COOKIES | Charles Leclerc
______________________________"Dnes vyzeráš vskutku neodolateľne, chérie." Charles objal svoju manželku odzadu, bradou sa jej oprel o rameno. "Dala si si ten nový parfém, ktorý som ti kúpil?"
"Mám ho na sebe od rána, amour." pousmiala sa. "Ale áno, je to ten od teba." sústredene ukladala na drevený podnos olivy a syr, prekladala to výberovou šunkou a bylinkami. "Podlizuješ sa, Charlie? Čo potrebuješ?"
"Excusez-moi? Čo si o mne myslíš-?!"
"Charles Marc Hervé Perceval Leclerc!" otočila sa mu v náruči, pokladajúc mu pred ústa kúsok šunky. "Čo. Si. Urobil?"
"Nič. Prisahám. Volal som s maman."
"S maman? A preto sa vtieraš? - TY SI JEJ ZASE SĽÚBIL, ŽE SI NA MNE MÔŽE SKÚŠAŤ NEJAKÉ NOVÉ ÚČESY?!"
"Non! Non, mon cœur." krútil hlavou, prežúvajúc šunku. "Bude mať v salóne nejakú akciu a požiadala ma, aby som ja požiadal teba, či by si jej napiekla tie svoje koláčiky, ktoré vždy pečieš. Vieš, tie s kúskami čokolády, čo chutia ako nebo?"Naklonila hlavu nabok, pohľad jej zjemnel a usmiala sa.
"Oh. Prečo Pascale nezavolala mne? Mohla ma požiadať sama."
"Napadlo jej to, keď hovorila o tej akcii. Možno ti zajtra ešte zavolá, vie, že teraz čakáme hostí."
"Tak dobre. To je najmenej. Viem, ako má tie koláčiky rada." potešená, že môže svokre pomôcť sa pustila do posledných úprav na ich degustáciu vína, ktorú plánovali s priateľmi.• • •
"Oui, maman. To je maličkosť. Na kedy potrebuješ tie koláčiky?"
"Na piatok, fille. Bude to možné?"
"Zaiste. Zajtra mám ešte zopár povinností, ale vo štvrtok mám voľno, tak ich napečiem a donesiem ti ich večer, čo ty na to?"
"Ja si vezmem zatiaľ malého, aby si mala odľahčenú prácu, čo ty na to?"
"Budem rada, maman. Nevezmeš si aj svojho syna?" zasmiala sa.
"Non. Toho si si vzala dobrovoľne. Tak ho teraz trp." smiala sa Pascale. "Určite ti rád pomôže. A pokiaľ viem, chceš mu niečo oznámiť."
"Maman-!" krútila hlavou. "Ale máš pravdu. Dlhšie to už neutajím."Dohodnutá so svokrou, prešla do detskej izby jej trojročného syna, ktorého Charles uspával.
Oboch svojich chlapov našla po prikrývkou, Charles objímal syna a spoločne spali."Charlie." opatrne zatriasla manželom. "Bébé, poď do našej postele. Samej mi tam bude smutno."
"Ale Jul-"
"Jules je veľký chlapec a zvládne spať vo svojej posteli sám. Tvoja manželka, na druhú stranu, potrebuje k dobrému spánku svojho manžela."Charles sa opatrne vytiahol z objatia svojho syna, ktorý sa ani natriasaním nezobudil a nasledoval T/M do spálne, kde sa povyzliekal a vliezol ku nej pod perinu.
"Pomôžeš mi vo štvrtok napiecť koláčiky, bébé?"
"Vieš, že to neviem."
"Budeš mi pomáhať. Maman vezme Julesa ku sebe. Budeme sami dvaja."
"Sami dvaja?!" v polospánku sa otočil ku svojej manželke, jeho ruka ju objala okolo pása a pritiahol si ju ku sebe. "Mon chérie, dúfam, že sa ti tie koláčiky nepripečú."• • •
"Nedáš si pauzu?"
"Dokončím tieto plechy a potom, dobre?"
"Ale mon cœur. Vôbec sa mi nevenuješ."
"Charlie, pečiem koláče tvojej mamke. Ak nebudú dobré, budem najhoršia nevesta na svete."
"Oh putain! Aj keby si ich všetky pripiekla a namiesto cukru dala soľ, bola by si dokonalá nevesta. Teba má radšej než mňa." smial sa Charles, strkajúc prsty do misky s cestom na cookies, ktoré surové vyjedal.
"BUDE TI ZLE!" T/M ho čapla po ruke, ktorú si pošúchal. "Kriste! Mala som ťa nechať pri maman."
"Vzala si si ma dobrovoľne!" kontroval jej Charles a T/M sa len zasmiala.
"To isté mi povedala do telefónu tvoja mamka." krútila hlavou. "Ale už naOZAJ TO PRESTAŇ VYJEDAŤ!" vzala misku z Charlesovho dosahu.Keď sa jej dopekali prvé koláčiky, potrebovala cesto na ďalšie, avšak ešte stále tvarovala guličky na plechu.
"Mon amour. Odváž mi múku, prosím. Vsyp do nej sódu, vanilku, kakao,-"
"POMALŠIE!"
"Oooodvaaaaž miiii múúúkuuu, proooosíííím-" T/M napodobňovala veľrybiu reč z rozprávky Hľadá sa Nemo a Charles na ňu zlostne pozrel.
"Robíš si zo mňa srandu?!"
"Mam to dovolené." T/M čapla Charlesovi po zadku, cítiac sa opäť ako keď mali dvadsať päť a boli čerstvo zaľúbení.
"Od koho?"
"Mám na teba papiere, Leclerc. A mám toto." vystrčila pred neho prst s obrúčkou.
"To len svedčí o tom, že má tvoj manžel dobrý vkus."
"Na ženy?"
"Na šperky." zasmial sa Charles. "Máš múku, kakao, sódu- Čo ešte?"
"Vanilku. Zamiešaj to, presyp do misky s maslom, vajíčkami, trochou mlieka."
"A ty čo robíš? Zatiaľ tu makám len ja."
"Ja ti kopnem do kolena!" obaja sa začali nad jej vyhrážkou smiať. "Šúľkam si tu guličky."
"CHÉRIE!!" Charles sa začal smiať tak veľmi, až na seba skoro prevrátil misku s cestom.
"Vlož to späť do mixéra a zapni, nech sa to poriadne premieša." navigovala ho a po chvíľke sa cesto miešalo.Robota išla T/M od ruky, Charles sa chopil pomáhania a čoskoro mali už aj druhé cesto rozdelené na plechoch, ktoré stačilo dať piecť.
"O minútku bude upečená predposledná dávka. Vyber ten plech z rúry, vlož tam tento a nastav na desať minút." utrela si ruky.
"Čože?! Prečo?! KAM IDEŠ?!"
"Potrebujem si odskočiť. A toto je posledný plech."
"Amour, nenechávaj ma-!"
"HNEĎ SOM SPÄŤ!" zvolala z kúpeľne, kde sa rýchlo zavrela.Už dva týždne mala v kúpeľni medzi uterákmi ukrytý pozitívny tehotenský test.
Vložila ho do malej darčekovej taštičky, kde už boli malé modré topánočky a fotka ultrazvuku."ASI TO HORÍ!" kričal jej cez dvere Charles.
"Ver mi. Ak by to horelo, cítiš to." prudko otvorila dvere, Charles na ňu takmer spadol, pretože sa o ne opieral. "Charlie." zachytila ho.
"Bola si tam dlho. Čo ak to začne horieť?"
"Bola som tam sotva dve minúty. Nestresuj." smiala sa. "Poď sem. Poď." taštičku schovávala pod voľnou mikinou. "Musím ti niečo povedať."
"Nemusím piecť?" nádejal sa Charles.
"No to už nemusíš. Ale ja ti teraz musím niečo povedať-"
"Chceš sa rozviesť?! Len preTO, ŽE NEVIEM PIECŤ?!" vytreštil na ňu oči a T/M sa veľmi premáhala, aby svojimi nepretočila.
"V prvom rade netuším, prečo som sa za teba vôbec vydala."
"Lebo som bohatý a pekný." usmial sa.
"A prehnane sebavedomý." pokrútila hlavou.Spod mikiny vytiahla taštičku, ktorú podala Charlesovi.
"Schovávam to už dlhšie, dnes som si povedala, že už je čas." usmievala sa.
Charles nakukol do taštičky, vybral z nej fotku ultrazvuku a dlho sa na ňu díval, kým mu kolečká v hlave padli na správne miesto.
"Ty si opäť tehotná?!" prehovoril napokon.
"Už štyri mesiace." prikývla. "Bude z teba dvojnásobný-"Jej veta zanikla v bozku.
Charles nechal taštičku tak, držal svoju manželku v objatí, bozkával ju jemne a natešene, perami skĺzol na krk."Ani nevieš aký som šťastný-!! To je- Oh mon Dieu!! To je najlepšia správa na svete!!" vytešoval sa Charles.
Obaja zabudli na posledné koláčiky v rúre, až kým neucítili smrad.
"Ale teraz tu už naozaj niečo horí!"
~ ~ K O N I E C ~ ~
YOU ARE READING
Adventný kalendár 2023 || Formula 1 edition || jazdci F1 || ✓
FanfictionABECEDA LÁSKY 24 dní. 24 príbehov. 24 jazdcov Formule 1. Ktorý prejav lásky bude najkrajší?