FOTENIE | Alex Albon
______________________________Ateliér mala plný ľudí.
Kostymérky a kostyméri, maskérky a maskéri. Všade sa motali rôzne druhy oblečenia a T/M zúfalo hľadela na neporiadok v jej milovanom svete."Zlatko?" hlas jej priateľa ju prebral zo zúfania a ona sa otočila smerom, kde stál.
"Alex!!" prekvapene hľadela na priateľa. "Si doma!! Poď dnu!"
"Veľa ľudí. Poď von." usmieval sa, šiltovku si prehodil šiltom dozadu a čakal, kým si T/M nezloží svoje veci na stôl.
"Na päť minút si odbehnem a potom pokračujeme." oznámila vedúcemu projektu, ktorý len nedbalo prikývol a inštruoval modelov na svoje miesta. "Chýbal si mi!"T/M sa hodila priateľovi okolo krku, vyzdvihol si ju do vzduchu, veľkými rukami ju držal za zadok, zatiaľ čo si ona omotala nohy okolo jeho bedier.
"Boli to len dva týždne." oprel ju o stenu jej malej šatne, kde sa spolu zavreli.
"Dlhé dva týždne. Neznášam ten fakt, že sme od seba tak ďaleko."
"Ja viem. Viem, zlato. Ale už len pár závodných víkendov a budem celý len tvoj."
"Hmm-" pousmiala sa. "Celý, vravíš?"Hnedé oči jej priateľa potemneli, šibalský úsmev sa zmenil na úškrn.
Milovala na ňom to, ako sa pri nej v priebehu sekundy zmenil z rozkošného chlapca na nadržaného muža."Nie tu, Thī̀rạk." žmurkla na neho.
"Oh." prekvapene vydýchol. "Ty si sa učila po Thajsky?"
"Trošku? Len som si cez prekladač pozrela zopár fráz. Ani neviem, či si ich pamätám dobre."
"Tak skús niečo." perami sa obtrel o tie jej. "Je to neskutočne sexi."
"Myslíš?" červenala sa. "Prekladala som si ešte- Uhm- C̄hạn rạk khuṇ..?" zatiahla to viac do otázky, neistá tým, či si frázu ľúbim ťa pamätá správne.
"C̄hạn k̆ rạk khuṇ." vydýchol Alex. "To znamená, že aj ja ťa ľúbim."• • •
T/M prišla domov neskoro v noci.
Mala pocit, že len čo sa jej hlava dotkne vankúša zaspí, bolelo ju všetko na čo pomyslela a z celodenného hluku jej pískalo v ušiach a dunelo v hlave."Tu je moja krásna fotografka." Alex ju vítal v hale s pohárom červeného vína.
"Ali." usmiala sa, prijímajúc ponúkaný pohár.
"Žiadne ďalšie slová, love. Videl som ten zhon u teba v práci. Takže som ti pripravil niečo ľahké na jedenie, pretože hladná mi spať nepôjdeš. Zatiaľ ti pripravím horúci kúpeľ aby si sa uvoľnila a potom ti dám jednu z mojich slávnych masáži." pritiahol si ju do objatia, bozkávajúc jej vrch hlavy.
"Mne by úplne stačilo, ak by som si ľahla vedľa teba a zaspali by sme."
"To je na programe hneď po masáži." usmieval sa Alex. "Poď sa teraz najesť."V jedálni na stole ju čakal tanier so zeleninou, hummusom a kúskami grilovaného kuraťa.
Kým nezačala jesť, T/M si ani neuvedomila, aká je hladná.Počula z kúpeľne tiecť vodu, vôňa levandule sa niesla ich spoločným bytom a ona sa už nevedela dočkať, kedy jej Alex dovolí ponoriť sa do kúpeľa.
"Zjedené?" kontroloval ju.
"Do poslednej omrvinky." T/M práve vložila tanier do umývačky.
"Program číslo dva." natiahol ku nej ruku Alex. "Poď."V kúpeľni ju celú povyzliekal.
Intímnosť okamihu bola medzi nimi hmatateľná, vzácna. Alex si dával načas, zakaždým jej odhalenú časť tela pomasíroval, keď si pred ňu kľakol a stiahol jej nohavičky, náhly chlad spôsobil na jej tele zimomriavky."Moje krásne dievčatko." Alex jej bozkával brucho, schádzal nižšie do lona, nemal v pláne nič sexuálne, všetko to ostávalo pri dotykoch a bozkoch.
T/M vošla do vane, horúca voda objímala jej telo, zmývala celý náročný deň, upokojovala jej myseľ.
"Mám tu ešte miesto." usmiala sa na Alexa, ktorý neváhal a ponoril sa do teplej vody ku svojej priateľke.
• • •
"Dnes už fotenie nemáš?"
"Nie. Všetko sme dokončili včera. Dnes mám voľno." T/M sa schúlila Alexovi v náruči.Takéto rána milovala.
Nikam sa neponáhľali, mohli sa váľať v posteli, užívať si prítomnosť jeden druhého."Čo by si povedal, ak by sme si urobili spoločné fotky?"
"Nemala si včera dosť?"
"Je rozdiel fotiť pretože musím a fotiť pretože chcem." usmievala sa T/M, nadvihnutá na lakťoch sa nakláňala ku Alexovi, nosom mu prechádzala od krku, cez sánku až ku perám. "Mám v ateliéri kostým Santa Clausa. Aj bradu." žmurkla na neho.
"Santa Clausa?"
"Uhm. Najskôr ťa doň oblečiem, nafotím a potom ťa z neho vyzlečiem. Priamo v ateliéri."• • •
"Počkaj! Počkaj, počkaj, počkaj."
"Čakám." smial sa Alex, škrabúc si tvár pod hrubou bielou bradou.
"Mám tu jeden kostým-" T/M nechala svoj fotoaparát tak. "Chcela som si ho obliecť na fotenie."
"Babyyy!! Fotíme sa tu už hodinu."
"Teraz budem ale v kostýme." žmurkla na neho. "Bude sa ti to páčiť."Odbehla do šatne, kde našla ultra krátke čierne korzetové šaty.
Rýchlo sa do nich prezliekla, vlasy si natupírovala a zafixovala lakom, čiernymi tieňmi si urobila šmuhy po tvári a rukách a spomedzi čeleniek do vlasov vybrala čertovské rohy."Tak? Čo ty na to?" upútala na seba pozornosť svojho Santa Clausa, ktorý sa medzitým usadil uprostred ateliéru a hral sa na mobile.
"Oh." pohľadom ju skĺzol od hlavy ku pätám. "Uhm-" vstal zo zeme. "Nemáš voľnejšie nohavice?" uškŕňal sa.T/M, potešená vplyvom aký na neho má, nastavila fotoaparát na statív a zapla sériu fotografií, ktoré sa automaticky odfotia v priebehu nasledujúcej polhodiny.
"Poď tu." kývla Alexovi. "Tie pôjdu do súkromného albumu." len čo ku nej Alex podišiel, spustila časovač.
Zo začiatku si urobili pár pekných vianočných fotiek, ktoré nazvali Slutty Claus, no napätie medzi nimi sa stupňovalo.
T/M v krátkych šatách provokovala Alexa, videla na ňom ako sa snaží odolávať, pred fotoaparátom sa cítil nesvoj, no keď sa T/M postavila na špičky a aj napriek veľkej brade sa vrhla na jeho pery, uvoľnil sa a stisol ju v náruči.
Santovská čiapka a kabát boli prvé vrstvy oblečenia ktoré T/M z Alexa stiahla, odhaľujúc jeho čierne tielko, ktoré odrazu na jeho tele pôsobilo príliš navyše.
"Fakt tu?" pýtal sa zadýchane Alex, keď aj tielko nasledovalo svojich predchodcov na zem.
"Teba? Kdekoľvek." usmievala sa na neho priateľka, rúž mala rozmazaný a v kombinácii s jej čertovským lookom to pôsobilo ako keby to tak malo naozaj byť.Alex viac nespochybňoval jej rozhodnutie.
Pery im splývali do jedných, jazyky prepletené, ruky všade po tele toho druhého.Tie jeho skĺzli na jej zadok, pevne si ju chytil a vydvihol ju do vzduchu, ona si nohy omotala okolo neho, neprerušujúc ich bozk.
• • •
Z rádia sa ozývali vianočné tóny piesne od Wham! a T/M s Alexom si pozerali vzniknuté fotografie.
"Deväťdesiat deväť percent z nich je nezverejniteľných." Alex objímal T/M, ktorá mala na sebe len jeho santaclausovský kabát.
"Preto to bude len pre náš súkromný album." uškŕňala sa spokojne. "Nemusí každý vedieť, že som sa vyspala so Santa Clausom."~ ~ K O N I E C ~ ~
YOU ARE READING
Adventný kalendár 2023 || Formula 1 edition || jazdci F1 || ✓
FanfictionABECEDA LÁSKY 24 dní. 24 príbehov. 24 jazdcov Formule 1. Ktorý prejav lásky bude najkrajší?