-ˋˏ ༻❁༺ ˎˊ-
" Bize yardım eder mi?"
Ryūnosuke meraklı gözlerle Sigma'ya baktı.
" Edogawa'yı tanıyorum. O iyi biri ama ettiği yardım karşılığında bir şey isteyecektir."
" Para gibi mi?"
" Sanmıyorum. Para değildir."
Üçlü birlikte eski oyun salonunun açık kapısından içeriye girdiler. Bahsettikleri Ranpo Edogawa arkadaşlarıyla birlikte burda takılırdı.
" Bahsettiğin kadar zeki mi?"
" Anlamıyorsun Kolya, Ranpo sadece zeki değil. O bir dahi."
Yavaşça eski oyun salonunun alt katına, aterilerin olduğu yere indiler.
Oradalardı.
Ranpo eski bir koltukta oturuyordu. Muhtemelen koltuğu onlar buraya getirmişti. Oyun salonunun sahibi Oda Sakunosuke'yi iyi tanıyorlardı ve Oda salonunun anahtarını onlara vermişti.
Koltuğun bir ucunda da Kunikida Doppo denilen şu eleman oturuyordu. Okul birincisi. Elindeki yeşil kapaklı üzerinde "ideal" yazan deftere bir şeyler yazıyordu.
Akiko denilen şu kız da eski bir atarinin önünde yere oturmuş müzik dinliyordu.
Yanlarında alt sınıflardan da birkaç çocuk vardı. Kenji Miyazawa ve Kyouka Izumi gibi.
Koltuğun hemen karşısındaki sehpada eski bir kutudaki kasetleri düzenleyen kızıl saçlı iki kişi vardı. Lucy Maud Montgomery ve Nakahara Chuuya. Onlar kardeşlerdi. Sigma'nın bildiği kadarıyla aralarında bir yaş vardı ama aile küçük kardeşi de büyük olanla aynı zamanda okula yazdırmıştı. O yüzden aynı sınıftalardı.
Üçlünün salona girmesiyle müzik dinleyen Akiko hariç hepsi onlara döndü.
" Sigma?"
" N'aber Edogawa?"
" İyiyim. Ya sen?"
" Ben de iyiyim. Aslında... bir şey istemek için gelmiştik."
" Biliyorum, ne isteyeceğinizi de biliyorum ve kabul ediyorum."
Ryūnosuke ve Nikolai'ın aklı çok karışmıştı. Bu herifle bu konuyu ilk defa şu an konuşacak olmalarına rağmen neden geldiklerini ve ne isteyeceklerini nasıl biliyordu?
" Tabii ki de biliyorsun."
" Kabul ama iki şartım var. Bedavaya dedektiflik yapmıyorum maalesef ki."
Ryūnosuke biraz öne çıktı.
" Nedir o?"
Ranpo yüzündeki büyük gülümsemeyle yanında oturan sarı saçlı arkadaşını dürttü ve defteri gösterdi. Doppo ne istediğini anında anlamıştı. İlkokuldan beri aynı sınıfta aynı sırayı paylaşıyorlardı. Ne istediğini tabii ki de anlayacaktı.
Doppo defterden katlanmış bir kağıt çıkartıp arkadaşına verdi. Ranpo da kağıdı alıp Ryūnosuke'ye uzattı.
Ryūnosuke derin bir nefes aldı ve kağıdı alıp açtı. Yanındaki Nikolai kafasını kağıdın içine gömmüştü.
" Bir saniye... Ryuu bunlar abur cubur isimleri."
Ranpo hafifçe güldü.
Ryūnosuke rahatlamanın verdiği yüz ifadesiyle Ranpo'ya döndü.
" Peki ya ikinci şartın ne?"
Ranpo odadaki arkadaşlarını gösterdi.
" Onlar da bize yardım edecek. İhtiyacım olduğundan değil ama onlar etraftayken daha rahatım."
Ryūnosuke yüzüne büyük bir gülümseme yerleştirdi.
" Nasıl istersen."
-ˋˏ ༻❁༺ ˎˊ-
Kunikida yaslandığı atariden sırtını çekti ve konuşmaya başladı.
" Yani bizden istediğin şey..."
"...kardeşine kimin k*kain sattığını bulmamız."
Ranpo'nun tamamladığı cümleyle Ryūnosuke gözünü Nakahara'dan çekerek konuştu.
" Kesinlikle."
Ranpo koltuktan kalkıp odanın içinde turlamaya başladı.
" Sana otopsi raporunu gösterdiler değil mi? Fotoğrafı falan var mı?"
Lucy, Kyouka'nın saçlarını örerken araya girdi.
" Saçmalama istersen, bir adli tıp raporunun nasıl fotoğrafını çekebilir?
" Doğru. Peki raporda ne yazıyordu? Hatırlıyor musun?"
" Yüksek dozda benzo...?"
" Benzoilmetilekgonin?"
Herkes şaşkınlıkla Chuuya'ya baktı.
Chuuya hemen savunmaya geçti.
" Ne? İndirdiğim türk dizi uygulamasında Arka Sokakların tüm bölümleri alt yazılı bir şekilde var."
Akiko elindeki tepsiyle getirdiği kahveleri üçlüye verirken konuştu.
" Başka ne yazıyordu?"
" Ölüm saati falan. Raporun hepsini okumadım."
Nikolai kahvesini içerken araya girdi.
" Lise üçüncü sınıfız ve tam anlamıyla bir cinayet vakası çözüyoruz. Çok acayip!"
Sigma sertçe sevgilisinin kolunu dürttü.
" Yani şey- burada su ısıtıcısı da mı var? Kahveyi nasıl yaptınız? Ve bütün bu salon nasıl sizin?"
Akiko kıkırdayarak cevapladı.
" Ranpo'nun babasıyla Oda arkadaşlar. Atari salonu artık fazla gelir getirmeyince salonu kapattı. Burası boş kalmasın diye de anahtarları Ranpo'ya vermiş. Arada o da gelip kontrol ediyor burayı. Ve evet su ısıtıcısı da var."
-ˋˏ ༻❁༺ ˎˊ-
daha bir tahminde bulunmanız için çok erken ama sizce katil kim?VE HER SEFERİNDE SANSÜR KOYMAK AŞIRI SİNİR BOZUCU
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗌𝗈𝗎𝗍𝗁𝗌𝗂𝖽𝖾 𝗁𝖾𝖾𝗅𝗌
Fanfictioni should be fine, but it's all to much *bsd alternatif evren