~2~

268 24 16
                                    

6 yıl sonra:

Bugün chunin sınavlarının başlayacağının duyurusu yapılmıştı.
Ve senseimiz Ayame bizi kayıt ettiğini bildirmişti. Bende o yüzden hazırlanıp takımın yanına gitmeye başlamıştım. Akane ve misaro beni bekliyor olmadılardı.

Uzun bir yürüyüşün ardından sonunda Akane ve Misaro'nun yanına varmıştım. Onlara el sallayarak "Günaydın." Demiştim.

Misaro ve Akane bana dönerek gülümsemişlerdi. "Günaydın." İkisi de aynı anda demişlerdi. Onlara en içten gülümsemelerimi sunmuştum.

Misaro zaten en eski arkadaşımdı. İlk dostumdu. Akane de Sunagakure'den döndükten sonra tanıştığım ve çok yakın olduğum en az Misaro kadar samimi olduğum bir arkadaşımdı. Bu kadar sevdiğim iki arkadaşım ile beraber aynı takımda olmak beni çok mutlu ediyordu.

Kollarımı göğsümün altında birleştirmiş bir şekilde "Sınav için hazırlık yaptınız mı?" Diye sormuştum.

Misaro, ondan beklediğim şekilde heyecanla cevap vermişti.

"Evet tabiki. Raiton jutsularımı biraz daha geliştirdim ve yeni bir teknik üzerine çalışmaya başladım bile."

Bunu o kadar heyecanlı, o kadar hevesli söylemişti ki onu tanımasam bu heyecanını yersiz bulabilirdim.

Akane'ye döndüğüm zaman, Akane çekingen bir şekilde "Şey... Ben katılmayı düşünümüyorum." Demişti.

O böyle dediğinde başta şaşırsam da onun kendini her zaman zayıf gördüğünü hatırlamam ile bu şaşkınlığım anında yok olmuş ve destek verme amacıyla Akane'nin omzuna dokunup "Akane ciddi olamazsın, sen çok güçlüsün, sensiz sınava katılamayız. Hem sensiz biz yarım bir takımız." Demiştim.

Misaro da bana destek amacıyla "Evet Akane, sen Jun dan sonra takımdaki 'güç' anlamında gerçekten iyi olan tek kişisin." Demişti.

"Ah şey... Teşekkür ederim kızlar. Şimdi kendimi daha iyi hissediyorum. Sanırım katılacağım." Demişti Akane.

Onu böyle cesaretlendirmemiz iyi olmuştu. Ne de olsa sınava üç kişilik gruplar ile katılabiliyorduk.

"Ha şöyle, sensiz bizim takım bir hiç gibi, hem ben sizi korurum." Demiştim abartılı bir şekilde elimi göğsümün üstüne koyarak.

Akane buna gülerken, Misaro bana yaklaşıp "Sağol Jun ama asıl ben sizi korurum." Demişti iğneler gibi ama sesindeki bir tını eğlendiğini gösteriyordu. Üçümüz de sesli bir şekilde gülmüştük.

Gülmemi durdurduğum da "Hadi akademiye gidelim, sınav saati yaklaşıyor." Demiştim.

Misaro bana bakıp "Daha çok var, şimdi gidip ne yapacağız?" Demişti. Akane de onu kafasını sallayarak onaylamıştı.

Yürümeye başlayıp "Yavaş yavaş gider zaman geçiririz, hem şimdi gidersek ve şansımıza birbirine meydan okuyan kişiler görürsek rakiplerimiz hakkında bilgide ediniriz." Demiştim.

Misaro'nun arkadan bıkkın bir sesle "Peki peki." Dediğini duymuştum. Akane'nin sesini duymasamda ikisininde yürüdüğünü anlayabiliyordum.

Bize akademide 301 numaralı salonda sınava gireceğimiz söylenmişti, bizde oraya gidiyorduk. Benim bu sınava girmem kesin olarak emredilmişti. Çünkü Naruto da sınava giriyordu ve belki başka jhincurikiler de sınava girebilirdi. Eğer sınav sırasında kontrolden çıkarsalar onları durdurabilecek kişi bendim. O yüzden sınava girmek kişinin daha doğrusu takımın isteğine bağlıyken, benim yerime çoktan katılmama karar verilmişti. İsteğime bağlı değildi.

Ōtsutsuki Gücünde Uzumaki (Gaara x Jun) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin