"Sáro dělej taky se chceme osprchovat,, v celé vile přestala téct teplá voda. Teda v skoro v celé. Jediná samotná koupelna v předsíní šla. A to je dost těžký když je nás ve vile sedm lidí. "Kdo tam je,, přijde Gustav se sevřenýma pulkama. "Sára proč?,, zeptá se Petr a já se začnu smát. "Do píče,, řekne Gustav a začne bouchat na dveře. "Sáro dělej nebo se ti vysru do pokoje,, kouknu se na Petra který se tlemí, a zakrývá si to rukou aby nešlo vidět že se směje. Za to mně to bylo jedno. "Co vy dva? Nesmejte se nebo se vám vysru na hlavu,, ukáže na nás prstem. "Jo prosimtě nechceš se jít rovnou vysrat k zahrdaníkovi, ten bude nadšenej že bude muset uklízet hovna jak po psovi,, řekne Petr a já chrochtnu smíchem. Gustav odejde pryč. Petr nastaví pěstí na pozdrav a já pěst příjmu.
Zničeho nic se otevřou dveře od koupelny a my s Petrem jsme připraveni tam vlítnout. "Přestala téct voda aj tady,, upozorný Sára a my s Petrem jsme měli chuť jí uškrtit.Dneska nám Eli dala zase volno, zase něco řešila. Asi něco ohledně té přehlídky co chystá. Smůla byla ale taková, že jsme byli všichni úplně znuděný a líný vzároveň. Seděli jsme na sedačce a nic nedělali. Petr se zničeho nic natáhl pro skleničku, a nechal mě spadnout na zem ze sedačky. "Sorry... špatná ruka,, řekne a zasměje se. Chtěla jsem mu něco říct ale potom si uvědomím že na nás kouká Sára. "V pohodě... jsem v pohodě,, sednu si spadky na sedačku. "Ale no tak... je tu nuda! Hej vy dva proč už se nehádáte to byla alespoň prdel,, řekne Gustav a já s Petrem mu ukážeme prostředníček.
"Ale má pravdu... je tu nuda,, řeknu znuděně a lehnu si na Petrovo klín. Petr mě jen popláca po hlavě a já jen zakroutim očima. "Fajn tak co kdybychom to tak nechali... budeme se dneska válet v obívkau a budeme koukat na filmy? Berete?,, nabídne Sofie. "Já beru ale spíš nějaký seriál,, řekne Gustav. "Pustíme si game of thrones, na to všichni koukají,, zamácha rukama Dylan. "Jo kamo ale každej z nás to viděl asi po osmdesátý tak,, začne mě Petr hladit po vlasech.
"Já jsem pro, alespoň se na to zase kouknu,, hmitnu rameny a všichni souhlasí.Bylo kolem osmé a já si musela vzít prášky. Vzala jsem Petra do pokoje a tam si dala prašky. Hned co jsem spolkla jeden šel do mě další. Petr mě jen sledoval a netušil proč si beru tolik prášku na jednou. Když spolknu poslední prášek kouknu se na ruce a strašně se třásli. Petr mě chytne za ně a tím je trochu sklidný. "To nejsou jen tak normální léky co?,, kouká se stále na ruce a já zas na něj. Dám si ruce dolů a sklopím hlavu. "Neřeš to... to je jedno,, byla hromové ticho. Sednu si na postel a Petr hned za mnou. "Hele chápu že to nechceš říct... a absolutně nevím co ti je, ale měla bys o tom mluvit,, jen zakroutil očima. "Máš pravdu nevíš... tak to nech být,, řeknu nepříjemně. "Víš co jdi do hajzlu chtěl jsem být hodnej, jdu si zapálit,, zatáhne mě ven před vilu kde jsou lavičky na sezení. Vytáhne krabičku cigeret a zapálí jednu z nich. Koukám na něj jak smutnej čokl, ketrý chce od páníčka jídlo. "Na čumíš jak vrána,, dá mi cigeretu do ruky a já si potáhnu. Zničeho někdo odejde z vili. Byla to máma. Viděla mě jak držím cigeretu a už jsem věděla že bude zle. "Díky,, řekne Petr a začal si urovnávat mikinu tak aby to vypadalo že si jí teď nasazoval. Vzal si cigeretu spadky a máma jen koukala. Za to já si oddychla. Přišla za náma a stoupla si před nás. "Čí byl nápad aby jste měli ty pouta pro boha,, zakroutí očima a my s Petrem se na sebe koukneme. Zničeho nic řekneme na stejno: "Sári,, a zakroutíme očima. Máma se jen pousměje že to čekala. "No nic my už s tátou odjíždíme,, obejme mě a jde k autu kde už čekal táta. Naposledy nám zamáva a potom nastoupí a odjedou z vili. Jen si oddychnu a hned mi přijde zpráva od mamky.
Máma:ten kluk se mi líbí, doufám že na tebe dá bacha.
Já:tak se s ním klidně ožeň, je single :D
Máma:ty seš blbá xD
Máma:nezapomeň na prášky... miluju tě
ČTEŠ
🖤SÁZKA🖤(STEIN 27)
Fanfic"Už jdeme, pojď...,, zakroutila jsem očima a sklonila hlavu dolů. "Nechce se mi tam,, Sofi si hned ke mně sedla a pohladila mě po hřbetě. "Co se děje?,, zeptala se. "Co se děje? Děje se to že mě znechucuje každý pohled který mi darujete... koukáte n...