~17~

127 16 57
                                    

Ben böyle bir kitabım olduğunu unutmuşum be. Ayrıca medya cooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook tatlı değil mi yaaaaaaggg

Bir hafta sonra

Pov Jun:

Gaara ile bir haftadır antrenman yapıyorduk ve bu durum benim açımdan kötüydü. Çünkü sürekli yaralanıyordum. Gaara ise kumu sayesinde tek parça kalabiliyordu.

Şimdi ise Gaara ile tekrar antrenman yapıyordum. Gaara'nın kendi chakrasını bitirmesini ve Shukaku'yu kullanmasını sağlamak istiyordum.

Jun; Gaara, sen beni eğitim bahanesi ile mi öldürmeye çalışıyorsun!?

Gaara cevap vermemişti. Bense onun kum saldırılarından kaçmaya çalışıyordum. Bir oraya bir buraya zıplamak çok yorucuydu.

Jun; Gaara, bana saldırmadan da kendi chakranı bitirebilirsin bence.

Gaara; ama böylesi daha zevkli.

Jun; BENİMLE DALGA GEÇME BE! BURAYA SANA YARDIM EDİP KAZEKAGE OLMANI SAĞLAMAK İCİN GELİYORUM SENİN BANA YAPTIĞINA BAK!

Gaara bağırmama tepki vermemişti. Sadece saldırmaya devam ediyordu. En sonunda sabrımın son kırıntılarını da tüketmiştim. Derin bir nefes aldım ve shunshin jutsusu yapmak için kuma işaret bırakmak için kumların üstüne zıpladım.

Ben kuma işaret koysam bile kumlar ayrıldığında işarette bozuluyordu. Bu durum canımı sıkmıştı. Bu yüzden Gaara'ya art arta kunai ve shiruken fırlattım. Kumlar Gaara'yı korumak için geri çekildiğinde hızla koştum ve kumlara sert bir yumruk atıp dağıttım. Gaara'nın yüzü açığa çıktığında diğer elime chakra topladım ve Gaara'ya yumruk attım. Gaara geriye doğru sendelerken bana tekrar kum ile saldırı yapmıştı.

Hemen zıplayıp kumlardan kurtulsam da Gaara durmayıp tekrar tekrar kum ile saldırı yapmaya devam etti. Ben dengemi kaybedip yere düştüğümde Gaara saldıracak gibi olsada saldırmadı.

Bende bundan faydalanıp bir süre dinlenmek için düştüğüm yerde öylece yattım. Hava çok sıcaktı ve antrenman yaptığımız için iyice yorulmuştum. Nefes nefese yatıyordum.

Gaara yanıma gelip baş ucumda durduğunda bana boş bakışlar atıyordu.

Jun; ne var? Ne bakıyon?

Demem ile Gaara kafasını kaldırıp başka bir yöne bakmıştı. Yattığım yerde doğruldum ve oturdum. Gaara bana tekrar bakmaya başlamıştı.

Gaara; dün daha fazla dayanmıştın.

Jun; Gaara, bende insanım dün yaptığım şeyleri aynen bugünde yapamam.

Gaara; o zaman bana nasıl yardımcı olmayı düşünüyorsun?

Jun; Gaara, sana olan yardımım Shukaku'yu kontrol etmen üzerine senin beni öldürme denemelerin üzerine değil.

Gaara bu dediklerime kayıtsız kalıp elini bana uzatmıştı. Elini tutup ayağı kalktığımda sırtımdaki ağrı ile yaşlı nineler gibi eğilmiştim.

Jun; aaghh!

Gaara; iyi misin?

Jun; mükemmelim ya! sadece sırtım ağrıyor!

Gaara göz devirirken bende normale dönmeye çalışıyordum. Az önceye göre daha iyi olduğum zaman yanımıza bir shinobi geldi.

Shinobi; Gaara-sama, Jun-sama ile göreve gideceksiniz. Burada görev ile ilgili detaylar yazıyor.

Demiş ve bir parşömen uzatmıştı. Kıyamam zavallı adam Gaara'dan korktuğu için parşömeni bana vermişti. Bende dik durmaya çalışırken almıştım. Adam selam verip yanımızdan gittiğinde parşömeni Gaara'ya attım. Tabi o da havada tuttu. Bende çok acıyacağını bilmeme rağmen ellerimi belime koyup geriye doğru esnedim. Canım çok yanmıştı bu yüzden dudağımı ısırdım ama artık daha dik, daha normal duruyordum.

Ōtsutsuki Gücünde Uzumaki (Gaara x Jun) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin