"The world is very quiet without you around."
"Syyyyhhhhh.."~ di isyaratkan pada Nessa agar jangan menjerit..matanya merenung ke dalam anak mata Nessa yang tampak kesedihan..Laahh kenapa pulak ni?bisik hati Hadrian..
Nessa cuba nak menolak dada bidang Rian, yang berat menghimpit tubuhnya di belakang pintu saat ini,tapi tetap Rian tak berganjak..Aduh cari pasal la dia ni! Setelah bertahun lama,inilah kali pertama Rian melekat rapat ke dadanya seperti dulu..Lemas! Lemas! jerit hatinya..
Hadrian tersengeh,lalu melepaskan tangannya di mulut Nessa..
"Sorry,baby okay tak?"~ diusap pipi Nessa dengan lembut..Haih geram sungguh aku tengok muka masam mencuka dia..
Nessa merenung tajam ke arah Rian..
"Okay apa?? you dah takde kerja lain,sampai nak culik orang pulak!!"~ marah Nessa dalam keadaan berbisik..ditepis tangan Rian yang mengusap pipinya..Huh Sikit-sikit nak pegang,sikit-sikit nak usap!!!
Hadrian tersenyum manis..garang tapi manja..jual mahal lagi..siap baby!
"Halah i rindu you pun salah ke?hmm.."~Hadrian memeluk pinggang Nessa agar mendekat ke dada bidangnya..
Nessa gugup..hangat badan Rian semakin terasa melekat ditubuhnya..Huaa otak aku dah lain macam..please jangan diseru perangai lama aku..
"Ishhhhh lepaslah.."~ dia buat-buat tak dengar luahan itu dan cuba menolak dada Rian,namun tetap gagal..makin ditolak makin Rian menghimpit tubuhnya..
"Tak nak..sayang tahu tak betapa sakitnya hati i tengok Hakeem sentuh you semalam..Ooo syok la you,dia pegang-pegang tangan you..Honey sakit ke?.."~ ejek Hadrian sambil jari jemarinya bermain dibibir munggil Nessa..dan bau perfume Nessa juga sangat mengkhayalkan dia saat ini..Haih itu baru bau, belum orangnya lagi!
Nak marah tapi sayang,nak cemburu tapi tak boleh..Sabar jela Hadrian bukan senang aku nak berdua-duaan begini..Haha Masa itu emas..
Terkebil-kebil biji mata Nessa dengan ejekkan dan usapan itu..Baru semalam daddy bagi last warning pada aku,harini aku dah berada dalam pelukan dia.. Hebat tak? ini bukan hebat ini namanya nyawa dihujung tanduk..
"Janganlah Rian nanti Hakeem masuk.."~ Nessa menoleh ke sebelah kanan..tak sanggup nak bertentangan mata dengan Rian..Bau perfume Rian pun dah buat aku lemah..Agaknya berapa lama aku boleh bertahan? 10 minit? Tak! 1 saat pun belum tentu selamat..
"Dia takde baby..now kita berdua je dalam bilik ni..so you rindu i tak..hmm"~ dia beranikan diri lagi memeluk pinggang Nessa dengan kedua belah tangannya.. Eh dah macam kurus sangat tubuh dia?
Nessa diam, dikeraskan badannya..lawan Nessa dan jangan cepat mengalah..Duduk dalam keadaan yang boleh mendatangkan syaiton,agak-agak aku boleh meloloskan diri dari pelukan Rian? Rasanya 1 bahagi 2, 1 aku relakan atau 2 aku yang heret dia.. Ahh shit!!
"Sayang..i rindu you.."~ bibirnya diketap rapat..Ego lelakinya semakin dicabar..
Sepi dan hanya deruan nafas Nessa yang kedengaran kuat disitu..Nervous?
"You tak jawab, i kiss you dekat sini.."~ ugut Hadrian yang melihat Nessa tak menoleh pun ke arahnya..
Baru sahaja, Nessa nak berpaling ke arah Rian..bibirnya melekat lembut dengan bibir Rian..
Chup!
Tak menunggu lama terus Hadrian meraih leher Nessa dan dipagut bibir munggil Nessa dengan perasaan rindu yang membuak-buak,dia sudah tidak peduli apa yang akan terjadi selepas ini..Kedegilan Nessa seolah menarik dia untuk melakukan perbuatan ini,tangan Rian yang menjalar ke dalam baju kemeja Nessa..Buat bulu roma Nessa tegak berdiri,dia cuba menepis tapi tak boleh..Kakinya terasa kebas!
YOU ARE READING
PROMISE me? { HOLD }
Romance"Please lupakan i Rian.."~ Tengku Nessa Imani "NEVER!! Sekali you muncul dalam hidup i..selamanya you akan berada disini,dan itu janji i pada you.."~ Tengku Hadrian Syah Warning ? Sexy Storyline ? 18 + ? Matured © All rights reserved by RaraIsmail9