14

546 15 2
                                    

Ráno se probudím přilepána na Petrovi.
On tu je? Já myslela že dřív vstane a půjde na snídani.
Když se kouknu na jeho obličej byl už dávno vzhůru. "Čau,, zažmoulám si oči prstama. "Jdeme se osprchovat?,, zeptá se. Jen kívnu na souhlas. Konečně se pořádně sprchuju. Teplá voda která padá na moje tělo. Petr mi umíval záda a já zas svojí hlavu. Kouknu se na Petra a na hlavu mu naplácam šampón. Drží mě za boky a já se směju, protože se tváří jakobych byla nějaký vrah. "Neboj nedám ti to do očí,, začnu se smát ještě víc. "Nevím proč ale moc ti nevěřím...,, zavrtí hlavou. "Jak chceš, tvoje vina,, nakloním se k němu blíž. Ihned spojí naše rty. Zatáhne nás úplně ke sprše kde na nás tekla teplá voda. Odtahnu se od něj a vylezu z vody.
Jdu do svého pokoje a vyleká mě Sára. "Kurva... lekla jsem se,, zakroutim očima. "Kde jsi byla,, pozvedne obočím.
"Šla jsem se osprchovat do vedlejší koupelny,, řekla jsem a hledala si nějaký oblečení na dnešek. "Jop... ale já myslím večer. Šla jsem si k tobě lehnout ale tys tu nebyla,, jsem v hajzlu. "No já... no,, začnu zmatkovat. "Vím že si spala s Petrem,, řeken a placne se rukou po čele. Jen si skousnu spodní ret. "Hele Sáro byla to jednorázové, už se to nestane...,, mavnu rukou. "Mně je jedno že ses vyspala s mým bratrancem, mně je o to že si mi to neřekla že s ním něco máš. Potom bych líp pochopila to proč se tak k sobě chováte,, ona si myslí že jsme se k sobě chovali hnusně, kvůli tomu aby nikdo nezjístil že spolu spíme? "Počkej co? Já s ním nespím bylo to jednou a to včera večer,, začnu se smát. "Aha... já myslela... že-,, "Sáro kdybych spala s Petrem řekla bych ti to, seš moje kamarádka a všechno ti říkám,, teda skoro všechno... "Jo asi máš pravdu... promiň,, pousměje se. "Tak teď mě obejmi a dělejme že tahle konverzace neproběhla, příjde mi to dost stupidní,, začnu se smát a ona mě zas obejme.

Sedla jsem si vedle Sári a všichni koukali že s Petrem nemáme pouta. "To si děláte srandu už nebude taková prdel jako před tím,, zabručí Gustav. "Gustave... někdy si říkam že ti opravdu není devatenáct,, řeknu s jídlem v puse. "Jop navíc nic se nemění koukej,, zničeho nic na mě hodí hrozny a já se na něj kouknu nasraně. "Ty nic neuděláš?,, zeptá se Gustav. "Víš Guste... já jsem velice chladná hlava,, vezmu si kousek dortu s táckem co jsem právě jedla, a jdu okolo Gustava. "Proto mi přijde hloupí na někoho řvát jak pitomá husa už,, přesunu se k Petrovi a ten kouka na Gustava a Sofii. "Je lepší to vzít rovnou pěstmi,, dodám a celý dort který jsem držela na tácku, jsem rozpácla Petrovi o ksicht. Slyším jak se Gustav směje a Sára to natáčí. Vezmu kousek dortu ketrý je na Petrovo hlavě a ochutnám ho. "Hmm dobrej....,, mlsně si olíznu rty ketry byly od šlehačky. "Jo fakt?, tak počkej dán ti taky,, chytne mě za boky a posadí mě na sebe. Zničeho nic vezme puding, ketrý jedl a otře ho o můj krásný obličej. "Teď si nádherná,, dodá Dylan. "Já vím dobrá maska,, ani se neopovažuju ochutnat, protože puding nejím. "Co se tady děje?,, přijde Eli do jídelny, a já tam stále sedím na Petra celá od pudingu a on od šlehačky.
"Nic jíme,, dodá Petr a já se začnu smát.
"Pane bože... Saro právě si jim sundala pouta,, řekne Eli zoufale. "Je mi to jedno už... mají důvody proč jsou na sebe hnusný,, dá si Sára do pusy hrozny a přitom kouká na mě a na Petra. Petr se na mě koukne zmateně, a já na Saru tak aby držela hubu.

"Ouu tady je šlehačky,, přijde do místnosti nějaký muž. Měl na sobě džiny, bílé triko a koženou bundu. Byla jsem dost zmatená. Co dělá u nás ve vile cizí borec když jsme ani ne před chvílí vstávali. "Jee... ahoj strejdo,, strejda? Tak počkat. Kouknu se na Petra a ten nebyl moc nadšený že tu je. Ten muž ho celou tu dobu přehlížel, jakoby tam nebyl. Celou dobu jsem koukala na Petra a jeho zamračený obličej. "Arone chceš si dát s náma jídlo,, zeptá se Eli slušně. "Nene to je dobrý... už jsem jedl,, zasměje se. "Fajn tak se pakuj,, řekne nasraně Petr. Ihned z něj slezu a on se zvedne ze židle. Hodí ubrusem na stůl a odejde na horu do pokoje. Chtěla jsem jít za ním ale asi potřebuje být chvíli sám. Eli chytne Arona za rameno, asi s lítosti. "To je dobrý on vychladne... na toho znám moc dobře,, mavne rukou "i přesto že jste ho vyhodil a nechal žít jak bezďaka,, rýpnu do něj. "Ty musíš být Billova dcera,, ukáže na mě. "Seš po něm dost hubata,, napije se pití a pozvedne obočí. Jen si znechuceně odfrknu a sednu si. Dojím poslední sousto a poslouchám co je dneska v plánu. "Hej lidi však dneska je ta párty v tý čajovně, půjdeme tedy?,, Byl to dobrý nápad, ale na večer. "Fajn a co budeme dělat dneska, ležet se mi moc nechce když je hezky,, zeptá se Sofie. "Tak budeme u bazénu, plažovej den,, nabídnu a všichni souhlasí. ríkame den protože tu nikde v okolí nejsou žádný pláže, a když jsme byli malí chtěli jsme jít k pláži a bylo nám hrozně že tu žádná není. Proto Eli udělala výzdobu u bazénu která připomínala pláž. Jako děti jsme to milovali. "Ale výzdobu tenhle rok nedělám,, dá ruce na horu Eli. "Takže žádná nebude, stačí chláeee...,, řekne Gustav a potom si uvědomí že tam je Eli. Každý jsme se šel připravit. Chtěla jsem jít za Petrem a vyslechnout si ho. Stojím před jeho dveřma od pokoje a chystám se zaklepat. "Proč klepeš na Petra?,, zeptá se Dylan. "Emm... já chtěla jsem mu říct o tom bazeně,, zaseknu se. "Hele nepřijde mi teď moc okey, ještě by tě poslal do prdele jak ho znám. Půjdu tam já, a ty se jdi připravit,, řekne a odstrkne mě. Jen se povzdychnu a jdu do svého pokoje se připravit.

🖤SÁZKA🖤(STEIN 27)Kde žijí příběhy. Začni objevovat