İyi okumalar.
"Naz, yine mi?" dedi sesini hafif yükselterek.
"Sesini yükseltme bana! Bir şey yapmadım patates soyarken oldu dedim ya!" dedim bende sesimi yükselterek.
"Naz! Delirdin mi sen? Söz vermiştin bana! Ben nasıl inanayım artık senin sözlerine? Neden böyle yaptın güzelim, gel bakayım eline" dedi, ilk başta sesini yüksek tutuyordu ama sonlara doğru sesi yumuşamış, elimdeki sargıyı açmaya çalışıyordu.
"Hayır, açma sargı bezini. Yalan söylemedim ben. Bırakır mısın?"
"Hayır Naz, bırakmayacağım. Elin çok kötü duruyor farkında değil misin? Sargı bezi var ama tamamı kan olmuş, patates soyarken olduğuna nasıl inanayım ben?"
"Abi..."
"Sus Naz! Gel pansuman yapacağım sen de bu sırada susacaksın, anladın mı?" sesi yine yükselmişti.
"Tamam" diye mırıldandım, gözlerim dolmuştu. Sesini yükseltmemesi gerektiğini biliyordu aslında. Sesini yükselttiği zaman ağlayacağımı biliyordu.
Beni koltuğa oturtup ilk yardım çantasını almaya gitti arabasından, evde olmadığını biliyordu çünkü. Gelene kadar kafamı aşağı eğip usul usul akmasına izin verdim yaşlarımın.
Geldiğinde ise yüzüme bakmadan elimdeki sargı bezini açtı yavaşça.
Önce yüzünü buruşturdu sonra bir şeyler homurdanarak yüzüme baktı ve ağladığımı fark etti.
"Naz... Ağlama, sana sesimi yükseltmek istememiştim. Üzgünüm. Ama hak ediyordun ve-" sözünü kestim.
"Tamam, Tarık. Pansuman yap ve git lütfen. Yalnız kalmak istiyorum"
Sessiz kaldı ve pansuman yaptı elime.
"Git hazırlan da beraber gidelim bizim eve, itiraz istemiyorum"
"İtiraz isteyip istememen umrumda değil! İstersem gelirim, istersem gelmem. Beni bir şeylere zorlayamazsın." dedim.
Ofladı ve, "Naz, gel hadi gidelim. Yapma böyle özür dilerim ki' benim bir suçum bile yok! Buna rağmen özür diliyorum, gel işte" dedi.
"Gelmeyeceğim Tarık, git lütfen. İstemiyorum gelmek tamam mı? Bir şeylere zorlama beni."
"Üst katta eşyalarını hazırlayacağım Naz, geleceksin. Annen evde değil farkında mısın? Tek başına ne yapacaksın burada?"
"Daha önce ne yaptıysam onu yapacağım. Sonuçta her zaman sen yoktun ve olmayacaksın," güldüm alayla. "Değil mi?"
Kafasını iki yana sallayarak üst kata çıktı, akşam olduğu ve ışığı açmadığım için dudağımın kenarını görmemişti.
Aklıma birden odamda yerde olan kanları silemediğim gelmişti, jilet de yerdeydi...
"Naz!!" yine yine, yeniden bir kavgaya girecektik sanırım...
Hemen koşarak yukarı çıktım ve odaya girdim. Yerdeki jileti eline almış, kağıdına sarıp cüzdanına koyuyordu.
"Napacaksın o jileti? Atsana çöpe. Zaten inanmamıltın." diye homurdandım.
"Naz, Naz, Naz... Sözler tutulmalıydı değil mi? Biz bu sözü vereli kaç yıl oluyor? On? On bir?"
"On" diye mırıldandım içime kaçmış sesimle.
"Yanıma gelip kafamı kaldırdı yavaşça. "Naz, yapma bir daha. Söz ver tekrar, ama tut bu sefer sözünü. Tutmayacaksan sus lütfen" sustum.
Bir iki dakika bekledi söz vermemi, sonra kafasını iki yana sallayarak gidecekti ki' dudağımın kenarındaki taze yaraya çarptı gözü.
"Naz, kim yaptı bunu?" sanki bilmiyormuş gibi soruyordu.
Omuz silkerek, "Annem yaptı, neyse boşver. Hadi sen git artık, ben de uyuyacağım" dedim.
Eliyle bir dakika işareti yaptı ve hızlı adımlarla alt kata indi. Beş dakika sonra elinde bir yara bandı ve temizlemek için gerekenler vardı. İsimlerini bilmiyordum.
Yavaşça yatağa oturttu beni ve oraya da pansuman yapıp yara bandı yapıştırdı.
Biraz daha sohbet ettikten sonra iki saat sonra gelip beni alacağını belirterek evden ayrıldı, bende üstelemedim.
Ben evi bir saat içerisinde temizledikten sonra bir kaç bildirim sesi geldi telefonuma, yine.
Bıkmayan|
Kendini kaydedildi şekline güldüm hafifçe.
Bıkmayan: Yine ben
Bıkmayan: Özledin dimi beni voleybolcu'm
Bıkmayan: Biliyorum biliyorum ben de özledim seni
Bıkmayan: Allah için engelleme artık bir şans ver bana ya
Bıkmayan: Hat fiyatlarından haberin var mı senin? Dolar euro aldı başını gidiyo ekonomi yerlerde
Bıkmayan: Allah affetsin yalnışlıkla Euro'nun E sini küçük yazmışım
Bıkmayan: Acı bu genç adama
Acıdım
Biraz konuşmamızda sorun yok sanırım
Bıkmayan: Yemin et
Bıkmayan: ALLAH'IM SONUNDA GOOOOLLLL
ꨄ
Bölüm sonu.
Bu arada o pansuman için gerekenleri bilmiyorum o yüzden yazamadım kızımız da ondan bilmiyo dhjdjgnsnfn
Neyse bölüm nasıldı?
Lütfen oy vermeyi unutmayalım
Teşekkürler, iyi geceler'🌙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
voleybolcu |•texting•|
Short Story05**: Voleybolcu kızlara değil, 05**: Sana zaafım var. 05**: Bir insan nasıl bu kadar kör olur? 05**: Anlatsana biraz? Naz: Hay ben senin! Nur: Kimsin lan sen!? Naz: Sensin kör bi kere, Allah'ın cezası şimdi yazılır mı?! 05**: Fark etti mi? ...