Üşeniyorum o yüzden bakmadım düzenlemedim yarın düzenlerim hatalarım varsa affedin
İyi okumalar
_____________________________________
Chiyo-baa'nın mezarını ziyarete gelmiştik ve açıkçası üzgündüm. Yıllarca nefret edip lanetler okuduğum kişinin mezarının başında üzgün üzgün duruyordum.
Zamanında Kazekage'nin emirleri yüzünden yaptığı -benim gözümde- yanlış davranışları yüzünden ona fazla yüklenmiştim. Ölmeden önce Gaara'yı geri getirmesi ise ona olan saygım artırmıştı.
Sessizce onun iyi yerlerde olması dileğiyle dualar etmiş ve saygımızı sunmuştuk. Ardından Kakashi-sensei'in zorlamaları ile köye geri dönmek üzere köyün çıkış kapısında Gaara ve diğerleri ile vedalaşma amacıyla durmuştuk.
"Keşke bugün burada durup dinlenseydiniz."
Gaara'nın sözlerine gülümsemiştim. Kakashi-sensei ise "Teşekkür ederiz ama köye geri dönmemiz daha doğru olur." Demişti. Her yere geç kalıyordu ama aceleci biriydi.
Kakashi-sensei'ye göz devirip Temari'nin duyacağı şekilde eğilerek "Sen de gelsene. Köyde seni bekleyen birisi olduğuna eminim." Demiştim sırıtarak.
Naruto köye geri döndüğünde Shikamaru ile Temari'nin çıktığını düşünmüştü, ki bu oldukça komik ama haklı bir düşünceydi. Açıkça onların yakıştıklarını düşünüyordum.
Temari dirseğini karnıma geçirdiğinde hafif bir inilti çıkarıp ona dik dik bakmaya başlamıştım. Temari de bana tip tip bakıyordu. Bu bakışma oyununu ikimizde aynı anda gülerek bozmuştuk.
Temari bana sarıldığı sırada Naruto da Gaara'nın teşviği ile el sıkışmıştı. Temari'ye sıkı sıkı sarılmış ve ondan uzaklaşmıştım.
"Bana o şekilde önerilerde bulunmadan önce sen kendi haline bak, sevgili Jun."
Temari sırıtarak ve kinayeyle söylemişti. Göz ucuyla Gaara'ya baksa da ben ona göz devirip omzuna yavaş bir şekilde vurmuştum.
"Bende seni özleyeceğim bebeğim."
Cilveli bir sesle, sırıtarak Temari'ye söylemiş ve küçük bir kahkaha atmıştım. Temari de benim gülüşüme eşlik etmişti.
Biz Temari ile kıs kıs gülerken Kankuro boğazını temizleyip dikkatimizi çekmişti. Gülmeye son verip onlara baktığımızda herkesin bize baktığını görmek utanmama neden olmuştu.
Duruşumu dikleştirip yumruğumu ağzımın önünde tutmuş ve boğazımı temizlemiştim. Sonra Kakashi-sensei'e dönmüştüm.
"Gidiyor muyuz?"
Konuyu değiştirmek amacıyla sormuştum. Tenten ve Sakura bıyık altından kıs kıs gülmeye başladığında Kakashi-sensei bozuntuya vermeden "Evet, gidelim artık." Demişti.
Yeniden Temari'ye dönüp tatlı tatlı gülümsemiştim. "Görüşürüz, yavrum~" bu defa kimseyi umursamadan rahat bir şekilde konuşmuştum.
Temari avucunu öpüp bana üflediğinde kıkırdayarak Kankuro'ya dönmüştüm.
Kankuro gülümseyerek bana yumruğunu uzatmıştı. Bende gülümseyerek yumruğumu onunkiyle tokuşturmuştum.
Arkama baktığımda Kakashi-sensei ve diğerlerinin gitmeye başladığını görmüştüm. Hayırsızlar...
Onlara dik dik bakmıştım. Sadecce Naruto beni bekliyordu. Ellerini başının arkasında birleştirmiş ve dikkatli bakışlarla bana bakıyordu.
Dünyaya gelmiş nadide bir çiçek... Adam adam...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ōtsutsuki Gücünde Uzumaki (Gaara x Jun)
FanfictionJun, Naruto'nun öz kardeşi ancak Naruto bunu uzunca bir süre bilmiyor. Jun, içinde bulunan ve sandaime'nin mühürlediği chakra ile jhinchurikilerin içinde bulunan bijuların chakrasını bastırabilirabiliyor. Devamını tanıtım da anlattım iyi okumalar...