4

545 12 1
                                    

Zrovna jsem si brala prášky když v tu chvíli mi přišlo oznámení z instagramu. Mám soukromí účet, takže mi přišlo oznámení že mě chce někdo sledovat. Byla to Laura. Hned jsem si zase vzpomněla na náš rozhovor. "Vzala sis už ty prášky?,, přišla do kuchyně máma, aby mě skontrolovala. Moc dobře ví že ty prášky nechci....
"Jo už vyrážím k Sáře, nevím jak dlouho tam budu takže ti dám pak vědět,, oznámila jsem a vzala si batoh kde jsem měla plavky, ručník atd...
Já, Sára a další lidi se jdeme koupat k zátoce. Pozvala nás Eli, protože nám chce říct pár podrobností k tý vile, na kterou jezdíme každý prázdniny.

Pomalu jsem se blížila k Sári zahradě kde byl sraz. Když jsem otevřela bránu od zahrady, všimla jsem si ho hned zdálky. Si děláš prdel... stál tam Petr a povídal si s Gustavem. Jeho pohledy se nedaly přehlédnout. Snažila jsem se ho ignorovat. Zničeho nic mě ze zezadu obejmula Sára. Skoro všichni tam už byli kromě Eli. Na tu se čekalo asi věčně. Rozešla jsem se k ledový citronádě, kterou jsem si nalila do kelímku. Vzala jsem si kelímek do ruky, a chtěla jít spadky na místo kde jsem seděla. Zničeho nic do mě někdo narazí. Nekoukala jsem na cestu, protože jsem koukala do země. Debil já vím. Kdo se kouká do země když jde, a ještě má v rukou kelímek s pitím.
Koukla jsem se do koho jsem narazila a chtěla se omluvit, ale hned si to rozmyslela. "Ale ale princezna ne jen že ničí zábavu při hře, ona i ničí trička....,, pousmál se Petr a koukl na rozlitý tričko, který jsem mu polila "Stejně bylo hnusný o nic si moc nepřišel,, ironicky jsem se usmála. "Au... co jsem ti provedl že jsi na mě tak zlá,, posmíval se mi a to mě štvalo.
"Děláš si prdel?.... opravdu si mě nepamatuješ?,, řekla jsem nasraně. Koukl se mi do očí a zničeho nic mu z úst smích zmizel.

Zakroutila jsem očima a ramenem do něj strkla. "Tak jo bando můžeme jít, ale ještě před tím vám chci říct pár věcí k té vile,, vyšla z bytu Eli. Asi deset minut tam mluvila o nějakých pravidlech, kdy bude sraz atd... stejně to do tý doby zapomenu takže je to tak nějak fuk.
Pomalu jsme vyráželi k zátoce. Byla to docela štreka, ale budeme tam do západu slunce. A můžu říct že tam je nádherej pohled na západ slunce.
"Asi bych ti měla říct že jede i Petr... vím že ho nemáš moc v lásce, ikdyž nechápu proč. Ale bylo by fajn aby jste se do tý doby nějak víc zblížili,, obeznámila mě Sára, a já se na ní koukla výrazem že chce abych skočila pod vlak. "Já vím vím.... ale bude tam s náma v tý vile jeden měsíc. A pokud vím máma s náma bude chtít podnikat hodně výletu, takže mi přijde na prd abys byla furt hnusná na Petra, chápu je to kokot vím svý. Ale když se s ním seznámíš je fakt fajn,, s tím má Sára pravdu... ale nevím jak by reagovala kdyby věděla co ten debil dělal s jeho partou.
"Udělej to alespoň kvůli mně....,, udělala na mě smutný ksichtík. "Faajn... budu na něj alespoň trochu milá,, zakroulita jsem očima a ona byla šťastná.

Cesta byla vyčerpávající, a už jsem se těšila až se schladím v té vodě.
Byla jsem tam jako první. Sedla jsem si na velký kámen a napila se čisté vody.
"Můžu se napít?...,, zeptal se vyčerpaně Petr. Kdybych něco neslíbila Sáře asi bych mu tu vodu spíš vychrstla do obličeje, ale slib je slib... Jen jsem zakroutila očima a podala mu vodu. "Tys do ní plivla že?,, řekl a ukázal na vodu. "Bohužel ne... slíbila jsem Sáře že na tebe budu hodná, ikdyž si to nezasloužíš,, slezla jsem z kamene a chtěla jít pryč od něj. Slyšel jsem vyčerpaní povzdech. Zničeho nic se objevil předemnou, a já s poleknutím odstoupila kousek od něj.

"Jak ti mám dokázat že ti neublížím...,,

"Nijak nech mě prostě být, a jdi si za tou svojí partičkou,, řekla jsem a šla dál. Přesněji jsem mířila k útesu, ze kterého jsem měla v plánu skočit přímo do vody.

"Víš nejsem takovej zmrd jak myslíš. Můžeš mi věřit,, zase se objevil předemnou.

"O pravdu? Tím si nejsem 100% jistá,, ironicky jsem se usmála a obešla ho.

🖤SÁZKA🖤(STEIN 27)Kde žijí příběhy. Začni objevovat