• 14. December •

226 16 4
                                    

NARODENINY | Logan Sargeant
______________________________

Logan sa ponáhľal.

Sezóna dávno skončila, avšak jeho tímové povinnosti si stále vyžadovali istý čas a on jediné, na čo myslel bolo, aby nezmeškal jej narodeniny.

Rozhovory a brífingy v sídle tímu vnímal na pol ucha, pozávodné testy si odbil za dva dni, stretnutia so sponzormi mal tak natesno, že sa obával aby sa mu neprelínali.

Keď dvanásteho decembra dorazil do svojho domu na Floride, nechal veci tak a unavený a vyčerpaný sa zvalil do postele.

Tak veľmi mu chýbala jeho priateľka.

• • •

"Lo! Lo!! Vstávaj!!" T/M ním triasla, nadšenie v hlase nedokázala skryť. "Looo!" zatiahla.
"Hmm?" tváril sa rozospato, aj keď poslednú hodinu strávil výzdobou ich spoločnej izby.
"Už je dnes!! LO!! UŽ JE DNES!!" nadskakovala na posteli, v úspornej nočnej košieľke vyzerala ako bohyňa a Logan na nej dokázal oči nechať.
"Láska, každý deň je dnes."
"ALE DNES MÁM NARODENINY!"
"Určite nie! Spomínam si, že si jedny mala minulého roku."
"Logaaan!!" smiala sa. "ALEXA!! Zahraj mi Happy Birthday!"

T/M donútila Logana vstať z postele, ten ju okamžite vzal do objatia a svoju narodeninovú princeznú točil po izbe.

"Všetko. Najlepšie. Ty. Malá. Opica!" po každom slove jej cmukol na inú časť tváre - čelo, nos, obe líca a napokon skončil pri perách.

T/M si nohy omotala okolo jeho trupu, bozk prehĺbili, hrala sa mu s vlasmi na temene hlavy a Logan jej do bozku vzdychol.

"Lo." T/M sa mu v náručí zavrtela, cítila jeho narastajúce vzrušenie.
"Nepozeraj tak na mňa. Ty dobre vieš, čo so mnou robíš." žmurkol na ňu. "Dnešný deň je celý len tvoj, princezná. Čokoľvek si zažiadaš, to dostaneš."
"Hmm." tvárila sa, že premýšľa. "Najskôr ma pomiluj v našej posteli. Potom v sprche. Potom sa pôjdeme najesť. Chcem sushi. A jahodovú tortu. Môžeme ísť na pláž a potom na večeru. A po večeri ma opäť pomiluješ."

Ich pery sa opäť spojili, Logan okamžite začal pracovať na narodeninovom prianí svojej princeznej.

Veď čo by bol za priateľa, ak by jej niečo zo zoznamu odoprel?

• • •

Logan sa zobudil až na druhý deň.
Spal takmer šestnásť hodín a bol si istý, že to bol najlepší spánok aký za posledné mesiace zažil.

Zjedol raňajky podľa predpisu, odišiel do posilňovne odcvičiť si dnešný deň a počas toho premýšľal, čo dať T/M na jej narodeniny.

Tie mala mať zajtra a on chcel aby to bolo špeciálne. Každý rok ju na narodeniny prekvapil niečím špeciálnym a tento rok nebude iný.

"Hej kámo! Ako sa máš?" pristavil sa pri ňom majiteľ posilňovne, Jack, ktorý ho tam trpel vždy keď bol Logan doma.
"Čau." dokončil sériu cvikov. "Konečne som doma. Už mi to chýbalo. Celý rok na cestách- Na to si človek musí zvyknúť."
"Sledovali sme tvoje závody. Vždy keď boli, chalani prišli do posilky a zapli sme to na telke. Všetci ti fandia, kámo. Všetci. Síce to nebol ukážkový rok, ale ten budúci bude lepší."
"Vďaka." Logan prikývol. "Cením si to, Jack. Viem, že nepatrím medzi najlepších. Ale snažím sa."
"Každá snaha sa raz vyplatí." podal mu fľašu s vodou, ktorú mal Logan položenú na stroji pri Jackovi. "A čo T/M? Ako sa má? Radi by sme ju tu konečne videli."
"T/M? Ona sa má dobre. Ako vlastne vždy." mávol rukou Logan. "Zajtra má narodeniny. Idem vziať nejaké veselé balóny. Nech sa poteší."

• • •

"Maj oči zatvorené!"
"Lo!! Lo nič nevidím!"
"O to mi ide! Počkaj! Nepodvádzaj!"
"Už??"
"Ešte nie- Ešte nieee-" Logan rýchlo zapálil sviečky. "Môžeš."

T/M si stiahla šatku a otvorila oči.
Boli na pláži, slnko zapadalo a pred ňou bola rozložená veľká deka, na ktorej boli dva podnosy s jedlom a vínom

"Logan-" pozrela na priateľa, ktorý sa zatiaľ presunul ku nej a objal ju.
"Nie je to večera v reštaurácii, ale nespresnila si mi kde ju chceš." šepol jej s perami tesne na jej uchu. "Západ slnka pri večeri a potom rovno domov, princezná moja."
"Ľúbim ťa, Lo. Nikto pre mňa neurobil tak veľa ako ty." otočila sa mu v náruči.
"To nestojí za reč, baby. Pre teba by som zniesol aj modré z neba."

• • •

"Pani T/P."
"Logan. Drahý." matka T/M objala Logana. "Kedy si prišiel?"
"Predvčerom v noci. Včera som dobiehal spánok a dnes som tu."
"To je od teba pekné, Logan. Cením si to." usmievala sa. "Pred chvíľkou zaspala."
"Ako pokračuje liečba?"
"Už nijak. Prestali s ňou, Logan. Toto sú jej posledné narodeniny."
"Pos- Posledné?!" vystrašený pohľad uprel na spiacu T/M. "Ako veľa času jej dávajú?"
"Niekoľko dní, možno týždňov. Sami nevedia."

Logan ostal sedieť pri posteli svojej priateľky, čítal si knihu a čakal, kým sa preberie.
Jej mamka odišla domov, nechala im čas osamote, ktorého už mali aj tak veľmi málo.

"Lo." ozvala sa odrazu T/M.
"Baby." Logan sa okamžite presunul tak aby na seba videli. "Moja krásna princezná." naklonil sa k nej a na suché pery jej vtisol bozk. "Krásne narodeniny, dievčatko moje."
"Oh Lo." zadívala sa na zväzok balónov. "Nemal si- Zbytočné starosti."
"Čo sa teba týka, láska, nič nie je starosť." pery pritisol na jej čelo. "Zvládneš si sadnúť?"
"Skúsme to."

Logan pomohol T/M nadvihnúť sa, podložil jej vankúše a opatrne ju usadil.

"Lepšie?"
"Oveľa." slabo sa usmiala. "Kedy si sa vrátil?"
"Prakticky včera. Skoro celý deň som prespal. A dnes som pri tebe. A budem tu až do začiatku novej sezóny."

Držal ju za ruku, hral sa s jej chudými prstami.

"Lo?" prehovorila tónom, ktorý poznal.
"Nie. Nehovor to."
"Ale- Ja viem čo sa deje, Lo. Umieram."
"Ešte nie. Ešte si tu. Ešte som ti nedal darček!"

Logan rýchlo z batoha vytiahol krabičku.

"Logan. Nerob to."
"Sľúbili sme si to, baby." krabičku otvoril a T/M hľadela na krásny diamantový prsteň. "Tvoj otec povedal áno, princezná. A čo odpovieš ty? Staneš sa mojou ženou?"

T/M síce krútila hlavou, ale jej odpoveď bola kladná.

"Áno. Áno, prosím."

• • •

"Logan."
"Mama."
"Sedíš tu už tri hodiny, synak. Poď domov."
"Sľúbil som jej, že navždy budem po jej boku, mami."
"Ja viem. Aj ona to dobre vedela. Ľúbila ťa tak veľmi."
"Aj ja ju, mami. Položil by som za ňu život."
"Ten tam hore si ju vzal skôr, chlapče."
"Áno. Anjelov zo Zeme zvoláva ku sebe skôr."

Logan pozrel hore na modré nebo.

"Ešte aj farbu má dnes takú ako jej oči."

~ ~ K O N I E C ~ ~

Adventný kalendár 2023 || Formula 1 edition || jazdci F1 || ✓Onde histórias criam vida. Descubra agora