אתם יכולים לראות שהוספתי לכם פה שיר ♡
ממליצה נורא שתשמעו את השיר תוך כדי שאתם קוראים את הפרק , זה יכול נורא להוסיף ,
כמובן שאתם לא חייבים (;
-------------------------נקודת מבט אנדראה:
התחלתי להתקדם לאותו בחור , כשהעיינים שלי עדיין עסוקות בכסף שנמצא לו בכיס , מאיפה יש לבחור הזה כל כך הרבה כסף? הוא בראד פיט או משהו כזה?
הייתי צמודה אליו כבר. ראיתי שהוא עסוק בלהתמזמז עם כמה בחורות , סוטה .
היד שלי התחילה באיטיות לזחול לתוך הכיס שלו , אך לא הצלחתי . הרגשתי שאני לא יצליח לגנוב את הכסף ככה , הוא בטוח ירגיש אותי נוגעת בכיס שלו......הלכתי על הדרך הפחות כיפית,
להתחיל איתו...
לקחתי נשימה עמוקה . אנדראה תתרכזי. אני בדרך כלל לא מתחילה עם בחורים , אבל חובה זאת חובה.
הנחתי את היד שלי על הכתף שלו, הוא שם לב אליי והסתובב , הוא היה חתיך.... ומושך. עיינים ירוקות , שיער חום-שחור ויפה. קעקועים בכל הגוף , גוף שרירי. ממש שרירי...הוא הסתכל עליי ובחן אותי , "היי" אמרתי ושמתי עליי את החיוך הכי פלרטטני שהיה לי. הוא הסתובב בחזרה לבחורות , הוא לחש להן משהו שלא שמעתי ותוך דקה הם התרחקו ועפו משם.
הוא הסתובב בחזרה אליי , ולא יכולתי שלא להילחץ קצת. אומנם הוא מושך... אבל הוא היה גם מאוד מפחיד. משום מה הוא היה לי נורא מוכר , כאילו ראיתי אותו כבר איפשהו.הסתובבתי רגע לליזי והיא התחילה לנופף לי עם היד ולעשות לי תנועות , אך בקושי ראיתי משהו. אז חזרתי בחזרה להסתכל על אותו בחור.
"היי בחור קשוח , מה הסיפור שלך?" אמרתי בטון חצוף , פשוט הוצאתי את המשפטים שנשמעו לי הגיונים. "ומה גורם לך לחשוב שאת יכולה פשוט לגשת לפה ולפתוח שיחה עם מישהו כמוני?" הוא מרים גבות , איזה חצוף. מי הוא חושב שהוא?
אבל ניסיתי לשמור על קור רוח , אני חייבת להשיג את הכסף הזה.״ומה עם הבחורות שאכלו אותך הרגע?״ המבט שלו היה אדיש , אך הוא השתנה לבלבול ״שמה?״ היה רעיון פחות טוב להגיד אכלו? ״התכוונתי לזונות שדיברו איתך״ הוא ליקק את שפתיו והעביר את לשונו בין שיניו בפה סגור.
"זונות? אני קורא לזה חברה" הוא סינן בין שיניו , חברה? רציני?
"אתה יודע.... מכל הבחורים פה במועדון , שמתי עין דווקא עליך. אתה נורא מסקרן אותי...." קרצתי לו ושיחקתי את עצמי תמימה"את שיכורה?" שמים לב?
"ממש לא! אני פשוט נורא מתרגשת לדבר איתך" הוא גיחך ובחן את גופי עם עיניו , לרגע העיינים שלו נעצרו על השמלה הקצרה שלבשתי , ואז הוא חזר להביט בעייני. העיינים שלו כל כך יפות.
"סתם ראיתי את כל הבחורות נדבקות אליך , אז רציתי לראות על מה כל המהומה"
YOU ARE READING
My Sweet girl {1}
Romanceקוראים לי אנדראה רומנו, החיים? נוראים. אמא נרקומנית , אבא שעזב את הבית שהייתי עוד ילדה , הדבר היחיד שלא היה כזה כושל בחיים שלי היה אחים שלי ואחותי. היחידים שהכי תמכו בי , היו שם בשבילי , בזכותם אני עדיין מחייכת כל יום. "האנשים היחידים שבאמת מכירים...