Merhabaa
Yeni bölüme hoş geldinizz
Lütfen satır arası yorumlarınızı eksik etmeyin:,)
Her kes gergince bana bakıyordu. Abilerim, Ali ve Hulk abi yaşlarda bir adam vardı salonda.
"Gel abim." Ege abim eliyle koltuktaki boş yeri gösterdiğinde yavaş adımlarla ilerleyip yanına oturdum. Bakışlar üzerimdeydi.
"Bekliyorum." Gözlerimi tek tek her keste gezdirdikten sonra Hulk'ta durdu.
Konuşmaya ilk Hulk başladı.
"Babamın eski arkadaşının oğlu babasının ölümünden beni sorumlu tutuyor. Bu yüzden bir kaç gündür uğraşıyor, ama hiç bir şey yapamaz. Sen sakın endişelenme." Kaşlarım çatılmıştı.
"Neden seni sorumlu tutuyor?"
Her kes ona bakıyor, vereceği cevabı bekliyordu."Çünkü babasının bana ve aileme yaptığı yalnış onu da etkiledi." Tuna abimin yumruk olan elini gördüm.
"Anlamadım, ne yalnış?" Gözlerini kaçırdı.
"Bu kadarını bilmen yeterli. Geçmişle işin olmasın."
Geriliyordum. "Bu ailedensem geçmişi beni de ilgilendirir."
Bakışlarımı yanındaki adama çevirdiğimde garip bir şekilde bana bakıyordu. Gözlerinde farklı bir duygu, dudaklarında varla yok arası buruk bir gülümseme vardı. Siması tanıdıktı.Ege abim uzanıp elimi tutup bakışlarımın ona dönmesini sağladı.
"Birtanem, senin için rahat olsun. Hiç bir sorun yok. O kadar da önemli bir şey değil zaten. Sen sadece derslerine odaklan. Diğer her şeyi biz halledeceğiz, tamam mı güzelim?"
Ne kadar inkar etmek istesem de sorun çıkarıp yormamak için şimdilik onu onaylamıştım.
"Tamam." Gülümsedi ve kendine çekip sarıldı. O sırada kapı zili çaldı ve tombul kadın mutfaktan çıkıp kapıya ilerledi. Tuna abim "Geldiler." diyerek ayağa kalktı. Her kes gelen adım sesleriyle ayağa kalktığında kimin geldiğini merak etmiştim.
Neden bu evde her şeyden en son benim haberim oluyordu?
Salona giren iki kişiyle gözlerim büyürken ne yakınlığımız olduğunu düşünmeye başlamıştım bile.
"Hoş geldiniz abim." Tanımadığım adam ikisiyle de sarıldı.
Diğer her kes selamlaştığında ben ve Ali'ye döndüler. Görünüyordu ki onlar da bizi gördüğüne şaşırmıştılar.
"Ailenin meşhur ikilzeri siz miydiniz?" Gülümsedi ve yaklaşıp hafifçe sarıldı.
Adam şaşkınca bize baktı ve sordu." Siz nereden tanıyorsunuz bir birinizi?"
"Dün klinikte huysuzlanan siyah kedi Ahu'nun. Daha bugün konuşmuştuk hatta."
Zeytin bir kaç gündür oradaydı ve her gün Merve ablayla konuşuyordum. Hatta ona abla diyecek samimiyete bile gelmiştik.
Ali de selamlaşıp tokalaşdıktan sonra klinikte karşılaştığım açık kahve rengi gözler benimkilere baktı. Elini tokalaşmak için uzattı ve tatlı küçük bir heyecanla elimi sıcak elinin arasına bıraktım.
"Merhaba, ben Karan." Gözlerini kırpmadan bakıyordu.
"Ahu." Ellerimizi kısan süren temastan ayırdım. "Memnun oldum."
Tuna abim boğazını temizledi ve Hulk'un yanındaki adamı gösterdi.
"Yeni uyandığın için tanışamadın. Bu da Berk, Merve ve Karan'ın abisi. Şirketimizde çalışıyor. Babalarımız eski dost. Artık farklı şehirlerde oldukları için pek sık görüşemiyorlar, ama biz çocukluğumuzdan beri birlikteyiz. Tabi siz hariç." Ali ve bana bakarak söylemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇAK DÜŞLER
ChickLitİkiziyle birlikte yeni hayatına, abilerinin yanına taşınmak zorunda olan Ahu ondan saklanan gerçekleri öğrendiğinde tüm hayatı tepetaklak olacaktı. Sorunlarıyla mücadele ederken yeni yaşamında aşkı, arkadaşlığı tadan genç kız hayata tutunmayı başar...