Olm medya çok güzel lannnnn!!!
Karşımıza ki kişi; Uchiha İtachi'ydi. Sayı üstünlüğümüz vardı belki ama ona karşı yine zayıftık. Ve Gaara ile aramda duran ilk engel oydu...
Önümüzde durmuş ve bize engel olmak için bekleyen adama sinirle bakmaya başlamıştım.
"Uchiha İtachi."
Naruto'nun sakin bir sesle söylediği isim, her geçen dakika sinir katsayım artarken hiç yardımcı olmamıştı bana.
Sinirden dişlerimi sıktığım sırada Chiyo-baa "İtachi?" Demiş ve iğrenmiş bakışları ile "Bu o mu? Tüm soyundan olanları yok eden çocuk?" Diye devam etmişti.
Gözlerimi kısıp derin bir nefes almıştım. Sinirlerime yenik düşmek gibi bir niyetim yoktu.
"Uzun zaman oldu, Kakashi-san, Naruto-kun."
İtachi'nin dedikleri ile yumruklarımı da sıkmaya başlamıştım.
"Pislik!... Sadece ben değil, Gaara'yı da mı?!"
Naruto'nun dedikleri ile Gaara için olan endişem daha da artmıştı.
"Seni öyle bir benzeteceğim ki ömür boyu unutamayacaksın!"
Naruto'nun devam ederek söylediklerinin ardından Kakashi-sensei elini bize doğru uzatmış "Hiç kimse gözlerine bakmasın, yoksa işiniz biter!" Demişti.
İtachi o sırada parmağı ile Naruto'yu işaret ederek "Benimle gelmen lazım Naruto-kun." Demişti. O böyle dedikten sonra Naruto koşarak boşluğa rasengan fırlatmıştı. Onun bu ani ve saçma hareketi ile duraksasam da hemen Sakura'ya dönmüştüm.
"Sakura, Naruto muhtemelen genjutsu altında onu genjutsudan çıkarın."
Demiştim. Sakura bana şaşkın şaşkın bakmaya başlamıştı. "İyi de gözlerine bakmamıştı ki. Bu nasıl oluyor?"
Sakura'nın sorusu ile bir süre sessiz kalıp düşünmüştüm. "Muhtemelen parmağı ile Naruto'yu işaret ettiği sırada oldu."
Sakura bana, beni anladığını gösterecek şekilde kafa sallamıştı. Ona karşılık olarak başımı salladıktan sonra hızla İtachi'ye doğru koşmuştum. Kakashi-sensei bana durmamı söylerken elime chakra yoğunlaştırmıştım.
Yumruk yaptığım elimle İtachi'ye yumruk attığım sırada İtachi kenara çekilip yumruk darbesinden kaçınmamıştı.
Yumruğum yere çarpıp yerde bir çukur oluşturduğu sırada geriye zıplayıp aramıza mesafe koymuştum. Dövüşe hazır bir pozisyon da hamlesini beklemeye başlamıştım.
"Jun! Kafana göre hareket etme! Beraber saldırmazsak onu yenemeyiz!"
Kakashi-sensei'in dediklerini umursamadan elime chakram ile işaretli olan kunailerden birkaç tane alıp İtachi'ye fırlatmıştım. İtachi
Katon jutsusu kullanıp kunaileri engellerken hızla tekniğin etrafından koşarak İtachi'ye tekrar saldırmıştım.İtachi ona saldırdığım sırada yumruğumu tutmuştu. Yumruğumu tuttuğu sırada chakramı serbest bırakmıştım. Etrafa yayılan rüzgar ile saçlarım geriye savrulduğu sırada İtachi bana yumruk atmıştı.
Yumruğu ile geri sendeleyeceğim sırada Kakashi-sensei de İtachi'ye saldırmıştı. İtachi Kakashi-sensei'in saldırısını engellemek için ve beni başından savmak için bana tekme atıp beni geri savunmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ōtsutsuki Gücünde Uzumaki (Gaara x Jun)
FanfictionJun, Naruto'nun öz kardeşi ancak Naruto bunu uzunca bir süre bilmiyor. Jun, içinde bulunan ve sandaime'nin mühürlediği chakra ile jhinchurikilerin içinde bulunan bijuların chakrasını bastırabilirabiliyor. Devamını tanıtım da anlattım iyi okumalar...