Bu Gece Bendesin

355 29 84
                                    

Hyunjin Minho'dan aldığı mesajdan sonra stresle masaya oturdu. Minho ne öğrenmişti ya da neyden ne kadar öğrenmişti bilmiyordu Hyunjin ve bu bilinmezlik onu ölümüne korkutuyordu.

Masaya oturduğundan beri tek yaptığı şey stresle bacağını sallamaktı. Minho'ya herhangi bir cevap vermemişti ne cevap vermesi gerektiğini bilmiyordu zaten. Taehyung sinirleri bozulmuş gibi sıkıca Hyunjin'in bacağını sıktı ardından kısık sesle konuşmaya devam etti "Kes artık şunu" Hyunjin korkak gözlerle Taehyung'a bakıp kafasını salladı. Bir an önce Minho'yla konuşup onu ikna etmeliydi ama daha neye nasıl ikna edeceğini bile bilmiyordu. Göz ucuyla Taehyung'a baktı belki de ondan yardım istemeliydi. Kimsenin gözünde iğrenç bir ibne olmamalıydı, okuldaki imajını kaybedemezdi o okulun popüler çocuğuydu aptal bir plan uğruna bunları kaybedemezdi hem bunlar annesinin kulağına giderse onun için her şey son bulurdu bunu biliyordu abisi de babası da onu kurtaramazdı.

Yemek boyunca fazla bir şey konuşulmadı zaten ne zaman Hyunjin'e bir şey söylense Bayan Hwang onun yerine söze girip Hyunjin'in sözünü böldü onun Hyunjin'in sesine bile tahammülü yoktu. Taehyung'un üstündeki bakışlarını hissetmiş gibi Taehyung'a bakmaya başladı Hyunjin. Taehyung telefonunu kaldırıp Hyunjin'e gösterdi hafifçe ardından bir şeyler yazıp Hyunjin'e gönderdi. Hyunjin hemen telefonu eline alıp gelen mesajı okudu.

Taehyung(Bela olan)
Annenle ne sikim konuştun bilmiyorum ama bu tavrın hoşuma gitmedi Hyunjin
O aptal suratını toparla
Tam yarım saat sonra annenin mesaj attığını ve acilen gitmen gerektiğini söyle
Bana geçeceğiz tamam mı?
Bu gece bendesin

Hyunjin aldığı mesajlarla Taehyung'a bakmaya başladı. Taehyung tek kaşını kaldırmış Hyunjin'den cevap bekliyordu. Hyunjin'in ona ters cevap vermesi bir olasık bile değildi. Hyunjin ağır hareketlerle başını aşağı yukarı sallayıp Taehyung'u onayladı bu gecesi daha kötü geçemezdi zaten ne olacaksa olsundu. Taehyung sırıtıp önüne döndü. Hyunjin onundu ve o izin vermediği sürece başkasıyla olması imkansızdı.

Aile büyüklerinin masadan kalkmasıyla Hyunjin, Taehyung ve Hyungwon'da ayağa kalkıp salona doğru ilerlediler. Hyungwon Hyunjin'in omuzlarından tutup kısık sesle konuşmaya başladı "Bir şey mi oldu yemekte de durgundun?" Hyunjin kafasını iki yana salladı "Bir şey yok Hyung merak etme" Hyungwon kaşlarını kaldırıp Hyunjin'e baktı "Emin misin? Senin için çözemeyeceğim sorun yok biliyorsun değil mi? Sen benim kardeşimsin Hyunjin" Hyunjin dolmaya başlayan gözleriyle Hyunguna baktı "Gerçekten benim için her sorunu çözer misin Hyung? Çok çok kötü biri olsam bile" Hyungwon duyduklarıyla kaşlarını çattı. Kardeşini ilk defa bu kadar çıkmazda görüyordu "Elbette çözerim sadece bana ne olduğunu anlat" Hyunjin kafasını iki yana salladı "Boşver Hyung sadece okulda biraz yoruldum o kadar" Hyungwon anlayışla kafasını salladı "Peki öyle olsun ama unutma ben her zaman senin yanımdayım tamam mı?" Hyunjin kafasını sallayıp Hyungwon'a kısa bir sarılma verip kendini geri çekti hemen. Salondaki tekli koltuklardan birine oturdu Hyunjin, şu an konuşulan konular ilgisini çekmiyordu borsadan daha önemli dertleri vardı ona göre. Telefonuna gelen mesajla telefonuna baktı hızlıca.

Taehyung(Bela olan)
Yarım saat doldu
Sevgili babacığına ve abine kalkman gerektiğini söyle ve beni otoparkta bekle
Sakın
Sakın uzaklaşma Hyunjin

Hyunjin kafasını kaldırıp Taehyung'a baktı ardından da kafasını salladı tekrar. İçinden kendine lanet okudu Taehyung gibi bir belayla asla birlikte olmaması gerekiyordu ama o aptal gibi onunla birlikte olmuştu ve şu an onun yüzünden olduğu kişiden nefret ediyordu. Boğazını temizleyip yüzüne sahte bir gülümseme kondurdu "Baba... Eee annem mesaj attı şimdi... Saat çok geç oldu ben eve gitsem iyi olur... Doğum günün tekrardan kutlu olsun" Bay Hwang oğluna bakıp konuşmaya başladı "Bu gece burada kalsan Hyunjin eğer anneni sorun edeceksen ben onunla konuşurum bugün iki oğlumda yanımdaydı çok mutlu bir akşam geçirdim bu gece burada kal. Yarın Hyungwon seni okula bırakır hmm? Hyungwon kardeşini okula bırakırsın değil mi?" Hyungwon hevesle kafasını salladı. İçinden bir ses bu gece kardeşine kötü bir şey olacağını söylüyordu onu bu gece yalnız bırakmak istemiyordu o yüzden. "Bırakırım tabii ki. Hadi Hyunjin bu gece burada kal." Hyunjin göz ucuyla önce Bayan Hwang'a ardından da Taehyung'a baktı ikisi de kafasını iki yana sallıyordu.

Hyungwon kardeşinin göz ucuyla baktığı yere baktı. Annesinin Hyunjin'den nefretini anlasa da Taehyung'la aralarında ne olduğunu bir türlü anlamıyordu hem neden Taehyung'dan onay ister gibi ona bakıyordu ki "Taehyung bu gece sende bizde kalsana" Taehyung yüzüne sahte bir gülümseme kondurup komuştı "Çok isterdim ama başkasına verdiğim bir sözüm var başka zaman hem Hyunjin istiyorsan seni eve ben bırakayım ha ne dersin?" Hyunjin kafasını sallayıp onaylayacağı sırada Hyungwon araya girdi "Hyunjin bu gece burada kalacak sende çok önemli işini hallet Taehyung o halde" Hyunjin'i omzundan tutup tekrar koltuğa oturttu Hyungwon. Bay Hwang geri yerine oturan oğluyla gülümsedi "Süper o zaman sen endişlenme ben birazdan anneni arar haber veririm" Hyunjin geeginlikle babasına gülümseyip Taehyung'a baktı gözlerinden ateş çıkacakmış gibi Hyunjin'e bakıyordu.

Taehyung Hyunjin'e bakıp tekrar konuşmaya başladı "Aslında işimi erteleyebilirim bu gece bende burada kalayım." Hyungwon sahte bir gülümsemeyle Taehyung'a bakıp ufak bir baş sallamasıyla onayladı. Bu gece her ne dönüyorsa onu öğrenecekti Hyungwon. Kardeşi ona aptal bir mesaj attığında yeterince endişelenmişti, sonra Minho denen çocuğu o çaresiz halde görmüştü şimdi de kardeşi ve Taehyung arasında bilmediği şeyler dönüyordu bu gece her şeyi öğrenecekti.

Gecenin ilerleyen saatlerinde Bay ve Bayan Kim'in ayrılmasıyla kardeşine ve en yakın arkadaşına döndü Hyungwon "Ee hadi çıkalım artık yukarı saat geç oldu." Sözlerinin ardından babasına döndü "Babacığım biz artık yatalım" Bay Hwang kafasıyla onayladı "Üçünüz bir odada yatmayın sıkışmayın boş yere misafir odasını hazırlatalım senin için istersen Taehyung ha ne dersin?" Taehyung konuşmak için ağzını aralamışken Hyungwon araya girdi "Aslında babam doğru söylüyor eğer yanlış anlamazsan bu gece kardeşimle yalnız kalmak istiyorum Taehyung ha?" Kaşlarını kaldırıp Taehyung'un tepkisini izledi. Taehyung Hyunjin'i süzüp kafasını salladı "Haklısınız Bay Hwang iki kardeş birbirini uzun zamndır görmüyordu hem düşündüm de bu gece kardeşler buluşması her şeyden önemli bende verdiğim sözü bozmayayım müsaadenizle ben artık gideyim" sözlerinin ardından Hyungwon'a döndü Taehyung "Kardeşim sonra görüşürüz. Hyunjin sakın Hyungwon'u üzme yoksa sonra bozuşuruz" son cümlesi Hyunjin'e uyarı niteliğindeydi. Bay Hwang itiraz atmek için ağzını aralamıştı ama Taehyung sözlerinin arkasından sahte bir gülümseme verdi ardından da Hyungwon'a sarılıp evden çıktı. Aklından tek bir cümle geçiyordu 'bu gece bizde buluşacağız kardeşim anne babanın cezasını sen çekeceksin demek Minho üzgünüm abin böyle olmasını istemezdi ama bu gece her şey bitecek.' Son kez Hwangların evine bakıp arabasına bindi bu gece her şeyi bitirecekti.

Sadece Arkadaşız||HyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin