30.you are my starlight, you are my sunshine (f)

165 18 34
                                    

1 Yıl Sonra

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

1 Yıl Sonra

"DOĞRU DÜZGÜN KOŞUN!"
Youngji yanında Jay'le bacak bacak üstüne atmış oturuyorlar. Biz de koşu parkurundayız yazın bu sıcağında.

En önde Soojin kendini yere attı. Zaten koşmamak için direniyordu. Yere düşerken Beomgyu'yu da tuttu yanına çekti. İkisi yere sere serpe uzanmışlar, karaya çarpmış balina gibi. Onlar yere uzanınca Kazuha'da suni teneffüs ve kalp masajı yapmak amacıyla ikisinin üstüne atladı. Dümdüz yatıyor Soojin'in üstünde çaktırmayın.

Onları görünce geri kalanımız durdu ama en önde olan Minho ve Jungwon ilerlemeye devam ediyorlar. Youngji bu sefer de onlara bağırıp durdurdu. İkisi ilerde dümdüz dikilip birbirlerine baktılar bir süre. Hala araları eskisi gibi değil. Minho biraz, BİRAZ sevmiyor kendisini. Jungwon'da bana samimi davranmıyor çoğu zaman, Minho'nun delici bakışlarına maruz kalmamak için.

Jungwon geldiği bu bir senede Soojin'le bir ilişki içerisine girdi. İkisinin birbirine oldukça benzemesi samimiyetlerini hızla arttırdı aslında. Sonuç olarak ikisinin nişanlanacak kadar büyük bir ilişkileri oldu.

Soojin yerde hala uzanırken Jungwon ilerleyip elindeki suluktan ona su içirmeye başladı. Beomgyu'da Kazuha'yı üstünden atmaya çalışıyordu ama Ryujin buna izin vermiyordu. Kazuha'nın üstüne basarak kalkmasını engelliyordu sırf Beomgyu acı çeksin diye. İlerleyip Ryujin'i çekmeye çalıştım ama boynundaki havluyla bana vurduğu için koşarak Minho'nun yanına sığındım.

Sol taraftan da Youngji'nin güneşten korunmak için elindeki şemsiyesiyle yanımıza sinirle geldiğini gördüm. Minho yeni bir seneye girerken kaptanlığı bırakma kararı almıştı. İlk başta bütün takımla birlikte şok olmuştum ama daha sonrasında bana basit bir açıklama yapmıştı.

"Eskiden hayatım boş, yalnız ve çekilesi değildi. Hayatımda sadece spor vardı ve ben ona dört kolla sarılmıştım ama şu an sen varsın. Gerisine ihtiyacım olduğunu pek sanmıyorum."

Koçun kararıyla da Youngji kaptan olmuştu ve hemen kendine yardımcı atamıştı. Bu tabiiki de en yakın arkadaşı, eski aşkı Jay'den başkası değildi. İkisinin ne yaşadığını bilemiyoruz ama grupta bu kadar aşk varken bir gün onların da bu olaya kapılacağına eminim.

Youngji hemen yerde yatanların yanına gidip bağırmaya başladı. Jay'de bizim yanımıza gelip elinde tuttuğu soğuk kahveleri verdi ve gülerek onların kavgasını izlemeye başladı.

"TURNUVADAN DAHA YENİ GELDİK YOUNGJİ UNNİE! ÖLMEMİZİ Mİ İSTİYORSUN HE?!"

Chaewon sinirle yere çöküp ağlama numarası yapmaya başladı. Takımın en küçüğü olduğu için ve son turnuvayı Kazuha ile kazandığı için sözü dinlenen tarafta oluyor bu aralar. Youngji derin nefes alıp Jay'e baktı. Jay de ellerini yana doğru açıp sen bilirsin ifadesini takınınca bu iş bitmiş gibi oldu bile.

Starlight.Minbin✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin