HIJA | Fernando Alonso
______________________________Vzdal sa všetkého.
Rodiny.
Priateľov.
Súkromia.
Života mimo trate.Rýchle autá, krásne ženy, smrad spálených pneumatík.
To bolo dlhé roky to, pre čo žil, dýchal, bol.Až kým nestretol ju.
Vo veku štyridsať rokov po prvýkrát pocítil čo je to skutočné šťastie a ako chutí pravá nefalšovaná láska.
Dva roky neskôr mu povedala áno v madridskom kostole a dva mesiace neskôr mu oznámila, že je tehotná.
A to bol bod zlomu.
• • •
"Čo to máš?" ťažkopádne sa zvalila do perín, Fernando jej okamžite naprával vankúše a poriadne ju poprikrýval.
"Zoznam." odvetil pokojne.
"Naozaj chceš aby som sa pýtala viac?" usmiala sa na manžela.
"Belleza, je to zoznam vecí do detskej izby. Kontrolujem, či máme všetko a čo vlastne ešte potrebujeme dokúpiť." objasnil.
"Ale- Baby, už sme sa o tom rozprávali. Jej izba je plne zariadená. Máme všetko a ešte o niečo viac. A aj tak prvé mesiace bude tu s nami-"
"POSTIEĽKA!!" náhle si spomenul Fernando. "Veď nemáme postieľku tu do spálne. Kde bude spať?! Na posteli?! Nemyslím si!! Čo ak ju zavalím?! Ublížim jej-!!"
"Hej!! HEJ!! Fernando Alonso Díaz!" T/M uložila dlaň na jeho predlaktie, ďalej nedotiahla. "Zlatko, upokoj sa, opäť panikáriš." jej úsmev bol pre neho ako balzam na dušu.
"Čo ak niečo nebudeme mať a ona sa narodí a budeme to potrebovať?"
"Tak to dokúpime potom. Prechádzaš ten zoznam každý jeden deň. Neboj sa. Nič jej nebude chýbať. Má rodičov, ktorí ju od prvého okamihu milujú najviac na svete."Fernando si povzdychol, ľahol si krížom cez posteľ, uložil si hlavu na prikrývku, ktorou bola T/M zakrytá.
Jej brucho s jeho dcérou vo vnútri mal hneď pred tvárou, vyhrnul manželke tričko a veľkou dlaňou brucho prekryl."Máš pravdu. Ja viem, že ju máš. Ale bojím sa." priznal.
"Čoho?"
"Že urobím niečo zle. Že ju zle chytím, že ju zle umyjem, že mi vyšmykne vo vaničke a ublížim jej- Je toho tak veľa-"
"Cariño-" zatiahla jemne, prečesávajúc mu vlasy prstami, opatrne mu kopírovala tvár. "Myslíš si, že ja nemám strach? Bude to niečo nové pre obidvoch."
"Ale ty robíš stále všetko správne. Si dokonalá. Bezchybná."T/M, dojatá jeho slovami, sa potichu zasmiala.
"Milujem ťa, Fernando. Milujem ako prehliadaš všetky moje zlé stránky." pokrútila hlavou.
"Jediná tvoja zlá stránka je, že máš moju dcéru tak dlho sama pre seba." priložil pery na jej brucho. "Papá ťa ľúbi, Kuriatko moje. Keď sa narodíš, nepustím ťa z náruče." prihováral sa bruchu.• • •
"Hermosa?! Som doma!"
"Nando? Prosím ťa poď sem!" volala z obývačky jeho manželka.Znela naliehavo a on sa zľakol.
Zľakol sa, že sa niečo deje, že začala rodiť a on nebol doma, že spadla a udrela si brucho-"ČO SA DEJE?!" vbehol do obývacej izby, kde T/M sedela na gauči, zúfalý pohľad obrátila na manžela a ukázala na zem.
"Spadlo mi diaľkové ovládanie a nedokážem sa poň zohnúť."
"Spadol- Spadol ti ovládač-" povzdychol si. "Vystrašila si ma, hermosa. Myslel som, že je to niečo vážne."
"JE TO vážne! Začal film s Tomom Cruisom. Dobre vieš, ako nemám rada Toma Cruisa."Fernando sa nad jej poznámkou zasmial, podišiel ku nej a diaľkové jej zo zeme zdvihol.
"Nerob mi také šoky, belleza. Som príliš starý a môžem dostať infarkt." usadil sa vedľa nej na gauč a sledoval, ako prepína programy v televízii.
"Starý?! Oh, nemyslím si." napokon telku vypla a namáhavo sa otočila k manželovi. "Ak by si bol starý, nezaľúbila by som sa do teba."
"Mám o trinásť rokov viac ako ty-"
"Nespomínaj to!" pokrútila hlavou. "Vek je len číslo. Ty zďaleka nemáš toľko, koľko ti ukazujú doklady." natiahla ku nemu ruku. "A teraz ma pobozkaj, old man. Cez to brucho sa nedokážem k tebe dostať."Fernando sa radostne naklonil ku manželke, rukou ju objal okolo brucha a pritisol pery na tie jej. Spočiatku jemný bozk rýchlo prešiel do niečoho viac, jeho ruka padla po jej tele, po tehotenskom bruchu až sa stratila pod tenkými šatami.
"Fern- Fernando!" T/M zaklonila hlavu, on jej skĺzol perami na krk, do ktorého jej jemne zahryzol.
"Hmm? Čo by si si priala, hermosa?"
"Teba." vydýchla. "Tak dlho sme ne-"
"Ty si mala strach." uškrnul sa Fernando, putujúc rukou po jej odhalenom stehne.
"Potrebujem ťa." šepla, priťahujúc si jeho tvár ku sebe. "Hneď teraz."• • •
Fernando sedel pri nemocničnej posteli.
T/M spala. Unavená, ubolená, no na perách sa jej usadil spokojný úsmev, ktorý nestrácala ani v spánku."Doniesli sme malú, pane. Prešla všetkými vyšetreniami, je umytá, zmeraná, zvážená. Keď sa pani Díazová zobudí, privolajte ma. Bude potrebné vyskúšať malú priložiť na kojenie."
"Rozumiem, sestra. Zazvoníme na Vás."Sestra odišla a Fernando ostal v izbe sám so svojimi ženami.
Chvíľku hľadel na svoju dcéru, ktorá ležala v malej postieľke na kolieskach, no nedalo mu to a opatrne ju odtiaľ vybral."Hola mi pequeña preciosa." prihovoril sa dcérke, ktorá na neho uprela oči tak jasné a zelené ako mala jej matka. "Si láskou môjho života. Všetko čo mám a všetko kým som je len tvoje, mi hija. Tvoje a tvojej matky. Bez vás dvoch som nikto." slzy mu stekali po tvári, mal pocit, že ich nikdy v živote nezastaví.
"Fernando." šepla slabo T/M.
"Hermosa. Doniesli ju pred chvíľkou." usadil sa na kraj postele a podal dcérku do náruče unavenej mamke.
"Je prekrásna!" T/M na ňu hľadela so slzami v očiach, ktoré rovnako ako Fernando, nedokázala zastaviť.
"Je presne ako ty. Najkrajšia na svete." naklonil sa ku manželke a pobozkal ju na čelo. "Ďakujem ti, belleza. Dala si mi ten najkrajší dar na svete. Nesmierne ťa milujem."Ešte chvíľu pobudli len sami traja, užívali si ten pokoj, ani jeden z nich nedokázal odtrhnúť pohľad od malého klbka, ktoré spokojne spinkalo v matkinej náruči.
"Stále nemá meno." prehovoril náhle Fernando.
"Keď ja neviem aké. Máme vybraných toľko krásnych mien. Isla? Ximena? Maya?"
"Malo by to byť niečo, čo ju charakterizuje. Niečo, čo ti hneď napadne, keď ju zbadáš."
"Pokoj a šťastie." usmiala sa T/M. "A nekonečná láska. Mám pocit, že nikoho som tak nemilovala ako ju. Viem, že pre ňu urobím prvé posledné."
"Tak potom je rozhodnuté, ako sa bude volať." usmieval sa Fernando spokojne.Keď k nim do izby prišla sestra, niesla v rukách tlačivá na matriku.
"Potrebujeme doplniť jej meno." pozrela na čerstvých rodičov. "Vybrali ste už nejaké?"
"Vybrali." prikývla T/M šťastne.
"Bude to Amora Elisa Alonso Díaz."~ ~ K O N I E C ~ ~
______________________________
hija = dcéra
Hola mi pequeña preciosa. = Ahoj môj malý pokladík.
ESTÁS LEYENDO
Adventný kalendár 2023 || Formula 1 edition || jazdci F1 || ✓
FanficABECEDA LÁSKY 24 dní. 24 príbehov. 24 jazdcov Formule 1. Ktorý prejav lásky bude najkrajší?