~20~

123 16 52
                                    

Olm Gaara mangada daha havalı daha seksi duruyor. Animede çok saf duruyor lan. Manga hali biraz da ne bileyim çapkın geldi bana. Neyse her haliyle seveyrum onu.

Karar aldım konuşma stilini değiştiriyorum. Beğenmezseniz eski haline geri alırım. Ve Jun'un bakış açısından devam.
______________________________________

Sabah uyandığımda güneş daha ilk ışıklarını yeni gösteriyordu. Normalde olsa hemen geri döner(lahmacun) yatardım. Ama bir süredir hiçbir şey normal değildi. Hâlâ içinde bulunduğum duruma uyum sağlamaya ve Akane'nin ölümünü sindirmeye çalışıyordum. İlk zamanlara göre artık hayatım 'normal'e daha yakın olsa bile artık hiçbir şeyin eskisi gibi normal olmadığını biliyordum.

Yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkadıktan sonra ninja ekipmanlarımı alıp dışarı çıkmıştım. Gaara'nın uyumamasını fırsat bilip onun yanına gidebilirdim. Ama yanlız takılmayı tercih etmiştim.

Gaara ile her zaman antrenman yaptığımız, köyün dışındaki alana geldiğimde yere uzanmış ve gökyüzünü izlemeye başlamıştım. Güneş ben buraya gelene kadar doğmuştu ve tüm asaleti ve kavurucu sıcaklığı ile gökyüzünü süslüyordu.

Güneşin sıcaklığı yüzüme değerken gözlerimi kapattım ve derin bir nefes aldım. Bir süre o şekilde gözüm kapalı durduğumda yüzüm sıcaktan yanmaya başlamıştı. Sadece yüzümde değildi. Bütün vücudum yanıyordu. Üstüme bir gölge düşmesi ile azda olsa serinlemiş hissetmiştim. Ama çölün ortasında olduğum ve havada bulut olma ihtimali az olduğu için gözlerimi açmıştım.

Karşımda havada uçuşan bir kum yığını görmeyi ummuyordum. Ama bu gülümsememe yetmişti. Kafamı biraz kaldırdığımda Gaara'nın bana üsten bakan bakışları ile yavaştan doğrulmuştum.

"Günaydın, Gaara." Dedim ve gülümsedim. Gaara ise her zamanki ifadesiz suratı ile yanıma gelip oturmuştu. "Günaydın." Dedi.

Bir süre hiçbir şey demeden öylece oturmuştuk. En sonunda bu sessizlik canıma tak etmişti. "Ee Gaara daha daha nasılsın?" Dedim. Gaara göz ucuyla bana bakmıştı. "İyiyim, Jun." Demişti ve sonra tekrar susmuştu. "Bende iyiyim Gaara. Sorduğun için teşekkür ederim!" Dedim ve ayaklandım.

Gaara oturduğu yerden bana bakmak için kafasını biraz çevirmişti. Ona aldırış etmeden arkamı dönüp yürümeye başlamıştım. Gaara'nın arkamdan seslendiğini duyduğumda omzumun üstünden ona bakmıştım.

"Jun, bugünkü görev için küçük bir köye gideceğiz yani hazırlansan iyi edersin." Dedi. Ona cevap vermek yerine tekrar yürümeye başlamıştım.

Geri döndüğümde kendimi direkt yatağa attım. Saat daha erkendi o yüzden uyumak istiyordum. Ama bu düşünceden vazgeçtim ve hazırlanmak için ayaklandım.

Köyün kapısına geldiğimde Gaara beni bekliyordu. Yanına gidip gülümsedim ve "naber?" Dedim. Gaara hiç umursamamıştı bile. Yanına geldiğimde önüne dönüp yürümeye başlamıştı. Bende göz devirip onun peşine takılmıştım.

Hâlâ arkası bana dönük yürürken sesini duymuştum. "Göz devirme. Ayrıca arkamdan yürüme yanıma gel. Ve.. iyiyim, senden ne haber?" Dedi. Duyduklarım ile hafif kıkırdamıştım.

Hızımı artırıp yanına gittim ve cevap verdim. "İyiyim. Teşekkür ederim Gaara. Ayrıca ne görevi bu? Nereye, neden gidiyoruz?" Diye sordum. Önüne bakmaya devam ederken beni yanıtladı. "Bir koruma görevi. Gideceğimiz köyde zengin bir adam bizi bekliyor." Dedi. Ona şaşkın bakışlar atarken sordum. "Neden zengin bir adam bir köyde bizi bekliyor?"

Ōtsutsuki Gücünde Uzumaki (Gaara x Jun) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin