~1~

411 29 62
                                    

Sabah uyandığımda güneş odama dolmuştu. Hemen hazırlanıp aşağıya kahvaltı için indim. Annem ve aynı zamanda koruyucum olan Mei kahvaltıyı hazırlıyordu. Babam Fuji de masa da oturmuş kahvaltının hazırlanmasını bekliyordu.

Yanlarına gidip "Günaydın." Demiştim. Mei bana gülümseyerek "Günaydın Jun." Demişti. Fuji de aynı şekil bana gülümsemişti. "Günaydın, nasılsın?"

Onun yanına masadaki yerime oturduğum da "İyiyim, sen?" Diye sormuştum, Fuji'ye. Fuji bana gülümsemeye devam ederek "İyiyim." Demişti.

Kahvaltı yaparken Fuji bir anda bana dönüp konuşmaya başlamıştı. "Jun bugün sabah Sandaime ile konuştum ve Sunagakure'ye bir göreve gitmemi söyledi."

Ona anlamamış bakışlar atarken "E ne güzel işte, gezersin." Demiştim eğlenircesine. Fuji göz devirip "Sözümü kesmede dinle. Bu görevi yapan kişi ben değil sen olacaksın." Dediğinde şaşırarak karşı çıkmıştım.

"Ne! A-ama ben... Nasıl yani... Ya daha akademiye bile başlamamışken-" derken Fuji sözümü kesti. "Jun sakin ol! Sadece Jhincuriki olan bir çocuk ile arkadaş olmanı istiyorlar. Çocuk kontrolden çıkarsa senden onu durdurmanı istiyorlar, başka birşey yok sakin ol." Dedi. Ben Fuji'ye şaşkın şaşkın bakarken o umursamazca omuz silkmişti.

Benden nasıl böyle birşey isterlerdi. Ya o çocuğu durduramazsam.
O zaman ne olacaktı yine bijular yüzünden insanlar ölecekdi. Tıpkı öz annem ve babam gibi.

(Fuji'yi yazarken hep Toji Fushiguro geliyor lan aklıma kdnfkcnc)

"Sunagakure'ye ne zaman gideceğiz?" Diye sormuştum tekrar Fuji ve Mei'ye bakarak. Fuji bana dönerek "Bugün akşam üstü yola çıkarız, ne de olsa yolumuz uzun." Demişti. Onu onaylarcasına kafa sallamıştım.

Sunagakurede:

Sunagakure aşırı sıcaktı. Gerçi burası çölün ortasında bir yerdi ve böyle olması normaldi. Sanırım.

Mei ve Fuji ile kage binasına gidip kazekagenin ofisinin önüne varmıştık. Fuji kapıyı çalıp beklemeye başlamıştı. Bir süre bekledikten sonra içeriden "Gir" sesi gelmişti.

İçeri girdiğimizde kumral biri sandalyede oturmuş bize bakıyordu. Açıkçası gözlerin üzerimde olması rahatsız ediciydi. Etrafa göz gezdirdiğim sırada odada benden başka bir çocuk daha vardı. Kızıl saçları olan çocuk sarışın bir adamın yanında duruyordu.

Fuji ve Mei öne eğilip selam verdiler. "Kazekage-sama, Konoha'dan isteğiniz üzerine geldik." Demişti Fuji.

Sandalyede oturan adam arkasına yaslanıp onu onaylarcasına kafa sallamıştı.

"Şu tarafsız ninja... Bu kız mı?" Demişti Kazekage, gözleri ile beni işaret ederek. Fuji başını aşağı yukarı sallayıp "Evet efendim." Demişti.

Kazekage dudak büzerek "Bu daha bir çocuk. Görevi başaracağına emin misiniz?" Diye sormuştu iğneleyici bir şekilde.

Bu kez konuşan Mei olmuştu. "Başaracağına şüphemiz yok efendim."

Ben ortada neler döndüğünü anlamamış bakışlarımı etrafa atarken Kazekage yanındaki sarışın adama dönüp birşeyler söylemişti.

Adam Başını onaylarcasına sallayıp bana dönmüştü. "Jun-san, ben Yashamaru tanıştığımıza memnun oldum." Demişti. Ona bakmak dışında bir tepki vermediğimde devam etmişti. "Sizi Gaara-sama ile tanıştırayım," demiş ve yanındaki çocuğu göstermişti. O çocukta benim gibi şaşırmış gibi etrafa bakıyordu.

Ōtsutsuki Gücünde Uzumaki (Gaara x Jun) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin