UVER MI TO | Zhou Guanyu
______________________________"Stále nič?"
"Stále. Ja už neviem ako dosiahnuť, aby sa niekto chytil mojich návrhov."
"G. Máš talent, je to skvelé. Má to budúcnosť. Len potrebuješ niekoho, kto to ušije."
"A niekoho, kto to potom spromuje, kto sa bude venovať predaju-"Zhou pokrútil hlavou a odišiel na terasu bytu.
Takto zimnú prestávku v jazdení nechcel tráviť. Chcel sa baviť a užívať si, nie sa trápiť tým, že nikto z popredných odevných značiek nemá záujem o jeho návrhy.Móda ho bavila.
Bolo to jeho hobby a dobre to dokazoval v paddocku, kedy sa snažil priblížiť sa ku Lewisovi Hamiltonovi a nosieval oblečené dizajnérske kúsky.Do novej sezóny chcel ale vstúpiť s vlastnou značkou oblečenia. Ale nedarilo sa mu.
"G."
"Kašli na to, T/M. Nemá to zmysel."
"Všetko má zmysel, G." postavila sa vedľa neho, oprela sa o zábradlie a pohľad uprela na jej rodné mesto. "Pomôžem ti."
"Ty? Ako? Máš kontakty o akých neviem?"
"To nemám. Ale môžem tvoje návrhy ušiť."Medzi priateľmi sa rozhostilo ticho.
Guanyu a T/M sa poznali takmer päť rokov. Vybudovali si vrúcne priateľstvo, pomáhala mu so sociálnymi sieťami, pomáhala mu s médiami a okrem toho mu bola bútľavou vŕbou, ktorú občas ozaj potreboval.
"A ty vieš šiť, tiánměi de nǚhái?"
"Tak trochu." otočila k nemu pohľad. "Pozri, nikdy sme sa o tom nerozprávali. Ale študovala som odevný dizajn. Viem nie len šiť. A ak ti to urobí radosť, tak môžeme spoločne urobiť prvé modely. Nafotíme ich, budeš ich nosiť. A niekto sa chytí. Mám kontakty na pár spolužiačok, môžu nám pomôcť a tým pomôžeme aj my im."Videla na ňom ako premýšľa.
Bola odhodlaná pomôcť mu za každú cenu. Chcela ho vidieť šťastného. Chcela mu pomôcť splniť si sen.• • •
"Tak? Už si mu to povedala?"
"Šibe ti? Pri mojej odvahe mu to nikdy nepoviem."
"Tak budeš strácať čas kým si nenájde inú?"
"Pozri. Sú asi tri možnosti ako by to mohlo dopadnúť. Prvá, tá najoptimistickejšia je, že to cíti rovnako a budeme spolu. Ale také šťastie v živote nemám." krútila hlavou T/M. "Druhá, že mu to poviem a on ma vysmeje, chvíľu sa neuvidíme a pritom budem pre neho aj tak ďalej pracovať. No a tretia, tá najpravdepodobnejšia, že ma pošle do čerta a už sa nikdy neuvidíme." povzdychla si smutne. "Radšej budem jeho kamarátka, než spomienka."Jej najlepšia priateľka len krútila hlavou.
"Prisahám, vy dvaja ste neuveriteľný."
"Prečo?"
"Ako nezainteresovaná osoba ti tu teraz hovorím, že Zhou je z teba hotový. Čokoľvek mu povieš, to bez odvrávania urobí. Čokoľvek urobíš ty, to ohodnotí. Sleduje ťa. Nie tak normálne. Stále pri tom prižmúri oči a usmeje sa. Nevie z teba spustiť zrak. Keď sedíte vedľa seba, dotýkate sa nohami, alebo rukami. Sú to maličkosti, hlúposti, ktoré ale vidno a sú tam."T/M počúvala priateľku s otvorenými ústami. Ťažko sa jej to verilo. Nedokázala si pripustiť fakt, že by mohla mať také šťastie a Guanyu by jej city opätoval.
"Určite sa ti to len zdá. Je len milý. Sme dobrí kamaráti."
"Fajn. Buď naďalej slepá. Ale raz to príde, uvidíš. Jeden z vás ten pomyselný prvý krok urobiť musí. Inak vás k tomu dokopem ja."• • •
"Máš to?"
"Počkaj. Skracovala som ti ešte rukáv. Myslím si, že na tú novoročnú oslavu to bude skvelé, G. Zažiariš."Zhou sa usadil vedľa T/M, sledoval ako šikovne narába so šijacím strojom a premieňa jeho ideu na realitu.
"T/M?"
"Čo ťa trápi?"
"Máš plány na novoročné oslavy?"T/M dvihla zrak od šijacieho stroja a presunula ho na Zhoua.
"Nemám. Asi budem len doma. Vieš, že nerada chodím medzi ľudí."
"A- No- Napadlo mi- Nešla by si na tú oslavu so mnou? Budem sa cítiť lepšie, keď budeš po mojom boku."Prekvapená jeho pozvaním si spomenula na slová jej priateľky.
Žeby mala pravdu?
• • •
"Zhou, dnes vyzeráš naozaj štýlovo. Povieš našim divákom čo máš dnes oblečené?" bol to rozhovor pre jeden z magazínov, ktoré boli pustené na novoročnú párty jedného zo sponzorov Alfa Romeo.
"Dnes som si obliekol kolekciu z dielne Zhou-T/P." usmieval sa hrdo Guanyu. "Navrhol som niekoho modelov oblečenia a spoločne s mojou T/M to dávame dokopy. Ona šije a ja som model."
"Tvojou T/M?" usmiala sa redaktorka. "To je slečna, ktorú pri tebe vidno posledné roky?"
"Presne. Je mi nesmiernou oporou. Okrem toho, že mi spravuje sociálne siete, je zároveň mojou najlepšou priateľkou. Bez nej by som nebol tam kde som."Jeho pohľad zamieril smerom, kde stála T/M, s pohárom šampanského v ruke, s úsmevom na perách a pohľadom tak jemným a láskyplným, že by každému na párty bolo jasné, aká je do neho zaľúbená.
"Ďakujeme za rozhovor, Guanyu. Uži si dnešný večer a všetko dobré do Nového roku."
Zhou sa s úsmevom vrátil ku T/M, vzal si od nej pohár šampanského, ktoré vzala čašníkovi prechádzajúcemu okolo nej.
"Ako sa cítiš?"
"Nie je to až tak zlé. Nikto si ma nevšíma, takže nie som v strese, že musím viesť zdvorilostné konverzácie."
"Ja si ťa všímam." šepol jej Guanyu. "A keďže vyzeráš naozaj krásne, určite si ťa všímajú aj ostatní."
"Tak nehovor!" obliala ju červeň.
"Nebudem ti klamať." jeho ruka sa omotala okolo jej pása, pritiahol si ju bližšie k sebe. "Ale budem si ťa strážiť."T/M sa pri jeho dotyku uvoľnila, páčilo sa jej aký je jemný, ako sa s ňou rozpráva.
Celý večer trávili spolu. Občas sa s niekým porozprávali, najedli sa a najmä popíjali.
"T/M?"
"Hm?" pozrela na neho. "G., čo ťa trápi?"Stáli na obrovskej terase, hľadeli na mesto pod nimi, v miestnosti za nimi hrala hlasná hudba.
"Uveríš mi, keď ti poviem, že si tá najkrajšia žena, akú poznám?" uprel na ňu hnedé oči, plné úprimnosti a lásky.
"G.-" otočila sa k nemu. "Prečo mi to hovoríš?"
"Pretože už nevydržím dlhšie predstierať, že ku tebe nič necítim. Si najlepšia osoba v mojom živote. Si tak milá, dobrá, múdra a krásna. Vždy sa s tebou dobre cítim. A ten tvoj smiech- Nechcem ukončiť tento rok bez toho aby som ti povedal čo ku tebe cítim."T/M so slzami v očiach pokrútila hlavou.
"Myslela som si, že to cítim len ja-"
"Nie len ty. Je to vzájomné." pristúpil ku nej bližšie.V sále za nimi odpočítavali posledných desať sekúnd do Nového Roku a T/M nechala Guanyua, aby si ju pritiahol bližšie k sebe.
"Šťastný Nový rok, qīn'ài de." usmial sa.
"Šťastný Nový rok, láska." vydýchla ona tesne pred tým, než sa ich pery spojili v novoročný bozk.~ ~ K O N I E C ~ ~
______________________________
tiánměi de nǚhái. = zlatko (doslovne sladké dievča)
qīn'ài de = moja láska
YOU ARE READING
Adventný kalendár 2023 || Formula 1 edition || jazdci F1 || ✓
FanfictionABECEDA LÁSKY 24 dní. 24 príbehov. 24 jazdcov Formule 1. Ktorý prejav lásky bude najkrajší?