9.benimle daha samimi olmanı istiyorum

238 29 56
                                    

Hyunjin&Changbin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hyunjin&Changbin

Hyunjin
GELDİN Mİ SEKERPAREM

Changbin
Simdi girdim odayaaa
Sen yerlestin mi

Hyunjin
EVETT
ODANA YERLES YARİM SAATE YANİNDAYİM

Changbin
TAMAMMM
COK OZLEDİM SENİ AGLİCAM

Hyunjin
ben de minigim ben de
oda numarami ogrenmek ister misin 😏

Changbin
Cok emin degilim ama
İsterim

Hyunjin
131😎

Changbin
Gerizekali
Nasil denk geldi amk

Hyunjin
denk gelmedi de
ulsandan yang jeongini odasindan ettim
ogle yemegi ismarlarim sana cik odadan dedim
o da partnerini alip cikti 🤗

Changbin
İnanılmaz gercekten
Neyse ben gidiyorum yerlesicem
Oda numaram da 487

Hyunjin
yuh daha uzaga gitseydin
gerci benim eski odam 450ydi 😔

Changbin
Gerizekali
Bb

Hyunjin
Bay bay findigimmmm

🏵️🏵️🏵️

Yarışma için sabahın köründe kalkıp, Suwon'dan Busan'a üç buçuk saat yol gelmiştik. Şimdi herkes yarışmadaki partneri ile aynı odada kalacaktı. Dün geceden kalan heyecanım sabah vardı tabi. Hala var. Çünkü yolda gelirken Minho ile konuşamadık pek, koç onu yanına alıp kağıtlar üzerinden bir şeyler anlatmayı seçti çünkü.

Ben de yol boyu Beomgyu, Soojin ve Kazuha ile konuştum. Üçünün enerjisi asla bitmek bilmiyor. Sürekli bağıra çağıra bir şeyler anlatıp güldüler. Ben de ara sıra sohbete katıldım. Çünkü Minho'ya kaçamak bakışlar atıyordum.

Otele sonunda vardığımızda, oda kartlarımızı almadan önce, koç partnerlerimizle kalmamız gerektiğini söyleyince nedense bir rahatladım. Sonunda Minho ile konuşabilecektim. Heyecanlanmama değerdi en azından. Odaya girdiğimizde de ben kendimi yatağa atmıştım Minho ise valizini yerleştirmekle uğraşıyordu.

Hyunjin ile konuşmayı bırakınca, kafamı kaldırıp Minho'ya baktım.
"Koçla ne konuştunuz yol boyu? Ben geçen depoda karşılaştım topları bırakmak için. Adama kolay gelsin diyip çıktım ordan."

Minho elindeki kazağı askıya asarken dediğim şeye gülerek cevap verdi, "Maçla ilgili taktik falan verdi. İlk önce kadınlar maçı varmış, sonra biz çıkıcaz erkekler olarak. En son da karma olanlar. Öyle işte. Yarı finali, finali falan anlattı yol boyu. Bildiğim şeyler de yine de anlatıyor."
"Hmm, seni seviyor belli."
"Öyle gibi sanırım. Bilmiyorum, spor dışında konuşmuyoruz çok. O yüzden anlamıyorum."
"Yuh siz de, bütün muhabbetiniz iş üzerine mi?"
"Evet. Yeterli bence. Hem ne konuşucam koçla."

Starlight.Minbin✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin