Medya: Naz ve Tarık
İyi okumalar.
Bıkmayan|
Bıkmayan: Günaydın benim güzelime
Hayırdır?
Nerden senin güzelin oluyomuşum?
Bıkmayan: Benim güzelimsin
Bıkmayan: Sus sus benim güzelimsin işte
Neyse
Günaydın
Bıkmayan: Nasılsın?
Bok gibi.
iyiyim
Sen?
Bıkmayan: Bende iyiyim
Bıkmayan: Tarık'da kalıyormuşsun sanırım?
Evet
Annem gelene kadar Tarık'dayım
Bıkmayan: Güzel
Öyle
Bıkmayan: Seviyor musun Tarık'ı?
Evet abim gibi
Bıkmayan: Ne abisi amk ya
•gönderilmediBıkmayan: İyiymiş
Evet
Bıkmayan: Neyse güzelim benim gitmem gerek
Bıkmayan: Kusura bakma
Bıkmayan: İyi geceler
İyi geceler
Telefonun ekranını kapatıp yastığıma sarıldım, güzel bir uykuya ihtiyacım vardı çünkü yarın bir maçımız vardı.
Tam uykuya dalacakken odanın kapısı tıklatıldı, "Gel" diye seslendim.
Tarık yavaşça içeri girip kapıyı arkasından kapadı. "Bu gece yanında uyuma gibi bir şansım var mı acaba?" diye sordu.
Düşünür gibi yapıp, "hmm... Belki olabilir, ama sana hala kızgınım bu yüzden olmayada bilir" dedim.
Küçük bir çocuk gibi ellerini arkasında birleştirip, kafasını eğdi ve mırıldandı, "Özür dilerim..."
Hafifçe gülüp yatağın boş kısmına elimi pat pat vurdum.
Hemen kafasını kaldırıp koşarak yanıma uzandı ve kollarını etrafıma sardı. "Çocuk gibisin abi"
"Sus, boş yapma. Hem abi ne alaka? Bana bir daha abi dersen dilini koparırım senin" dedi yapmacık bir sinirle.
"Abi, abi, abi, abi, ab-" eliyle dudaklarıma vurarak susturdu beni, bende ona doğru dönüp ağzına bir tane geçirdim.
"Ah! Kızım ne vuruyosun ya?!"
"Sende bana vurdun?"
"Ben sana düşmana vurur gibi mi vurdum amına koyayım, ağzım yamuldu ya!"
"Öpim geçsin o zaman" diyerek yaklaştım ona doğru.
Gözlerinde sanki yıldızlar varmış gibi parladı bir an ve ona doğru yaklaşmamı izledi.
Yanağına bir öpücük kondurup uzaklaştım, "Geçti mi?"
Mayışmış bir şekilde başını aşağı yukarı sallayıp kafasını yastığa koyduğum, bende kafamı göğsüne koyup uykuya daldım.
ꨄ
Bölüm sonu.
Bölüm yazamıyorum fazla çünkü hasta oldum kusura bakmayın ama hiç bir şey yapasım yok kolumu kaldırmaya dermanım yok fjdjgjksng
Neyse bölüm nasıldı?
Oy vermeyi unutmayalım lütfen
İyi geceler'🌙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
voleybolcu |•texting•|
Historia Corta05**: Voleybolcu kızlara değil, 05**: Sana zaafım var. 05**: Bir insan nasıl bu kadar kör olur? 05**: Anlatsana biraz? Naz: Hay ben senin! Nur: Kimsin lan sen!? Naz: Sensin kör bi kere, Allah'ın cezası şimdi yazılır mı?! 05**: Fark etti mi? ...