğum günü yarın sence ne alayım ona?" Hyunjin boynuna öpücükler konduran adama cevap verdi "Bilmem takı makı bir şey al işte çok kasmaya gerek yok bence" Minho onaylayıp öpücük kondurmaya devam etti.
Hyunjin'in annesi kapıyı çalınca Hyunjin'in üstünden kalktı. Annesi yavaşça kapıyı açtı "Hadi kahvaltı hazır sizi aşağıda bekliyorum" Hyunjin kısaca annesini onayladı. Aldığı onayla kapıyı kapattı geri annesi. Minho'yu kendi oğlu gibi görüyordu artık alışmıştı onların evinde kalmasına. Minho'da üstünü giyinince birlikte aşağı indiler. Kahvaltılarını ederken bir yandan da gülüşüyorlardı.
Evden çıktıktan sonra Minho sabahtan beri aklındaki soruyu sonunda Hyunjin'e sordu "O kıza bugün mü açılacaksın?" Hyunjin boğazını temizleyip cevapladı "Evet ya bence o da benden hoşlanıyor hem daha fazla uzatmaya gerek yok bence" Minho onaylayıp önden yürümeye başladı. Hyunjin anlamıyordu neye bozulmuştu ki şimdi? Hızlanan Minho'nun arkasından yürümeye başladı "MİNHO! Oğlum dursana" Minho adımlarını yavaşlattığında ona yetişti sonunda "Ne oluyor be oğlum? Neye bozuldun iki dakika da hmm?" Minho yüzüne bir gülümseme kondurup konuştu "Neye bozulucam be Chanların yanına geç kaldık o yüzden hızlandım" Hyunjin kafa sallayıp o da hızlandı.
Sonunda Chanların yanına vardıklarında yavaşladı ikisi de. Sırayla birbirlerine sarıldılar Jisung Hyunjin'in yüzünü elleri arasına aldı "Oy oy şuna bakın bizim biricik bebeğimiz büyümüşte birine mi açılacakmış hmm?" Hyunjin kıkırdarken Minho duyduğu şeye sinirlendi iyice "JİSUNG! Yavşaklık yapma" Jisung Minho'nun tavrına sinirlense de bir şey demedi. Her zaman ki Minho'ydu işte ona kalsa ondan başka kimse Hyunjin'e dokunamazdı "İyi be yemedik Hyunjin'i. Davar herif. Hem Felix bana bir alt dudak versene özledim seni" Felix dudaklarını uzatmış Jisung'a bakmaya başladı. Minho duyduğu şeyle iğrenir gibi Jisung'a baktı "Oğlum biz demedik mi bu grupta gay şakaları yapılmayacak diye" Chan sözlerinden sonra Seungmin'in omzuna kolunu atıp önden yürümeye başlamıştı.
Chan'ın dediğine güldükten sonra diğerleri de ilerlemeye başladı. Okula geldiklerinde Minho yanlarından ayrılıp sevgilisinin yanına gitti. Minho sevgilisinin dudaklarına öpücük kondururken bir yandan da Hyunjin'e bakmaya başladı. Ellerini yumruk yapan Hyunjin'e bakıp öpücüklerini derinleştirdi Minho. Sonunda sevgilisinin yanından ayrılıp kulağına bir şeyler söyledikten sonra sınıfa çıkmaya başladı.
Sınıfın kapısını açıp sırasına doğru yürümeye başladı "Ne oldu buna? Benim bebeğime ne oldu ha?" Chan'a sorduğu soruyla Chan arkasına döndü. Hyunjin kafasını sırasına koyup gözlerini yummuştu. "Bilmiyorum şu hoşlandığı kız sabah biriyle el ele gelmiş okula ona bozuldu galiba." Minho kafa sallayıp Hyunjin'in saçlarını okşadı "Benim bebeğimi kimse üzemez. Kendi kaybeder tanam mı?" Hyunjin sadece kafa sallamasıyla onayladı Minho'yu.
Minho sınıfa gelen sevgilisiyle yüzüne bir gülümseme kondurdu "Minho bugün çıkışta bir şeyler mi yapsak hmm?" Minho her ne kadar gitmek istese de yanında ağlamaya başlayan bedeni bu gece yalnız bırakamazdı o yüzden reddetti sevgilisini. Sevgilisi yanından gittikten sonra Chan'a döndü "Bu akşam bir buluşma ayarlayalım takılırız" Chan onaylayıp önüne döndü.
Minho Hyunjin'in kulağına eğildi. Sadece Hyunjin'in duyabileceği şekilde konuşmaya başladı "Biraz önce Yeotun'la öpüşürken bize baktığını gördüm biraz sinirlenmiş gibiydin" biraz bekleyip konuşmasına devam etti "bu akşam bizimkiler gittikten sonra o öpücükten daha iyisini sana yaşatabilirim ne dersin?" Hyunjin duyduklarıyla kafasını kaldırdı. Şaka yapıp yapmadığını anlamak için Minho'ya bakmaya başladı "Ne? C-ciddi misin?" Minho kafa sallayıp Hyunjin'in dudaklarına bakmaya başladı. Alt tarafı bir öpücüktü çok büyütmeye gerek yoktu Hyunjin üzgünken moralini düzeltmek için basit bir şeydi sonuçta bu.
Sekizli Olsun Güçlü Olsun
Chan
Bu akşam her zamanki yerde buluşalımSeungmin
TamamJeongin
Tamam Hyunglar akşam görüşürüz☺️Changbin
TamamdırMinho
OkFelix
Okeey🤗Jisung
TamamHyunjin
Tamam
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Arkadaşız||Hyunho
FanficSınıfın homofobik ikilisi olan Hyunjin ve Minho'nun bir oyun sonucu zamanla birbirlerine hisleri oluşmaya başlar. "Sana çok azdım bir öpücük yolla bana Hyunjin" Hyunjin sınıftakilerin bakışlarını umursamadan Minho'ya döndü sonuçta onlar arkadaştı bu...