Evet yine bir analiz bölümü 😁😁 sınavlar yüzünden bir iki hafta bölüm yok ama olursa eğer böyle analiz bölümü olur. Ayrıca şuan ölü de olsa Akane için de bir analiz bölümü yazmayı düşünüyorum.
Neyse gelelim analiz edeceğimiz karakterimize✨Misaro Aya✨
Aşkım, canım, bebeğim Misarom 🥰 çok seviyorum lan ben Misaro'yu (kıza çektireceklerimi düşününce daha da seviyorum) Misaro kendim hayal etsem de aşırı derecede sevdiğim bir karakter. ABİİİ KIZI ŞU SIRALAR JUN'DAN ÇOK SEVİYORUM. Yaa hikayede yan karakterde olsa çok seviyorum be.
Neyse hadi güçlerine bakalım. Ha bir de şu var ben Misaro'nun resmini çizdim onu da alta koyarım ama siz başka bir şekilde hayal ettiyseniz sorun yok nasıl hayal ediyorsanız öyle devam 💪
1- Raiton ninjutsu kullanıyor. Ve hatta Kakashi ve Sasuke ile âşık atabilir veya daha da güçlü olabilir.
2- Tıbbi ninjutsu biliyor. Tıbbi ninjutsusu birçok kez pek çok karakteri kurtarıyor.
3- Shunshin no jutsu kullanıyor ama öyle değil kahskd. Yani şöyle hızlı ama Jun veya Naruto veya Minato veya Tobirama ile âşık atamaz bu konuda ama hızlı yani onu bilin.
Şuan için başka bir yeteneği yok. Yani var ama şuan öğrenmeniz spoiler olur heheh.
Bu arada sizce, bak soru geliyor, sizce Misaro'yu biri ile shipleyeyim mi yoksa shiplemeye miyim? Yada shiplediysem bile sizce kimle shiplemişimdir? 😁😄
Neyse işte bu kadar ay aman. Çok seviyorum ama üzerine çok düşünmediğim bir karakter olduğu için kendimi biraz açıklayamadım. Hem size ne söylesem spoiler oluyor be!! Kız hakkında sizin bildiğiniz 🤏 şukkaden bilgi var ztn! Ben size ne diyim bu kız hakkında!
Neyse hadi resme gelelim 😸
Böyle bişi oldu sizce nasıl olmuş? Bu arada göğsünün üstündeki kemer arkadan çantasını tutuyor (olm ne saçma cümle oldu bu).Neyse bu kadar şuan için😸 dediğim gibi sınav haftası o yüzden bölüm gelmez gelse bile analiz olur böyle NEYSE YA HADİ GÜLE GÜLE SEVİYORUM SİZİ 🫀🫀🫀 SİZDE SEVİN KENDİNİZİ ÇILDIRTMAYIN BENİ!! (Yok aşkım okurlarımı kendilerini sevmeleri için tehdit etmiyorum)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ōtsutsuki Gücünde Uzumaki (Gaara x Jun)
FanfictionJun, Naruto'nun öz kardeşi ancak Naruto bunu uzunca bir süre bilmiyor. Jun, içinde bulunan ve sandaime'nin mühürlediği chakra ile jhinchurikilerin içinde bulunan bijuların chakrasını bastırabilirabiliyor. Devamını tanıtım da anlattım iyi okumalar...