• 16. December •

193 14 0
                                    

PLAVČÍČKA | Kevin Magnussen
______________________________

"Ako T/M?! Nejaké problémy?"
"Len traja utopenci." smiala sa. "Jasné, že je všetko v pohode, Luca."
"Skvelé. Dnes ozaj nemám náladu na problémy."
"Deje sa niečo?"
"Naši sa idú zblázniť, lebo Kev sa vrátil domov. Od kedy sa s Louise rozišiel, tak okolo neho skáču ako okolo decka."
"Veď je to dospelý chlap."
"To isté som povedal aj ja- Svätý Kevin! Kriste!"
"Hej! Baby Luca!" T/M ho čapla po temene. "Nenadávaj na svojho brata. Tento rok bol pre neho na hovno."
"A pre mňa nie?!"
"Luca, baby. Ty máš kariéru pred sebou. Kevin je v prdeli. Byť v tíme s Hulkom mu na psychike neprospelo, byť v Haase tiež nie je výhra. A rozvod s Lou bol tiež rana pod pás, hlavne keď zistil, že malá Laura nie je jeho."

Luca hľadel na kamarátku, zvažoval jej slová.

"Nenávidím keď máš pravdu."
"Aj ja ťa ľúbim, krpec." uškrnula sa. "Víkend mám voľný, tak čau v pondelok."

• • •

"Mal by si si pohovoriť s rodičmi."
"Čože?"
"Luca je na nervy z toho, že chodia okolo teba ako keby si umieral, Kev."
"Ale- Ja sa im o to neprosím."
"Viem. Ale Luca to vidí. A serie ho to."

Kevin sa zamračil, dobre vedel, že jeho mladší brat nebude nadšený z toho, že sa na pár týždňov vráti domov. Už si zvykol na to, že je jediný syn v dome a vyhovovalo mu to.

"Nájdem si niečo svoje." povzdychol si Kevin napokon. "Mne tiež lezie matkina prehnaná starostlivosť krkom. Viem, že to myslí dobre, ale správa sa ku mne ako ku decku. Jasné, že to Luca berie zle."

Kevin sa prisunul ku T/M, objal ju rukou a tvár si schoval k jej nahému boku.

"Si asi jediná osoba, ktorá sa voči mne nezmenila, min elskede."
"Pretože na to nie je dôvod. Tak ťa život tohto roku trochu prefackal." pousmiala sa, prstami mu prečesávala vlasy. "To nie je koniec sveta a už vôbec to nie je dôvod, aby som okolo teba chodila po špičkách." prsty druhej ruky si preplietla s tými jeho. "Oddýchneš si, načerpáš nové sily, strasieš zo seba niektoré udalosti a život bude opäť fajn. A ja ti s tým rada pomôžem."

Kevin zodvihol hlavu, jej ruka skĺzla na jeho tvár, kde ju nechala položenú.

"Neodídeš?" modré oči plné nádeje takmer žiarili.
"Neodídem, Kev. Som tu. Stále som tu bola."

• • •

"Hej Luca!!"
"Čau T/M."
"Tak ako víkend?"
"Kevin sa spratal z domu. Mal som svätý pokoj." usmieval sa nadšene. "A ty si mala aký víkend?"
"Oh. Ja? Skvelý." pousmiala sa. "Fakt super. Potrebujem viac takých víkendov. Bola u mňa na víkend kamarátka."

Pondelkovú zmenu na plavárni mala T/M spoločne s Lucom.
Obrovský krytý aquapark v zime poskytoval nie len domácim ale aj turistom príjemný relax a zábavu.

Našťastie, niekoľko dní pred Vianocami nebola plaváreň v dánskom Roskilde preplnená a tak sa T/M a Luca usadili na svoje miesta a zatiaľ čo pokračovali v rozhovore, sledovali aj ľudí na plavárni a dohliadali na ich bezpečnosť.

"Čau plavčíci." ozval sa odrazu pri nich známy hlas a obaja k nemu otočili hlavu.
"Kev, ahoj." T/M sa široko usmiala.

Pred Lucom ale svojho priateľa objať a pobozkať nemohla.
Ich vzťah držali v tajnosti, nechceli aby o tom niekto vedel, pretože sa obaja báli, ako by ich rodiny na to reagovali - poznali sa dlhé roky, T/M s Kevinom chodievala do školy, ich mamy boli na škole najlepšie priateľky a tak sa to prenieslo aj na ich deti.
A zatiaľ čo bola T/M do Kevina zaľúbená od štrnástich, Kevin si išiel svojou cestou až napokon spoznal Louise a oženil sa.

"Kevin. Celý víkend si nebol doma, kde si sa flákal?"
"Potreboval som trochu vypadnúť, Luca. Vieš, že mamku zbožňujem, ale už aj ona mi lezie na nervy."
"A to si spal v hoteli?"
"Jasné, že nie. U kamaráta." ku koncu sa Kevin skoro preriekol, T/M len spoza Luca krútila hlavou.
"U ktorého?"
"Nemaj kopu otázok, sopliak!" uškrnul sa Kevin a postrapatil bratovi vlasy. "Idem si dať pár dĺžok. Dohliadnete na mňa aby som sa neutopil?"
"Keby niečo, skočím na teba." krútil hlavou Luca.

Kevin ich nechal samých, no T/M ho po celý čas pozorne sledovala - stále neverila tomu, že si ju vybral. Šestnásť rokov ho ľúbila a aj keď mala nejakého partnera, aj keď on bol ženatý, stále v kútiku duše dúfala, že sa dajú dokopy.

• • •

"Kev?"
"Poď sem."

Z komory na čistiace potreby vykukol Kevin a vtiahol T/M ku sebe. Dvere zamkol a ju o ne oprel, pery už mal dávno na tých jej.

"Čo to- Do teba- Vošlo?" smiala sa T/M, zatiaľ čo ju Kevin bozkával ako keby mu išlo o život.
"Keď som ťa videl ako tam sedíš, taká krásna a moja- Nemohol som si pomôcť, kæreste."

T/M mala na sebe biele tielko a červené šortky, pod ktorými mala plavky.
Kevin jej tielko vyhrnul aj s vrchným dielom plaviek, láskajúc tak jej prsia.

"Kev- Ah- Kevin." tak veľmi ho nechcela prerušiť. "Tu nemôžeme, zlatko. Nejde to. Musím sa vrátiť."
"Ale ja som-"
"Viem. Príď dnes ku mne. Ak by si chcel, vezmi si svoje veci a nasťahuj sa ku mne. Nebudeš si predsa hľadať vlastný byt na to, aby si v ňom bol na pár týždňov v roku."
"Naozaj?! To by si- Min sjæl, myslíš to vážne?!"
"Smrteľne vážne, Kev. Chcem byť s tebou. Chcem vedľa teba zaspávať aj sa prebúdzať. Chcem ti patriť celá. Pochop to, že ťa milujem. Tak veľmi a tak dlho, až je to občas fyzicky bolestivé."

Kevin bol dojatý.
Ľúbil T/M, urobil by pre ňu čokoľvek.
Také vyznanie lásky aké mu povedala teraz T/M, to od nikoho ešte nepočul a v túto danú chvíľu nebolo šťastnejšieho človeka na svete.

"Ľúbim ťa, skat. Ľúbim. Neveril som viac na lásku, ale vďaka tebe znovu verím." pobozkal ju. "Jeg elsker dig."

Keď vychádzali z dverí, neuvedomili si, že niekto za nimi môže byť.

"ČO STE TAM VY DVAJA ROBILI?!" hromžil hlas Kevinovho mladšieho brata.
"Toľko k tomu, že to ešte utajíme." povzdychla si T/M a s Kevinom sa obaja úprimne rozosmiali.

~ ~ K O N I E C ~ ~

______________________________

min elskede = moja láska/zlatko
kæreste = zlatko/priateľka
min sjæl = moja duša (dušička moja)
skat = poklad (pokladík)
Jeg elsker dig. = Ľúbim ťa.

Adventný kalendár 2023 || Formula 1 edition || jazdci F1 || ✓Where stories live. Discover now