8

35 11 43
                                    

    Підіймаю його наверх. Спочатку умию, щоб хоч трохи віджив, тому тяну у ванну. Вмикаю холодну воду, та ще не почавши процедури, той починає відбрикувати:

– Зі мною все гаразд. Я лиш прикинувся, щоб не діставали, – але в той же час сповзає на підлогу. І звідти напівсонно: – Ти знаєш, а я ніколи ще не пив. Зовсім.

– Та бачу, що не умієш. Ходи вже.

    Ось і святая святих – кімната льодового демона. Вроді усе знайоме, але водночас неначе прийшов у чужий дім. Я думав у нього тут все ідеально з його ж прискіпливістю. Але бачу як помилявся. Незаправлене ліжко і тому видна смішна постільна білизна з намальованими пір’їнами. Дещо з одягу, скинуте на кріслі. А на столі фантики від тих цукерок, акуратно складені на купку.

    Я оглядаю це все і розумію, що тут живе не та людина, яку я знаю. Можливо саме тому Ян і не хотів ніколи сюди пускати.

    Пробую стягнути з нього крила, щоб нормально відправити спати, але він лиш постійно падає на мене і притискається. Зовсім ноги не тримають. Та враз змінюю думку, коли його рука пробирається мені під нагрудник.

– А ти такий красивий, – якось сумно видає. – Владе, здається я в тебе закохався, отак по самі вуха втріскався…– від цієї новини мене наче чимось важким пришибли. Коли? Як же так? – А сьогодні ми будемо цілуватись? Мені тоді дуже сподобалось. Ну хоч трішки, – і дивиться благально, все нагліше погладжуючи мій живіт й уже помалу проникаючи за пояс штанів. – Щоправда я не гей. Але ти особливий і дуже спокусливий, (і уже на вухо шепоче) Я б навіть тобі віддався.

    І що робити? Як реагувати? Бо його пальці уже повністю залізли до мене в труси і хазяйнують там на повну. Масують мою калитку, ласкають член. Зверху вниз і назад. Беруть в кільце. Погладжують і наче обіймають. А я тону у своїх відчуттях. Напевно дається взнаки довга відсутність сексу.

– Забери свої руки, – прошу його. Але наче й сам суперечу своїм бажанням.

    Та демон і далі спокушає: – Тобі це сподобається. Я постараюсь, – і вільною рукою уже розкриває застібки моєї кіраси. – Без неї твоє тіло мене більше вабить, воно таке гаряче.

    І наново тулиться все ближче. А мене все це заворожує. Я справді горю. І жар розпалюється ще більший, коли він проводить язиком від пупкової западинки до шиї. Геть з думок все і всіх. Я хочу. Тут і зараз.

    Дивлюсь в його льодові очі і накидаюсь наче звір з поцілунком. М’які, знову зі смаком вишні вуста і такий невпевнений язичок. Я наче граю з ним у лови: наздоганяю, а потім шалено смокчу, доки в черговий раз не втече.

    Акуратно пересуваємось до ліжка. Кладу його і одразу задираю цю сексуальну маєчку. Цілую усюди і не можу втриматись, щоб не пограти з сосками.

– Зроби й ти мені добре, – благає. – Хочу разом.

    Для мене це дикість. Ще ніколи не торкався іншого чоловіка так інтимно. Але цього разу мозок бунтує “Він тобі це робить. А ти що? Чи залишиш його без задоволення?”. “Ні” відповідаю сам собі й відразу розщібаю його джинси.

    І справді, себе сприймаєш зовсім не так. Все настільки звичне, що й не цікаво. А от торкаючись його члена відчуваю неначе оксамит під рукою. Пестиш і бажаєш ще. В якийсь момент аж захотілось поглянути. Водив великим пальцем по ньому і візуально насолоджувався: злегка блідіша шкіра, ніж у мене, але більш виражена головка. І спокуслива крапля змазки, що виступила від моїх погладжувань.

– Подобається? – питає мене.

– Так, – видихаю йому у губи і знову кидаюсь цілувати. Він прискорює свої рухи, стогнучи мені прямо в рот і я розумію, що це знак і для мене. Роблю усе різкіше, сильніше зжимаю. Втрачаю почуття реальності.

    Я кінчаю першим. Він дійсно постарався і це було класно. Але саме зараз здається, що я отримаю навіть більше задоволення, коли доведу ЙОГО до оргазму. Берусь паралельно кусати за плечі, лизати шию. Шаленію.

    “Ох, ти ж”, – промайнуло в думках, коли тепла сперма потекла по моїх пальцях, а член запульсував в них. І наче відчув феєрверк в голові. Такого точно зі мною ще не відбувалось. Я радів як мала дитина.

– Я ж казав, що ти особливий, – пробурмотів, засинаючи, демон. – Дякую за твою турботу про мене. Люблю тебе…

    Я витер його, поправив весь одяг, зняв нарешті ті крила, накрив і задумався: “І як нам тепер з цим жити, двом не геям?”

ОтрутаWhere stories live. Discover now