yukarıdaki şarkıyla bölümü okursanız daha zevkli olacaktır
-ˋˏ ༻❁༺ ˎˊ-
♫ She said, "It's for all the right reasons
Baby, don't care 'bout grades, just call me your lady
If I pass this quiz, will you give me your babies?
Don't call me crazy
You love me, but you won't come save me
You got a wife and kids, you see them daily
Don't know why you even need me"Ryūnosuke defterini rastgele bir şekilde karalarken, birkaç gün önce Chuuya'nın ona gönderdiği playlistten bir şarkıyı mırıldanıyordu.
Keyfi yerindeydi.
Şu son bir hafta özellikle daha yoğundu. Fyodor ve Ryūnosuke yakın arkadaş olma yolundalardı. Michizō'nun verdiği birkaç bilgi epey işlerine yaramıştı.
Onun söylediğine göre, Nakajima piramidin en altındaki tuğlaydı. Ona ne söylenirse onu yapardı. Michizō bunu biliyordu çünkü o da birkaç sefer Nakajima'dan mal satın almıştı.
Tepede kimlerin olduğunu bilmiyordu Ryūnosuke, ama şu an elde ettikleri bilgileri bile polise verseler, yeni bir dava açılacaktı ve bu Gin'in davasının tekrar açılmasını da sağlayacaktı.
Sonuçta henüz sadece on yedi yaşındalardı. Muhakkak bir şekilde polisten yardım alınacaktı. Bugün son bir kez daha toplanacaklar ve yarın polise gideceklerdi.
Bir anda içeri dalan en yakın arkadaşlarıyla kalemini defterinin üzerine bıraktı.
" Adam yakıyor, keşke bir kere üzerime bassa-"
Sigma sevgilisinin saçını sertçe çekti.
" Elbette senin üzerime basmanı yeğlerim, aşkım."
Sigma oflayarak Ryūnosuke'nin yanına oturdu, Nikolai da onların bir ön sırasına geçti. Duvar kenarının en arka sıralarında oturmak kadar zevk veren başka bir şey yoktu.
" Kim yakıyor?"
Nikolai dirseğini sıraya yasladı ve kafasını avuç içi ile destekledi. Sırıttı ve tavana bakarak konuşmaya başladı.
" Yeni gelen kimya öğretmeni."
Ryūnosuke gözlerini devirdi ve kalemini tekrar eline aldı.
" Neden bu kadar abarttın ki? Bizim dersimize bile girmeyecek."
Nikolai sıranın üzerindeki silgiyi siyah saçlı arkadaşının yüzüne fırlattı.
" Nedenmiş o?"
" Hirotsu-sensei derslerimize giriyor çünkü."
Sigma huysuz bir ifadeyle sevgilisine doğru eğildi.
" Biraz daha kaba saba bir heriften bahsetmeye devam edersen..."
" Kıskanma, bebeğim. Sen benim sevgilimsin. Her şekilde ondan daha yakışıklı ve seksisin. Hem dalga geçiyorum. Herif muhtemelen kırk yaşında falandır. Sadece yakışıklı olduğunu söylüyorum."
Nikolai sevgilisinin elini öpüp kendi yanağına koydu.
Sınıftaki herkes kendi halindeyken, sınıfa gelen kişiyle herkes ufak çaplı bir şok geçirmişti.
En ön sıralarda oturan kızlardan biri, diğerlerine gelen kişinin bir öğretmen olduğunu söylemeseydi kimse ayağa kalkmayacaktı.
Nikolai kafasını hafifçe çevirip fısıldadı. " Bu yeni öğretmen..."
Öğretmen herkesin ayağa kalkmasını bekleyene kadar konuşmadı. Kahverengi saçları çenesinin hemen altında bitiyordu, gözleri sarıyı andıran bir kahverengiydi. En arkada oturduğu için Ryūnosuke gözlerinin hangi renk olduğunu tam görememişti. Uzun boylu ve yapılıydı. Üzerinde siyah bir gömlek, ve bordo bir pantolon vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗌𝗈𝗎𝗍𝗁𝗌𝗂𝖽𝖾 𝗁𝖾𝖾𝗅𝗌
Fanfictioni should be fine, but it's all to much *bsd alternatif evren