OBED | Lance Stroll
______________________________"Rezervoval som stôl na druhú, bude to v poriadku?"
"Určite. V práci dnes končím o pol jednej, doma sa len rýchlo prezlečiem a pôjdeme."
"Vyzdvihnem ťa v práci, budeš doma rýchlejšie."
"Lance, prejdem aj metrom, nevadí mi to. Sú to len tri zastávky."
"Nevyjednávam." usmial sa do kamery. "Už sa neviem dočkať toho, kedy ťa spoznajú."
"Tak to si asi jeden z mála." povzdychla si T/M.
"Ty sa netešíš?"
"Baby, mám z toho stres. Čo ak ma nebudú mať radi? Čo ak si budú o mne myslieť len to najhoršie?"
"Si najdokonalejšia žena akú poznám, baby. Nemáš sa čoho báť. Budú ťa milovať."Ale T/M o tom presvedčená nebola.
V práci sa nedokázala poriadne sústrediť, čo si všimla aj jej vedúca."Deje sa niečo?" prišla za T/M do kancelárie. "Si akási nervózna, drahá. Ak ti je zle, alebo sa niečo deje-"
"Nič, nič vážne, Jane." usmiala sa. "Dnes sa mám stretnúť s Lancovou rodinou a som z toho trošku nervózna."
"Ooh. Ďalší krok vo vzťahu, hej?" usmiala sa Jane na T/M a sadla si do kresla oproti nej. "Takže?? Je to s ním vážne? Bude svadba??"T/M sa zamyslela.
S Lancom boli spolu už takmer rok. Nikto o nich nevedel, len ich najbližšia rodina a priatelia.
S jeho rodičmi sa ešte doteraz nestretla, ani s jeho sestrou a švagrom. Ale vedeli o nej, pretože Lance nedokázal byť ticho."Neviem ako vážne to medzi nami je. Ľúbim ho a on mňa. On moju rodinu pozná, ja jeho spoznám. A ďalej uvidíme. Je nám spolu dobre."
"Ale ešte spolu nebývate?"
"Nie. K tomu sme sa ešte nedostali. On je aj tak celé týždne preč, neoplatilo by sa nám to."Jane ešte chvíľu ostala pri T/M, napokon však vstala a pri odchode sa otočila smerom k nej.
"Zbaľ sa a utekaj sa pripraviť na obed, drahá."
"Veď je len deväť hodín!"
"Ber to ako náhradné voľno." žmurkla na ňu Jane.• • •
"Babe? Si doma?"
"V kúpeľni!"Lance prešiel malou chodbičkou do kúpeľne, kde našiel svoju priateľku vo vani, na tvári mala masku, pod očami chladivé vankúšiky a v ruke držala veľký pohár smoothie.
"Zlatko, vravela si, že robíš do pol jednej."
"Áno. Taký bol plán." pozrela na svojho priateľa. "Kým sa Jane nedozvedela, že mám dnes dôležitý obed a poslala ma domov."
"Prečo si mi nevolala? Prišiel by som pre teba."
"Pretože som vedela, že máš stretnutie a nechcela som ťa vyrušovať. Išla som metrom, ako vždy." natiahla ku nemu ruku. "Pridáš sa ku mne?"Lance neváhal, povyzliekal sa a keď sa T/M vo vani posunula, usadil sa za ňu.
"Toto je príjemné." povzdychla si T/M. "Páčilo by sa mi končiť v práci tak skoro aby sme mohli byť potom dlhšie spolu."
"Stačí povedať." odvetil potichu. "Dobre vieš, že ak by si povedala, tak to viem zariadiť."
"To nechcem. Pracovala som ťažko na tú pozíciu, na ktorej teraz som. A páči sa mi v práci. Len ma mrzí, že sme spolu tak málo. Nie vždy môžem ísť s tebou na závody, ty si potom veľa preč a chýbaš mi tu."
"Viem. Niečo vymyslíme. Popracujeme na tom v budúcnosti." pery jej priložil pod ucho. "Viem ťa zamestnať v mojom tíme a budeme spolu stále."
"To by bolo pekné." povzdychla si T/M, jeho ruka kopírovala jej nahé telo. "Veľmi pekné."• • •
"Si si istý, že vyzerám dobre?"
"Vyzeráš skvostne! Milujem tú farbu na tebe!"
"Hovoríš to len pre to, že som tvoja priateľka."
"Nie. Hovorím len pravdu. Si očarujúca. Prekrásna." Lance sa postavil za T/M. "A toto bude presne pre teba."Na krk jej pripol jemnú retiazku s príveskom v tvare ich spoločných iniciálok.
"Nemám žiaden sviatok, baby." T/M sa prívesku dotkla. "Ale ďakujem. Je prekrásny. Nemal si si robiť starosti. Vieš, že od teba nechcem nič viac, než lásku a vernosť."
"A to všetko dostávaš." pobozkal ju na rameno. "Milujem ťa, love."
"A ja milujem teba." usmiala sa na ich odraz v zrkadle.O pol druhej spoločne opustili T/M byt, Lance ich odviezol do jednej z luxusných montrealských reštaurácii, kde prišli v slušnom predstihu a uvádzač ich usadil na vybrané miesta.
Päť minút po druhej vošiel do reštaurácie Lawrence Stroll s manželkou Raquel, v pätách mal svoju dcéru a zaťa.
"To sú oni?" opýtala sa T/M šepky.
"Áno." Lance vstal od stola, T/M urobila to isté. "Otec, Raquel." Lance sa s nimi zvítal, T/M ich napäto sledovala, v ústach mala sucho. "Toto je T/M. Moja priateľka."Ťažký hodnotiaci pohľad Strolla seniora T/M cítila až v žalúdku. Nedal na sebe poznať žiadnu emóciu, napokon ale natiahol pred seba ruku a T/M mu ju chytila. Vo vnútri sa triasla ako osika, ale otec jej vždy opakoval, aby mala stisk ruky pevný a rozhodný.
"Hmm." pousmial sa konečne. "Stisk ruky je chvályhodný, T/M. Rád ťa konečne spoznávam."
Chloe, na rozdiel od otca, si T/M pridržala na dĺžku rúk a po krátkom mĺkvom hodnotení ju pevne objala.
"Pokiaľ si dokázala skrotiť toho gremlina, tak je na tebe niečo špeciálne." zasmiala sa.
"Heej!" Lance do sestry štuchol. "Vezmi si svoju ženu od tej mojej." pozrel na švagra.
"Ooh nie! Do toho ja nevstupujem." zasmial sa Scotty. "Ahoj. Som Scott. Ale každý ma volá Scotty."
"Rada vás oboch spoznávam." usmiala sa T/M.Pri pohľade na nádejnú švagrinú a švagra sa uvoľnila, nervozita z nej opadla a keď sa usadili ku stolu, jej úsmev sa rozšíril.
"Mama nepríde?" overoval si Lance u sestry.
"Nie. Ospravedlnila sa, že to nestihne."T/M videla na Lancovi, že ho neprítomnosť jeho matky škrie, navonok nedal nič na sebe poznať.
Obed prebiehal tak hladko ako sa len dalo a T/M sa po nejakom čase cítila príjemne, dokonca aj Lancov otec sa uvoľnil a žartoval so zaťom.
• • •
"Zlatko?"
"Oh." Lance sa narovnal do plnej výšky.Snažil sa zotrieť si slzy usadené na tvári, T/M však bola rýchlejšia, položila mu dlaň na tvár a palcom ich zotrela sama.
"Čo sa deje, drahý? Veď sa dobre bavíme."
"Mrzí ma, že matka neprišla. Od kedy sa otec znovu oženil, nechce chodiť na také rodinné stretnutia." priznal. "Vravel som jej, že tu dnes nie sme kvôli otcovi ale kvôli nám dvom, no ako vidíš, nestojím jej ani len za to, aby prekonala svoju averziu voči Raquel."
"Ale ja ju úplne chápem, L." pousmiala sa T/M. "Nenechaj si zničiť tak príjemný obed averziou tvojej mamky. Stretneme sa s ňou nabudúce. Môžeme ju pozvať na brunch cez víkend." natiahla sa na špičky a pobozkala ho. "Teraz, prosím ťa, poď späť. Tvoj otec a tvoj švagor si začali zo mňa uťahovať a vôbec sa mi to nepáči. A Chloe sa na tom len smeje."
"Pretože si konečne robia srandu z niekoho iného než z nej." zasmial sa Lance a ruka v ruke sa vrátili ku stolu.~ ~ K O N I E C ~ ~
VOCÊ ESTÁ LENDO
Adventný kalendár 2023 || Formula 1 edition || jazdci F1 || ✓
FanficABECEDA LÁSKY 24 dní. 24 príbehov. 24 jazdcov Formule 1. Ktorý prejav lásky bude najkrajší?