~14~

181 15 54
                                    

Şimdi size Akane'nin kekkei genkai'si ve ailesi hakkında bilgi vereyim biraz bölümde kafanız karışmasın.

Akane'nin bir abisi birde konohamaru ile yaşıt erkek kardeşi var.

Akane ve abisinin klandan özel olarak geçen iki çeşit kekkei genkai'leri var. İki çeşit dediğime bakmayın ikisinde de farklı bir tane var.

Neyse Akane'nin kekkei genkai'si itme daha doğrusu patlama gücüne sahip ve medyaya koyduğum resimdeki gibi etrafında iki mühür yada yazı artık ne olarak düşünürseniz ondan var.

Akane jutsu'yu yaptığı zaman o iki yazı düşmanın etrafını sarıp onun kaçmasına engel oluyor ve ortadaki topta düşmana çarptığı zaman patlama oluyor. Bu patlamanın menzili büyük Naruto'nun rasenshirukeni gibi. Umarım buraya kadar anlamışsınızdır.

Neyse gelelim abisinin kekkei genkai'sine abisinin adı Akami bu arada. Neyse abisinin kekkei genkai'si Akane'ninkinin tam tersi çekme, emme gücüne sahip yani nebula benzeri oluyor.

Şimdi nebula ne alaka diyeceksiniz.(bende diyorum sorgulamayın ayrıca açıklamada hata varsa af buyuruyorum.) açıklayayım Nebulalar yıldız doğuşu oluyor yani çekirdek etraftaki toz bulutunu kendi etrafında toplayarak yıldız oluşturuyor. Abisinin kekkei genkai'sini buradan esinlendim.

Şimdi Akane ve Akami'nin kekkei genkai'leri karşıt jutsu olduğu için Akane'nin kekkei genkai'si yıldız ölümü olan süpernova gibi düşünün. Yani patlama oluyor ve ya nötr kalıyor ya da karadelik oluyor.

Hikâyede bu iki jutsu birleşince karadelik olmayacak yani nötr kalıp birbirlerini yok edecekler.

Umarım açıklayıcı olmuştur. Olabildiğince açık yazmaya çalıştım süpernova nebula vs. Konusunda hatam varsa özür diliyorum. Neyse şimdi hikâyeye başlayabilirsiniz.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Pov Jun:

Dün bir görev için köy dışına çıkmıştım ve geri döndüğümde Temari'gil çoktan gitmişti.

Temari'ye veda edemediğim için biraz üzülmüştüm ama elden birşey gelmezdi.

Şimdi ise Akane ile yeni bir görev almıştık. Akane ile beraber uzun süredir göreve gitmiyorduk.

Görevimiz kolay olduğu için beraber uzunca vakit geçirebileceğimizi düşünüyordum.

Sınır devriye görevi almıştık ülkenin Amagakure'ye olan sınır köylerini kontrol edip köye rapor götürecektik.

Bu Akane gibi kekkei genkai sahibi olan ve benim gibi Uzumaki kekkei genkai'ni kullanan biri için basit bir görev olacaktı.

Görev yerimize vardığımızda Akane'ye döndüm ve konuşmaya başladım.

Jun; Akane bence beraber devriye gezmeyelim. Köy çok büyük olmasada beraber akşama kadar devriye gezeriz.

Akane; o yüzden de ayrı ayrı hızla işimizi bitirelim değil mi? Anladım tamam. Arama işi bitince tekrar burada buluşalım.

Ona gülümsedim ve olur anlamında kafa salladım. Sonra ben sağ o sol tarafa doğru koştuk ve köyde ters giden birşey olup olmadığını kontrol etmeye başladık.

Kendi bölgemi arama işini bitirdikten sonra geri dönecektim ki köyün Akane'ye ait olan tarafında patlama sesi duydum.

Ōtsutsuki Gücünde Uzumaki (Gaara x Jun) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin