9

483 11 0
                                    

Připravovala jsem si věci na výlet. Jdeme se koupat k rybníku. Dnešní snídaně byla hrozná, všichni na mě koukali jak na vraha. A když myslím všichni tak i Petr. Já ale na něj ani jednou nekoukla. Nelákalo mě to. Spíš se mi před očima stále přehrávala ta noc u něj v pokoji.
Nechala jsem ho... nevím ani jestli to mám říct Lauře. Cítím se zle. Ještě že to neskončilo jinak než tím co se stalo včera.
Absolutně jsem z tich výrazu neměla hlad, proto jsem trochu podrážděně odstoupila od stolu a šla do pokoje. Seděla jsem na parapetním okně a koukala do mobilu. Zničho nic jsem měla v mysli zase Petra. Stále myslím na to jak mě líbal na krku a kousl. Hned jsem se chytla za krk. Myslela jsem na to jak pevně jsem držela jeho vlasy když mě... někdo mi vstoupil do pokoje a já byla zase v realitě. Byla to Sofie. "Už jdeme, pojď...,, zakroutila jsem očima a sklonila hlavu dolů. "Nechce se mi tam,, Sofi si hned ke mně sedla a pohladila mě po hřbetě. "Co se děje?,, zeptala se. "Co se děje? Děje se to že mě znechucuje každý pohled který mi darujete... koukáte na mě jak na psychopata,, stoupla jsem si.

"Jen se o tebe bojíme, víš že takový nálady měl i strejda a...,,

"Já ale nejsem jako Erik...,, zvýšila jsem hlas anižbych si to uvědomila.

"Já jsem silná... já to zvládnu chápeš? ZVLÁDNU,, začali mi téct slzy. Sofí si stoupla a objala mě.

"Já vím...,, hladila mě po vlasech a uklidňovala.

Další co to už ví... já ani nevím jestli to dokážu vydržet neříct Sáře. Eli a Sofí to poznali hned, ale co když nejsou jediný.
Můj plán aby to nikdo nevěděl se nedaří, popravdě se mi nic nedaří. Tím teď myslím Petra. Jestli tu sázku nevyhraju nevím co řeknu Lauře. A co jen Laura ale všem holkám kterým ty kluci ublížili.
Šla jsem ven kde už všichni stáli, a všimla si Petra který kouká do mobilu jak na obrázek. Bylo mi to podezřelí. Rychlím krokem jsem šla k němu a vzala mu telefon z ruky.
"Ale Spencerovi už chybíš? Ooo jak smutné. Jste jak dva zamilovanci, co nemůžou žít bez sebe,, skřížila jsem ruce. "Nechtěl jsem mu psát... a jinak ty už nehraješ na němou?,, vzal mi telefon z ruky a já jen na sucho polkla.
"Víš rači budu němá a bez zraku abych tě neviděla a nemohla s tebou mluvit,, zakroutil očima. "Včera si moc nevypadala že se mnou nechceš mluvit... spíš si rovnou sténala moje jméno,, oblízl si rty. "Moc si nefandi jediný důvod proč jsem ti to dovolila byla ta zasraná sázka...,, ukázala jsem na něj prstem. "Ale neříkáš že se ti to nelíbilo,, zašeptal mi do ucha a já do něj strčila. Ušklíbl se a šel dál odemě.
"Zasranej hajzl,, skřížila jsem ruce "Kdo je hajzl?,, zeptala se mě Sára. "Tvůj sexy bratranec kterýho bych i možná ojela kdyby nebyl takový pablb,, chytla jsem jí za ruku a šli spolu v řadě. "Já myslela že jste už ok, ach joo Val slíbila jsi to,, řeka smutně. "Saro Petr je debile ze kterým se nedá normálně bavit... snažila jsem se ale to fakt nejde,, musela jsem si vymyslet výmluvu proč mě tak sere. Ikdyž s ním je fakt sranda a dá se s ním dobře mluvit, stále se chová jak debil a nechává svojí partu znásilňovat dívky.

Celou cestu k rybníku jsem byla jen se Sárou. Zničeho nic mi někdo ze zadu podkopne nohy a já spadnu. Dylan s Gustavem se smáli, a Petr dělal jakoby nic. Nervama jsem zavrčela a vstala ze země. Samozřejmě jsem to tak nemohla nechat. Schválně jsem šla za ním a šlapala mu na paty. Zakopával víc než aby šel. Smála jsem se jak debil a on se nasral a hodil mě do křoví. Spadla jsem tak hluboko že mi nešlo vylízt. "Kreténe!,, zařvala jsem na něj. "Krávo,, řekl se smíchem a šel dál. "Au do píči!,, píchla jsem se o trn. Pomohla mi hned vylézt Sára. Rozeběhla jsem se na něj a strčila ho do kopřiv. "TY KUNDO!,, Zařval. "Kreténe,, řekla jsem v klidu a nechala ho tam ležet.

"Jdeš do vody?,, zeptala se Sára když už jsme tam byli. "Teď ne potom,, chtěla jsem si lehnout na ručník ale zničeho nic mě Petr zvedl na záda a hodil do vody. Poplavala jsem k němu, protože byl u břehu a čekal na mě. "Fajn to stačí, necháme toho,, podal mi ruku a chtěla mi pomoc vylézt.
Asi si neuvědomuje co právě udělal.
Chytla jsem mu ruku a zatáhla ho do vody. "Kurva moje sluchátka!,, vyndal je z kapsi od kraťas. "Je... stejně byly hnusný,, hmitla jsem rameny a chtěla vylízt. Zničeho nic mě ze zadu chytil pod krkem a ponořil do vody. Částečně bych mohla říct že mě topil. Chytl mě za  vlasy a vynořil. Začala jsem kašlat a myslela že umřu. "Tak co potápko, koupíš mi noví jako,, řekl "Jdi do prd-,, ani jsem to nedořekla a začal mě zase topit. "Cože? Já tě neslyšel,, vynořil mě zase. "Ty jeden sku-,, zase mě začal topit. Vynořil mě a já měla úplně vykulený oči. "DOBŘE, DOBŘE JA TI JE KOUPIM!,, Chtělo se mi brečet, ale nechala jsem to v sobě. "Tak je hodná potápka,, dal mi pusu na tvář a já rychle odešla dál od něj. Vylezla jsem z vody a ani na chvíli nestravila ve vodě.

🖤SÁZKA🖤(STEIN 27)Kde žijí příběhy. Začni objevovat