Abiii medya aşırı tatlığğğ resmen gel beni ye diyor. Oğlunu an babasını al 😋 Shinki'yi an Gaara'ya hazırlan hehe (kesinlikle iti an çomağı hazırla değil) Abi ben the last boruto arasında bu resimle ilgili bir bölüm yazarım dur hayal edeyim çok hoşuma gitttiiiğğ bee
Bu arada ben birşey dicem şimdi ben buna pek kafa yormamıştım başta ama bizim takım yani dokuzuncu takım full kız olarak hayal ediyorum ben yani siz başka hayal ediyorsanız bişi diyemem ama ben full kız olarak yazacağım
______________________________________Dünkü depresif halimi bugün üstümden atmıştım ve herşey yolundaymış gibi gayet iyi hissediyordum. Bu hâlâ alışamadığım bir durumdu.
Evden ayrılıp Misaro'nun yanına gitmeye başladım. Bugün yeni takım arkadaşımız ile tanışacaktık ve bu ikimizinde hoşuna gitmiyordu. Ben, Akane ve Misaro çocukluk arkadaşıydık ve bu yüzden birbirimizin yerine başka birini rahat rahat koyamıyorduk. Ama ben bir aptallık edip Akane'yi ölüme terk etmiştim ve bu yüzden takıma yeni biri katılıyordu.
Misaro'nun yanına vardığımda Ayame-sensei de yanımıza gelmişti.
"Merhaba sensei." Demişti Misaro sensei'ye başıyla selam vererek. Sensei ona gülümsemiş ve bize ilk antrenman alanımız olan 5 numaralı antrenman alanına gitmemizi söylemişti.
Biz onun dediği gibi 5 numaralı antrenman alanına giderken o Tsunade-sama'nın yanına gideceğini söyleyip bizden ayrılmıştı.
...
Antrenman alanına gidip sensei'yi beklemeye başlamıştık. Bir süre bekledikten sonra Ayame-sensei yanında biri ile gelmişti.
(Hayal ettiğim şeklini en alta koydum)
Bizimle yaşıt veya birkaç yaş büyük gözüküyordu. Gerçi Tsunade-sama'nın verdiği belgelerde bizden büyük olduğunu öğrenmiştim.
"Yeniden merhaba kızlar." Dedi Ayame-sensei. Misaro ve ben sensei'ye selam verirken gözüm yanındaki çocuktaydı.
Uzun boylu, yapılı bir vücuda sahipti. Gözlerinin kenarından aşağı kısa kırmızı çizgiler iniyordu. Yakışıklıydı aslında.
Ayame-sensei yanındaki çocuğu gösterip "Yeni takım arkadaşımız Akihiko Yami." Demişti.
Misaro gülümseyerek elini uzatmıştı. "Memnun oldum. Ben Misaro Aya." Demişti. Akihiko Misaro'nun elini sıkmış ve -gülümseyerek- başını sallamıştı.
"Bende memnun oldum."
Ardından bana dönmüştü. Bende gülümseyerek elimi uzatmıştım. "Tanıştığımıza memnun oldum. Ben Jun." Dedim. Gülümsemeye devam ederken kafasını sallamıştı.
Elimi geri çektiğim de Ayame-sensei "Tanışmanız bittiyse beni dinleyin." Demişti. Üçümüz de ona dönüp dikkat kesilmiştik.
Ayame-sensei bizden biraz uzaklaşıp elini cebine atıp iki zil çıkardığı sırada "Takım olarak ne kadar iyi çalışacağınızı görmek istiyorum. O yüzden bu zilleri yarına kadar benden almaya çalışacaksınız." Demişti. Zilleri pantalonunun beline asarken bende aklımdaki soruyu sormak için ağzımı açmıştım. Ama Misaro benden önce davranmıştı.
"Sensei, yanlış bilmiyorsam zil sınavını jounin liderler arasında sadece Kakashi-sensei yapıyordu. Ayrıca siz, biz genin olduğumuzda zil sınavı yapmamıştınız. Şimdi neden yapıyorsunuz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ōtsutsuki Gücünde Uzumaki (Gaara x Jun)
FanfictionJun, Naruto'nun öz kardeşi ancak Naruto bunu uzunca bir süre bilmiyor. Jun, içinde bulunan ve sandaime'nin mühürlediği chakra ile jhinchurikilerin içinde bulunan bijuların chakrasını bastırabilirabiliyor. Devamını tanıtım da anlattım iyi okumalar...