"Hayatında ben yoktum ama artık varım."
Keşke hiç okula gelmeseydim o yol sonsuza kadar sürseydi de ondan ayrılmasaydım biliyorum bu sadece bu sürelik ayrılık ama ben istemiyorum bu kısa süreli ayrılığı ne ara onu bu kadar sevmiştim ne ara benim hayatımda bu kadar büyük bir yer kaplamıştı gerçekten bilmiyorum ama tek bildiğim bir şey var onu çok seviyorum ve onsuz olmaya hiç niyetim yok çünkü ben bir karanlıktayken o karanlığa ışık tutan tek kişiydi.
Bu düşüncelerle o kadar dalmışım ki sınıfa geldiğimi bile fark etmemiştim sınıftakilere yarım yamalak bir selam verip sırama oturdum ve başımı sıraya gömdüm ve o anı hayal ettim hiç unutmak istemediğim anı yanıma oturup "Günaydın" demesini sonra beraber müzik dinlememizi sadece bunu düşünüyordum çünkü düşünmesi bile çok güzeldi.
Hoca sınıfa girdiğinde ben hala başımı kaldırmamıştım ama peşinden müdür yardımcısı Ahmet hoca girince anında ayağa fırladım oturun diye işaret ettikten sonra konuşmaya başladı "Çocuklar Tokat gençlik spor bir kamp düzenliyor ve bize 11. Sınıflardan okulu temsil etmek için öğrenci seçmemizi istediler her okuldan 5 kişi geliyor dersinize giren öğretmenlerle istişare yaptım ve bu sınıftan iki kişi gelecek merak etmeyin bu kamp tamamen ücretsiz kampın detaylarını daha sonra rehber hocanız açıklayacak ben dersi almamak açısından bu sınıftan gelen kişilerin ismini söylüyorum Zeynep Altan ve Beyza Yılmaz evet arkadaşlar iyi dersler sizi daha sonra çağıracağız sormak istediğiniz bir şey var mı?" Ben gidiyorum peki ya Yusuf sadece kız Anadolu liseleri mi gidiyor yoksa bütün okullar mı bunu sormam lazım yoksa çatlarım, "Hocam benim sorum var Tokat da ki bütün okullar mı geliyor?" Bunun cevabı evet olmalıydı ki tenefüste hemen ona haber verebileyim, hoca evet anlamında başını sallayınca benden mutlusu olamazdı biliyordum çünkü oraya Yusuf da gelecekti şuandan itibaren tek dileğim dersin bitmesi.
Zil çalar çalmaz hemen telefonumu okulun internetini bağladım ve WhatsApp'a girip Yusuf adına tıkladım;
Zeynep: Yusuf sana sormam
gereken bir şey var?
Yusuf:Benimde sana söylemem gereken bir şey var.Zeynep:O zaman zil çalmadan ilk ben söylüyorum, bütün okulların
katıldığı toplu bir kamp varmış
sen katılıyor musun?Yusuf:Bende sana bunu
söyleyecektim evet.Yusuf:Peki ya sen?
Zeynep:Evet bende katılıyorum
İnan çok sevindim.Zeynep: Çok güzel zaman geçireceğiz.
Yusuf: Evet aynen öyle.
Zeynep: Zil çaldı öğlen konuşuruz.
Yusuf: Bekliyorum ben her zaman buradayım.
Telefonumun sesini hemen kapatıp diğer derse yani edebiyata geçtim dersi çok sıkı dinliyordum çünkü sınava bir yıl kalmıştı ve ben hedefim için savaşmak zorundaydım. Onun dışında edebiyat dersini seviyordum bir şeyler hakkında yorum yapmak kelimeler hakkında konuşmak beni mutlu ediyordu.
Dersin ortasında sorulan soruyla birbirimize bakıyorduk neden mi çünkü şuan benim durumumu sormuştu hoca Aşk'ı aşk nedir diye sormuştu çok dizi izledim çok kitap okudum hepsinde aşkı gördüm hepsinde olan aşkı tanımlayabilirdim ama kendimde ki aşkı kendimdeki aşkı nasıl tanımlayabilirdim?