16

26 11 10
                                    

    Ми лежали навпроти один одного, як то кажуть “валетом” і займались розгляданням. Я почав гладити його ноги, лоскотав стопи, але Янові це навпаки дуже сподобалось. В нього була своєрідна чутливість до всього цього. І я бачив, як він заводиться. Тому я активно продовжував. Розминав пальці, поцарапував найніжніші ділянки.

     Чортеня уже закрило очі, забрало одну ногу, відвівши її поширше убік, наче запрошуючи. А ще я спостерігав, як він уже ледь стримуючись постогнував і починав по всьому тілу ласкати себе. Це було дуже цікаво.

    Він водив руками по шиї, кінчиками ледь торкаючись шкіри. Потім підіймався до вух і вже вів по їх краєчках. Мені від такого хотілось поскоріше скінчити, щоб припинити цю муку. Але водночас це було й задоволенням.

    Згодом він наслинив свої пальці і потягнувся ними до сосків. Пестив іх, зжимав. Я уявляв, як роблю це своїми губами. Та мав знати, що буде далі. Продовжував лоскотати і дивитись.

    Награвшись з грудьми, Ян спустився до живота. Зминав його, а потім поглажував боки. Обіймав себе, наче затуляючи мені огляд, то знову розводив руки, відкриваючи цю частину себе. Я справді не витримаю. Ніколи не думав, що це може бути таким особливим.

    А взагалі провокативним стало, коли він почав ніжно пальцем прокладати доріжку вниз від пупка і до основи свого члена. Обводив навколо і знову підіймався. Пестив ямочку на животі та вкотре спускався. Й так раз за разом.

    Я здався. Підійнявся до нього і поцілував. Ми ледь торкалися губами, але це було як продовження усіх цих його ласк. А мій спокусник уже почав мастурбувати.

– Перестань, – наказав йому. – Тепер це все моє.

– А це? – і він потягнувся до мого члена.

– Теж не можна. Ти лежиш зараз і не рухаєшся, – й на підтвердження цього забрав його руки та розвів їх в сторони, придавлюючи своїми.

    А сам вустами та язиком почав проходити той же квест, що влаштовував Ян. Спочатку шия, зі всіма її жилками. Пограв з улоговиною біля основи, а потім облизав кадик. Згодом перейшов до вух і приділивши увагу обом, повернувся до його губ. Цей поцілунок був дуже глибоким та пристрасним, та я не планував затримуватись. Обійшявши свого демона, я став покусувати його. Почав з під’язикової ділянки обличчя, а потім опускався нижче й нижче.

ОтрутаWhere stories live. Discover now