10

516 11 0
                                    

Probudím se.... z okna svítí pár paprsků, který dopadají na můj obličej a po dlouhý době jsem se fakt dobře vyspala.
Otočím se na bok a můj úsměv sklesne, když vidím Petra s pootevřenou pusou do kořán. Pozvednu obočí a chci vstát. Ale hned potom si uvědomím že mám to zasraný pouto, a musím počkat až se pan Bajaja vzbudí. Zavrčím a zacpu mu nos. Ani sekunda a on vyletí jak superman. "Kurva co děláš? Chceš mě udusit?!,, zašílí. "Chrápeš huř než můj děda...,, sednu si a sebou zvednu i Petrovo ruku která je v poutu. "Hmm já chci ještě spát kurva! Lehni a spi,, zaboří se do polštáře a já zakroutim očima. Vezmu polštář a začnu ho bouchat do hlavy. "VSTAVEJ TY SVINĚ LÍNA!,, Petr se začne bránit a snaží se mě zastavit v útoku. "A KURVA... KŘEČ!,, zařve přes celej pokoj a chytne se za ruku kterou měl celou dobu zvedlou, protože to byla ta kterou měl v poutu. Začnu se smát. "Drž píču...,, řekne unaveně a zvedne se z postele, a je mu úplně jedno že má to zasraný pouto. Stáhne mě z postele až dolů na zem, prakticky jsem spadla. "DĚLÁŠ SI PRDEL!?,, zařvu na něj a on se začne smát. "Jdi do píči Petře...,, povzdychnu si a zvednu se ze země.

"Už seš? Chci se taky osprchovat...,, řeknu na Petra. "Nech mě být, že jsme teď v poutech neznamená že se poseru z toho že se chceš taky osprchovat. Víš jakou mi dává práci se umejt jednou rukou?,, řekne vážně. "A víš že mi je to jedno? Prostě dělej, stejně budeš  páchnout jako vždy...,, zakroutim očima. "Tak hele jo!,, roztáhne celej závěs a je mu jedno že ho teď prakticky vidím úplně nahého. Vykulim oči a snažím se mu koukat do očí. "Sprchuju se třikrát denně, a to fakt důkladně... takže jestli ti dělá problém tu stát a čekat než se osprchuju, tak si sundej oblečený a vlez ke mně,, hmitne rameny jakoby to byla maličkost. "To tu rači budu stát hodinu, než abych šla s tebou do sprchy,, vycením zuby. "Jak chceš jen říkám že ušetříme vodu...,, zatáhne závěs zase spádky a já zakroutim očima. To jo tak "ušetříme vodu,, ať jde do prdele.

"Tak jak jste se vyspali vy dva?,, zeptá se Eli a stále kouká jak se s Petrem pošťuchujeme, protože se nemůžeme ani jeden pořádně najíst. "Skvěle,, řeknu ironicky a opřu si hlavu o ruku ve který mám pouto, tím Petrovi sletí dolů vidlička na něj a mám celý triko od jídla. Loktem do mě šťouchne a já se naseru a šťouchnu ho na spátek. "Však se ani pořádně nenajíte když máte oba dva pouto na ruce kterou děláte skoro všechno...,, řekne Sofie. "Tak se krmte na vzájem ne?,, řekne Dylan s posměchem. "Jeho krmit fakt nebudu...,, řeknu nafoukaně. "Tak otevři pusu Valí,, chytne mě Petr za tváře a strčí mi do pusy jídlo. Nevěřícně se na něj kouknu a šlo vidět že se tím bavil. "Jinak se nenajíme...,, hned co to dořekne mi začne kručet v břiše. Vydechnu a kouknu se na všechny který byli u stolu. "Tak fajn...,, celá se otočím na Petra a dám si na vidličku kousek ovoce. "Já kivi nejím,, pozvedne obočí. "Kdo tě tady krmí? Já.... takže budeš žrát to co ti do ty pusy narvu,, strčim mu do pusy kivi a koukam jak se to snaží sníst. Gustav s Dylanem se smáli a Eli dělala že to rači ani nevidím.
"Ňamka že Petří,, usměju se falešně. "Dobrota...,, spolkne to a otřepe se. "Jinak dneska jdeme na tu túru kdo půjde s náma?,, zeptá se Eli. Všichni se přihlásí až na mě a na Petra. "Já nikam nejdu... nesnáším túry,, řeknu a Petr se chytne příležitosti. "Já ale na tu túru chci,, koukne se na mě a já vražedně pohlednu do jeho zákeřných oči. "Fajn takže jdou všichni,, pokrčí rameny Eli.
"Ale ale.... nesnáším tě,, řeknu nicotně.

Na tur jsem si vzala na sebe volný kroptop a elasťákové šortky. "Proč musím nosit batoh já?,, řekne utýraně Petr. "Protože to byl tvůj nápad jít na túru tak si ho hezky nes,, měli jsme jeden do hromady. Celou cestu jsem kňourala že chci zpátky. Po cca hodině jsme byli skoro na místě kam jsme měli v plánu jít. Zničeho nic se před námi objevil kopec. Ještě věčí než ten který vede ke mně domů. Začnu zoufale kňučet a sednu si na zem. "Dělej nechci být až poslední,, řekne nevrle Petr. "Děláš si prdel?! Celou cestu mě honíš a já se nemůžu ani nadachnout nikam nejdu....,, skřížím ruce a položím je na prsa. "Já tam hezký výhled a já to chci vyfotit,, ukáže na kopec. "TO MĚ ALE NEZAJÍMA! Stejně komu to chceš fotit Spencerovi asi těžko,, zasměju se mu do tváře. To se mu nelíbilo proto šel a bylo mu jedno že ležím a táhne mě sebou. "Dávej pozor kam jdeš nechci abych hlavou narazila do nějakýho kamene,, ležím dal a je mi to úplně jedno. "Kežby...,, řekne naštvaně protože ho z toho bolela ruka. Potom ho to už nebavilo proto mě zvedl a vzal mě na rameno. "Leží se ti dobře?,, řekne Gustav který nás šel skontrolovat jestli jsme se nepozabíjeli. Byli jsme úplně vzádu a poslední. "Jop je to dobrý že Petře,, usměju se. "Jo je to úžasný...,, řekne ironicky. Plácnul mě přes prdel a já myslela že ho kopnu patou do držky.
Když jsme byli už nahoře Petr mě položí na zem a já se protáhne. "No nebylo to tak zlý ta cesta na horu,, zvednu ruce. "Ty rači sklapni...,, vydejchá se Petr.

🖤SÁZKA🖤(STEIN 27)Kde žijí příběhy. Začni objevovat