~13~

158 17 29
                                    

Pov Jun:

Köye geri döneli daha birkaç gün olmuştu ama Sasuke'nin kaçırıldığı haberi ile onun peşinden Shikamaru liderliğinde bir ekip gönderilmişti.

Bunun üzerine Tsunade-sama düşmanın Orochimaru olmasından ötürü destek ekip yollamıştı.

Tabi ben bu destek ekipte değildim destek olarak gönderilen ekip Temari, Kankuro ve Gaara'ydı. Ben sadece olay yerine sonradan giden tıbbi Ninjaydım. Kimse benim onların peşinden gideceğimi bilmiyordu.

Ağaç dalları üzerinde biraz daha zıpladıktan sonra iki chakra hissetmem ile o yöne doğru gitti.

( Şimdi Lee chakra kullanıyor mu Kullanmıyor mu Emin olamadım bende taijutsu teknikleri yüzünden kullanıyor diye düşündüğüm için böyle yazdım)

Ağaçtan indiğimde önünde kemik ormanı vardı resmen.

Jun; burda neler olmuş böyle?

Hemen ormanın etrafından dolanarak karşı tarafa chakra'yı hissettiğim yöne doğru gittim.

Lee ve Gaara oturmuş konuşuyorlardı. Onların yanına yaklaştığımda beni fark edip bana doğru dönmüştüler.

Lee; Jun-san?

Jun; merhaba Lee, Gaara.

Gaara sessiz kalırken Lee mutlu bir ses tonu ile konuşmuştu.

Lee; merhaba Jun-san, burada ne işin var?

Jun; Hokage-sama tıbbi ninja lazım olur diye beni yolladı.

İkisini de iyice süzdükten sonra küçük bir gülümseme ile Lee'ye doğru gidip yanına çöktüm.

Jun; belli ki doğru yere gelmişim. Hastaneden kaçmış birini arıyorlardı köyde zaten belki onlara yardımcı olabilirim.

Dedim ve hafifçe kıkırdadım. Lee hastaneden sake şişesi ile kaçınca Gai-sensei çok garip korkmuş bir tepki vermişti.

Lee mahçup olmuş gibi bir bakışla bana bakıyordu.

Lee; arkadaşlarım zorlu bir göreve gitmişken ben hastanede yatamazdım. Hem gelmeseydim Naruto-kun'un başına iyi şeyler gelmeyebilirdi.

Son dediği ile kaşlarımı hafif çatsamda hemen normale döndüm Naruto'nun iyi olduğuna emindim onun zayıf olmadığını biliyordum. O da benim gibi bir uzumaki ve Kyubi'nin Jhincurikisi aynı zamanda yondaime Hokage'nin oğluydu. Ona güvenim tamdı.

Jun; her neyse kaçtığın için bir azar işiteceksin biliyorsun değil mi? şu haline bak hem daha yeni ameliyat olmuş olmana rağmen her yerin yara bere olmuş¡

Uyarıcı bir sesle söylememiştim. Lee'nin yaptıklarını her zaman olmasa da genelde doğru bulurdum. Çok iyi kalpli birisiydi ve arkadaşlarına değer veriyordu. O yüzden ona kızamıyordum.

Yaralarını iyileştirmeye başladığımda Gaara'nın bizi izlediğini fark ettim. Onunla son görevimizden beri görüşmemiştim ve ona söylediklerimden sonra karşısına çıktığım için pek sözünde duran biri gibi görünmüyordum.

«Sonra beni bir daha görmezsin ve gözünün önündeki 'kir' de temizlenmiş olur.»

Ona aynen böyle demiştim ve şimdi karşısına çıkmıştım. Belki de söylediklerim ve yaptıklarımın çelişmesinden ötürü bana bu şekilde bakıyordu. Yada sadece bakmak için bakıyordu. Emin olamıyordum ama ikici seçenek olmasını umuyordum.

Yüzüm tutmayarak ona baktım. Hâlâ Lee'yi iyileştiriyordum ama ona da yaralı olup olmadığını sormam gerekliydi diye düşünüyordum.

Jun; Gaara yaralandın mı?

Ōtsutsuki Gücünde Uzumaki (Gaara x Jun) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin