(medya) çok güzel be. İki serininde hayranı olarak çok seviyorum. Hatta Gaara'dan sonra en sevdiğim aşk herif Reiner. Aslında bak ne geldi aklıma yeni bir kitap yazcam. Evet. 'Naruto karakterleri aot evreninde olsaydı nasıl olurdu?' Evet bunu yazcam. Eğer yazarsam yine Gaara ile ship yapacağım (Naruto'nun kardeşi olmayan) bir karakter eklerim hikayeye. Bide olay örgüsünü değiştirip yeni bir kurgu muqq.(taslaklarda duran ve yazılmayı bekleyen iki Reiner kurgum 😃👍) tamam karar verilmiştir yazcam ama sonra.
Pov Jun:
Chunin olmamızın üstünden bir hafta geçmişti. Ve şu bir yılda Gaara ile aramızı bile düzeltmiştik. Yani sayılır. Gaara arada şakayla karışık beni öldüreceğini söylüyordu ama yine de umursadığım söylenemezdi.
Şimdi az önce Tsunade-sama'dan aldığım bir emir ile yola koyulmuştum. Akane ve Misaro ile yolda buluşacaktık. Bu görev Akatsuki'nin görüldüğü bir köyü kontrol etmemizi gerektiriyordu.
Ağaçlar üzerinde zıplayarak ilerlerken hemen önümde beliren iki kişi ile gülümsedim. Kızlar ile sonunda karşılaşmıştık.
Misaro; Jun, sonunda gelebildin.
Akane; Misaro, Jun'u beklediğimiz pek söylenemez. Yani gecikmesi normal.
Misaro; aman Akane sadece şaka yapıyordum.
Jun; tamam, tamam sakin olun.
Misaro; oradan kavga eder gibi mi gözüküyoruz?
Jun; hayır, ama yinede sakin olun. Ayrıca görev konusuna gelelim.
Akane; daha öncekiler gibi bir kontrol görevi abartmaya gerek yok bence.
Jun; evet, her zamanki gibi kontrol, devriye görevi ama bu defa işin içinde Akatsuki de var.
Misaro; İtachi ile karşılaşmazsak hiçbir sorun yok bence.
Jun; neden? Akatsuki de sadece İtachi mi güçlü? Ya biraz mantıklı konuşun! Dikkati elden bırakamayız!
Misaro; Jun, haklısın ama...
Akane; ...az önce bize dediğin gibi sakin olmalısın.
Onlara cevap vermek yerine sadece kafa salladım. Daha sonra hızımı artırıp önden ilerlemeye başladım. Kızlarda beni takip edebilmek için hızla peşimden gelmeye başladılar.
İçimde bu görev ile ilgili garip bir huzursuzluk vardı ama bunu diğerlerine belli etmek istemedim. Bu yüzden bu huzursuzluğumu göz ardı ettim.
★
Köye varmıştık. Etrafı hızla aramaya başlamıştık. Akatsuki yüzünden bu defa ayrılmak yerine beraber arama yapıyorduk. En sonunda Akane yorulduğunu belirtmişti.
Akane; kızlar, yoruldum. Biraz dinlensek olmaz mı?
Jun; olabilir. Sen ne dersin Misaro?
Misaro; peki, tamam.
Demişti. Beraber bir çay evine gidip oturmuştuk. Akane hepimize dango sipariş etmişti. Dangolarımız gelene kadar konuşmaya başlamıştık.
Misaro; hiç bir ize rastlamamamız iyi olmadı mı sizcede?
Akane; belli ki biz gelene kadar gitmişler. Savasmamıza gerek yok.
Jun; ama gören kimse de yok. Yani kırmızı bulut desenleri olan kıyafetli iki kişiyi kimsenin görmemesi garip değil mi?
Misaro; yanlış alarm olma ihtimali olabilir. Jun, fazla kafana takıyorsun.
Akane; evet, Jun. Belki de yanlış alarm üzerine geldik buraya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ōtsutsuki Gücünde Uzumaki (Gaara x Jun)
FanfictionJun, Naruto'nun öz kardeşi ancak Naruto bunu uzunca bir süre bilmiyor. Jun, içinde bulunan ve sandaime'nin mühürlediği chakra ile jhinchurikilerin içinde bulunan bijuların chakrasını bastırabilirabiliyor. Devamını tanıtım da anlattım iyi okumalar...