BOWLING | Mick Schumacher
______________________________"Aký bol tréning, schatz?"
"Skvelý! Linda nahrala takmer plný počet bodov. V poslednej hre jej nepadli dve kolky. Ale ak budú všetci hrať tak ako na tréningu, tak máme turnaj vyhraný." vytešovala sa.
"A ten- Ako sa volá ten, na ktorého stále nadávaš?"
"Myslíš Franza? Oh! Ten hajzel nahral najmenej bodov! Ani sa nesnažil!!" rozčuľovala sa odrazu. "Neprekročil ani sto bodov! Navrhla som tímu aby sme sa ho zbavili, ale vraveli, že mu dajú ešte šancu. Idioti!"Mick sa uškŕňal, čo jeho priateľku ešte viac nahnevalo.
"Nesmej sa!! Ak by si videl ako hrá- Je to žalostné!! Hotový Latifi bowlingu." hodila sa na gauč vedľa svojho priateľa, ktorý sa nevedel prestať smiať.
"Oh schatz! Ty si šialená! Milujem ťa!"Mick sa otočil ku priateľke, objal ju okolo pása a hlavu si zložil na jej brucho. Ona okamžite začala prečesávať jeho vlasy, prstami prechádzala po jemných blonďavých vlnkách.
"Aj ja teba milujem, Mickey." šepla po chvíli.
• • •
"Robíš si srandu?! - TURNAJ JE O DVE HODINY, FRANZ!! DVE HODINY!!"
"Schatz-?"
"SKONČIL SI!! ZABUDNI-"
"Schatz, upokoj sa-"
"-zabudni na to, že ešte budeš za nás hrať. V mojom tíme si skončil, Franz!!" rozzúrene vypla hovor a mobil hodila na posteľ, na ktorej do tej chvíle ležal Mick.
"Čo sa deje, liebling?"
"Franz. Nepríde na turnaj. Vraj mu do toho vošlo niečo dôležitejšie." nešťastne pozrela na priateľa. "Čo mám teraz robiť? Nemôžeme hrať piati. Tím musí mať šiestich hráčov, troch na jednu trať."Mick premýšľal.
Mal voľno. Bowling hrať vedel, aj keď to nikdy svojej milovanej priateľke nepriznal.
A tak mu napadla jediná možnosť."Budem hrať ja." natiahol ku nej ruku, dlaň jej uložil na tvár.
"Ty?! Baby, vieš ty vôbec hrať?! Nikdy sme spolu nehrali-"
"Dôveruj mi. Zvládnem to." žmurkol na ňu a ona cítila ako sa jej v bruchu rozvíril kŕdeľ motýľov.
"Mickey, si si istý? Je to štátna liga. Ak vyhráme, pôjdeme na majstrovstvá- Ľudia budú o tebe hovoriť."
"Liebling, zvládnem to. Mám voľno, zimnú prestávku, tak ju využijem zmysluplne. Dopomôžem mojej krásnej priateľke ku tomu, aby sa dostala na majstrovstvá." sklonil sa ku nej a pobozkal ju. "Bude to skvelé, uvidíš. Zabavíme sa."• • •
"Za tím Nemeckých Vikingov hrajú Linda, Thomas, Felix, Irma, Mick a kapitánkou tímu je T/M." predstavil ich komentátor turnaja.
Šestica priateľov si obsadila svoj box pri vyčlenených dráhach, kým nastúpili ostatné tímy, sedeli a rozhodovali sa kto s kým bude hrať.
"Mohli by sme byť ženy a muži." navrhla Linda. "Toto nie je šport, pri ktorom by pohlavie rozhodovalo."
"Nebolo by lepšie aby sme sa podelili dvaja chlapi a žena a dve ženy a chlap?" zamyslela sa Irma. "Linda a T/M sú najsilnejšie hráčky. Ty, Mick, ešte nevieme, ale hádam tú guľu hodiť vieš. Presnosť by mala byť tvoja silná stránka, nie?"
"Irma!" ohriakla ju T/M, no pozrela na svojho priateľa. "Ale má pravdu, schatz. Nikdy sme spolu nehrali, nik z nás nevie, ako hráš."
"Verte mi. Viem, čo robím. Keď sme pretekali ešte na motokárach, vedľa trate bol bowling. S chalanmi sme tam trávili veľa času."Chceli ešte pokračovať v konverzácii, bol však ohlásený začiatok a tak sa priatelia napokon rozdelili tak, ako navrhla Irma. Linda, Felix a Mick hrali spolu, Irma, T/M a Thomas spolu.
• • •
"Ale on je fakt dobrý." Irma sa nahla ku T/M, chváliac jej priateľa.
"Sama som prekvapená." uškrnula sa T/M, sledujúc ako Mick trafil ďalšiu desiatku. "Ten hajzel sa nepochválil, že vie hrať- Ale neprekvapuje ma to. Je dobrý takmer vo všetkom."
"Čo mu nejde?"
"Tanec." zasmiala sa T/M. "Ale to je irelevantné- Schumi!" zavolala na priateľa, keď odohral svoje ťahy a vystriedala ho Linda.
"Schatz?" sadol si ku nej, ruku automaticky uložil na jej stehno. "Nejaký problém?"
"Prečo si sa mi nikdy nepochválil, ako dobre hráš bowling? Mohol si byť v našom tíme od začiatku."
"Presne preto som nič nepovedal, liebling. Sme spolu vyše dvoch rokov. Pretekal som, nemal som toľko času a aj ty si bola často so mnou na závodoch. Potom ste si založili ten klub a chcel som, aby to bolo niečo len tvoje. Niečo, kde budeš so svojimi priateľmi, kde nebudem ja-"
"Ale ja som rada, keď si so mnou, Mickey."
"Ja viem. A ja som rád s tebou. Ale pozri sa- Všetci sledujú tvoj tím. Všetci si šuškajú a ukazujú na mňa. Strhávam na seba pozornosť pretože ma poznajú. A nechcel som, aby to na mieste, kde si chodíš oddýchnuť, bolo zase o mne. Toto je tvoj svet, schatz. Ja som tu dnes len na výpomoc, ale nechcem ostať v tvojom tíme. Tu to je o tebe, nie o mne."Dojatá jeho slovami ho chcela objať a pobozkať, keď ju Thomas zavolal na jej ťah.
"Ľúbim ťa, Schumi-boy."
• • •
"Výsledky sme mali tesné! Na prvom mieste, s počtom bodov 1780 sa umiestnil tím-" komentátor naťahoval vyhlásenie víťaza. "-NEMECKÍ VIKINGOVIA na čele s fenomenálnou T/M T/P, ktorá ako jediná dnes večer nahrala tristo bodov, čiže plný možný počet."
Bowlingovou halou sa ozval hlasný potlesk, v tíme Nemeckých Vikingov vypukli nadšené ovácie. Šiesti priatelia sa hromadne objali, šťastní, že sa im podarilo vyhrať turnaj.
"Dokázali sme to!!" Linda s Irmou poskakovali na svojich miestach. "T/M!! IDEME NA MAJSTROVSTVÁ!!"
Víťazný pohár a šesť medailí im prišiel odovzdať predseda bowlingového klubu, ktorý celé podujatie organizoval. Radostne potriasol rukou každému hráčovi, odovzdal im aj peňažnú výhru a pokyny na majstrovstvá.
• • •
"Si kráľovnou dnešného večera, liebling." Mick ju pozorne sledoval v odraze zrkadla, zatiaľ čo sa opieral o zárubňu kúpeľňových dverí.
"Bez môjho tímu by sa nič z toho nepodarilo."
"Áno, ale nahrať totálne plný počet bodov?! To je úchvatný výkon."Postavil sa za ňu, paže ovinul okolo jej tela, zabaleného v osuške. Mokré vlasy mala prehodené cez rameno, jednu stranu krku mala odhalenú a práve na tú sa zameral Mick.
"Som na teba nesmierne hrdý, schatz. Možno to niekomu príde ako hlúposť, ale podľa mňa je to šialene sexi, keď viem, akú šikovnú ženu mám doma." hovoril potichu, radujúc sa z toho, aký vplyv mal na svoju priateľku, ktorej po tele naskákali zimomriavky. "Čo mi pripomína, že by sme mali osláviť tvoj dnešný úspech."
Bez čakania vzal T/M na ruky a odniesol do spálne, kde ju opatrne hodil na posteľ.
"Dúfam, že také úspechy budeme obaja zažívať čo najviac." usmiala sa na neho tesne pred tým, než ju priľahol do postele a spojil ich pery v jedny.
~ ~ K O N I E C ~ ~
YOU ARE READING
Adventný kalendár 2023 || Formula 1 edition || jazdci F1 || ✓
FanfictionABECEDA LÁSKY 24 dní. 24 príbehov. 24 jazdcov Formule 1. Ktorý prejav lásky bude najkrajší?