yukarıdaki şarkıyla bölümü okursanız daha zevkli olacaktır
-ˋˏ ༻❁༺ ˎˊ-
Telefonunun çalmasıyla Tecchou odadan çıktı. Arayan kişi, Ryūnosuke'ydi. Kahverengi saçlı adam telefonu açtığında, duyduğu ilk şeyin kesik kesik ağlama seslerinin olmasıyla bozguna uğradı.
" Ryūnosuke? İyi misin canım?"
Gencin hızlı hızlı olayı özetlemesi ve ağlamasının şiddetlenmesiyle Tecchou kısık bir sesle küfür etti.
" Orada bekle. Gelip seni alacağım tamam mı? Sakin ol." Telefonu kapatıp askılıktan ceketini aldı." Ne oldu?"
" Çıkmam gerek. Jouno, Michizō'nun dışarı çıkmasına izin verme. Bu hafta yeterince dışarıda sürttü. Çok geçmeden evde olurum."
Jouno kollarını birbirine kavuşturdu ve başını salladı. Tecchou'nun hem Michizō için, hem de kendisi için her zaman katı kuralları olmuştu. Jouno'ya göre, bu kesinlikle mantıksızdı. O yüzden Tecchou'nun koyduğu "kuralları" o genelde umursamazdı. Çünkü kendisi yirmi yedi yaşında bir yetişkindi.
Tecchou evden gidince Michizō'nun yanına gidip gitmemek arasında kaldı. " Siktir et."
Kendini salondaki kırmızı kadife koltuğa attı. Telefonunu eline aldı ve gelen bildirimle yarım ağız bir şekilde gülümsedi. Lucy ona yazmıştı.
Bir aydır düzenli olarak mesajlaşıyorlardı. Ve tıpkı planladıkları gibi olmuştu. Bu kızıl saçlı minik, oltaya geleli epey olmuştu. Ve daha iyisi de vardı! Birkaç gün sonra ilk defa yüz yüze buluşacaklardı. Oturdukları yerlerin birbirlerine yakın olması işlerine gelmişti.
Plan, tekrar ve tekrar, tıkır tıkır işliyordu.
-ˋˏ ༻❁༺ ˎˊ-
Lucy
⤷ Atari salonundan çıktın mı?
Evett
Mesaj attığın sırada Chuuya ile eve dönüyorduk, görmemişim pardon ☹️Jouno
Önemli değill
Eğlendin mi? Şu sıralar arkadaşlarınla okul dışında görüşemediğinizi söylemiştin.Lucy
Eğlendim.
Zaten arkadaşlarımla vakit geçirmeyi seviyorum.Jouno
Keşke benim de böyle bir arkadaş grubum olsa☹️
Sosyal ilişkilerim pek iyi değil.Lucy
Ben arkadaşın değil miyim?Jouno
Seninle arkadaştan fazlası olmak istiyorum, o sayılmaz.Lucy
♡Jouno
:)Lucy
Ev arkadaşın olduğunu söylemiştin.
Onunla iyi geçinemiyor musun?Jouno
Ders saatlerimiz çok farklı.
O kampüste olduğu zamanlar ben evde oluyorum.
Ayrıca genelde dışarıda oluyor.
Evde birbirimizi zor görüyoruz.Lucy
Anladım.
Sana bir çocukluk arkadaşımdan bahsetmiştim, hatırlıyor musun?Jouno
Louisa'yı mı?