Hepimiz bağırarak '3D' söylerken Changbin solo dansa kalkıp ortalığı coşturmuştu iyice. Jaehee noonada her şeyi videoya alıyor, vloglayacakmış. Bir anda dudağına ruj bulaşmış bir Seungmin sırtıma atladı. Zar zor ayakta durabildim, Jeongin'in yardımıyla.
İkisi muhtemelen tuvalette +18 şeyler yaptığı için sorgulamıyorum. Seungmin iyice sırtıma çıkmaya başladı, bir bacağını elime doğru attı önce. Sonra resmen zorla çıktı sırtıma. Ben de onu bir kere zıplatıp iyice sırtımda yer edinmesini sağladım.
Ayaklarımla şarkıya ritim tutmaya çalışarak dans ediyorum, Seungmin'de şarkıyı söylüyor kulağımın dibinde. Bağırarak.
Jeongin'de bir anda ortalıktan kayboldu elinde içkilerle geri döndü ama hemen. Seungmin sırtımdan inmeden içkisini alıp içmeye başladı. O sırada şarkı bir anda slovlaştı ve herkes salınmaya başladı.
Sonradan anladığımda bu Kazuha ve Chaewon'un şarkısıymış. 'Shallow' çalıyor. Dünyanın en normal iki kızı resmen. Filmi izleyip aşık olmuşlardır şarkıya, o zamanki herkes gibi.
İmkansız bir aşkı anlatıyordu, ne kadar birlikte de olsalar. Lady Gaga bencillik yapıyordu bence. Bradley Cooper onu o kadar ünlü yapıyordu, onu o olduğu için seviyordu, değişmesini istemeden ya da ne bileyim ne yaparsa yapsın kabul edecek gibi işte. Bradley'de de hata vardı tabii, alkolik olması gibi.
Ama tam da her şey çözülmüşken her şeyin bir salak yüzünden mahvolması durumu da söz konusuydu. Bradley'nin içinde yatan travmaların birbir gün yüzüne çıkması ve tam da o travmayla son bulması mesela. Kendi ünü için değer miydi ya da öğrense ne hissederdi acaba?
Sırtımda 50-60 kilo civarındaki Seungmin'le düşünmek zordu açıkcası. Üstüne bir de 8 tekila atmak zorunda kalmıştım. Öğrencilik zamanında herkes mc donaldsda artan yemekleri yerdi bence. Bu yüzden iki tane şat attırmaları acımasızlık. Pislik olduğum için Jaehee noona üç tane içmem gerektiğini söyledi hatta. Büyük bir çoğunluğun onayından geçmişti halbuki ama elimdeki şat bardağını alıp hiçbir şey demeden kafasına dikmişti Beomgyu.
Evet, bu gece sırtımdaki tek ağırlık Seungmin değil açıkcası. Beomgyu'da var. Ya da her zaman kafamdan atıp kurtulmak istediğim o duyguları var. İnanmak istemediğim, görmezden geldiğim ya da ne bileyim duyguları biter diye ilişkilerimi anlattığım. Duygularını bilmeme rağmen anlattığım daha doğru olacak sanırım.
Ama insan en yakın arkadaşı kendisini sevince ya da sevdiğini düşününce, ne yapacağını bilemiyor. Kendinden uzaklaştırmak istemiyor insan çünkü hala arkadaşsınız ama o yaptığın her davranıştan yara alıyor. Buna da karşı çıkamıyorsunuz, bu zamana kadar kadınlardan hoşlandım ya da kadınlarla ilişkiye girdim. Bu duygulara karşılık verebilir miyim bilemiyorum bile. Daha önce hissetmediğim bir duyguya karşılık vermek...İmkansız gibi geliyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Starlight.Minbin✓
FanficTexting&Düz yazı Uzun uğraşlar sonucunda badminton kulübüne giren Changbin ve takım arkadaşlarına mesafeli kaptan Minho. Minbin